5

110 8 3
                                    

@berkatay Özlemişim ülkemi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@berkatay Özlemişim ülkemi...

@lalinatay Bende seni özledim ikiz ♡

@mertozdemirrr fotoğraf atacağını bilsek çelik yelek giyerdik reiss

@busesonmez Gelmiş benimki ♡

@yusufkaya Özlendin kardeşim

@gizemmakgunn Alev aldı buralar 🔥

@edaarslannn Kalbime mi indireceksin çocuk?

@senaaseverr Ah ah,seninle aynı okulda olmak vardı.

+384

Berk sonunda gelmişti ve o gelene kadar aslında evin o olmadan çekilmeyeceğini anlamıştım.Ablam Ceyda ve küçük kardeşim Ecrin olsa bile ben ikizim olmadan yapamıyordum.Hem zaten annem yüzünden ikisinin de hayatı ders çalışarak geçiyordu.Ablam hemşirelik okuyorken Ecrin ise liseye hazırlanıyordu.

"Nasıl geçti bakalım bensiz?"Odama giriş yapan ikizime gülerek baktım.Çift yumurta ikizi olduğumuz için fazla benzemiyorduk ama huy olarak tamamen aynıydık.

"Sıkıcı,iki hafta boyunca ders çalış baskıları gördüm sadece."Yanıma gelip oturmuştu.

"O Allah'ın emri zaten."

"Sana anlatmam gereken bir şey var."dedim ve sırtımı yatak başlığına yaslayıp sıkıntıyla derin bir nefes verdim."Okulda biri varmış ve benden hoşlanıyormuş.Mesajlaşıyoruz ama kim olduğunu söylemedi."

"Sende hoşlanmış gibisin."Kafasına vurdum bir tane.

"Hıhı Berk,tanımadan hoşlanıyorum ondan.Mesajlaşmaya devam etmeli miyim sence?"

"Kızım salak mısın?"Kaşlarımı çattı.Istemiyor muydu acaba?"Çocuk seni seviyorsa konuş,sende seversin belki."

"Sende var mı bir şeyler?"diye konu değiştirdim.

"O kadar güzel kızlar vardı ki sana anlatamam."Gülmeye başladık."Zaten bende oranın insanlarına benziyorum,dibime düştüler dibime."

"Annemin genlerine teşekkür etmek lazım."Zil sesini duyunca ikimizde hafif doğrulup tekrar konuşmaya devam etmiştik,ta ki annemin odaya dalmasına kadar.

"Nurten teyzenler geldi,ikiniz de salona."Yine mi bu kadın ya?Bari kardeşimin geldiği bizi rahat bırak be kadın!

"Berk gelsin ben gelmiyorum."Berk seviyordu  o kadını çünkü torununa ayarlamaya çalıştığı için çok iyi davranıyordu.Gerçi bu durumdan Berk'in haberi yoktu ama.

"Eğer gelmezsen bir hafta telefonu unut."

"Of anne!"Mecburen kalkmak zorunda kalmış ve üzerimde dizi çıkmış pijamam ve salaş tişörtümle odaya girmiştim.Nurten teyze Berk'i öpmeye başladığında ben yanlarındaki çocuğa odaklanmıştım.Feci yakışıklı bir şeydi ve ben şu an aşırı kötü durumdaydım.

ÇOK GİZLİ [TEXTİNG]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin