@yusufkaya Güneşi gülüşüne nasıl sığdırdın?
@lalinatay Bugün de düştük çok şükür.
@mertozdemir Ooo kanki bizim apartmanın çatı katı mı ora?
@busesonmez Ne en sevdiğimden mi o?
@gizemmakgunn Fotoğraf at dedik taş değil.
@murattaslan Kimin çocukluk arkadaşı be!
@yusufkaya Kaldıralım bakalım seni @lalinatay
+185
Berk gelmişti ve bizimkiler sevinçten ne yapacaklarını şaşırmışlardı.Şimdi de okulun kantininde oturmuş ve muhabbet ediyorduk.Tabi Mert yine Mertliğini yapıyordu.
"Beni aldattın mı orda doğru söyle?"
"Aldattım aşkım ama yemin ederim ki pişmanım."Bu ikili hep böyleydi.Bazen Mert fazla abartırdı,Berk sinirlenirdi.Çoğu zaman ise hep böyle karşılıklı birbirlerine aşkım derlerdi.
"Pişman olduğunu duymak hoşuma gitti,yalvar köle."Berk ensesine bir tane vurunca güldüm.Eşek sıpaları sizi!
"Günaydın."Dünkü sesi duyunca arkamı dönmemeyi tercih etmiştim çünkü garip bir enerjisi vardı bu çocuğun.Anlaşamayacağımı sanki ilk andan anlamış gibiydim.
"Günaydın Giray,gelsene yanıma."Onu yanımıza çağıran ikizime baktım.Çocukluk arkadaşımız olduğunu söylemesine rağmen ben hatırlamıyordum ama Berk sevdiğine göre düzgün bir çocuk olmalıydı.Gerçi düzgün olması benim ona gıcık olduğum gerçeğini değiştirmeyecekti.Belki de Nurten teyze ve Naz yüzünden gıcık olmuştum.
"Arkadaşlar çocukluk arkadaşım Giray."Berk diğerlerini tanıtmaya başladığında komşu çocuğu bana bakıp gülümseyerek başıyla bir selam vermişti."Yeni nakil almış."
"Bir sıkıntı oldu da mı geldin?"Yusuf'ta pek hoşlanmış değildi sanırım.
"Hayır,devamsızlık sıkıntı olmadığı için geldim."Evet canım okulum işte!İkinci dönemden sonra okla gitmeyecektik.Millet deli gibi yks kasarken bende bitiremediğim dizileri izleyecektim.Bir süre Giray bizimkilerle konuşmaya dalmıştı ve Yusuf dışında herkes onu sevmiş gibiydi.
"Ben sınıfa çıkıyorum."diyip ayaklandığımda Yusuf'ta benimle birlikte ayaklanmıştı.Gülerek koluna girmiş ve birlikte sınıfa çıkıp kimsenin olmamasından faydalanıp müzik açmıştım."Of çok sıkıldım okula gelmekten."
"Az kaldı,bir süre sonra hiç gelmeyeceksin."
"Ya sizinle aramız açılırsa?Çok üzülürüm."
"Öyle bir şey olmaz güzelim,biz orta okulda farklı okullardaydık.Bir şey oldu mu?Hayır olmadı."Telefonuma mesaj sesi gelince odak noktamı Yusuf'tan telefonuma çevirmiştim.Hüsameddin yazmıştı.