10

59 3 0
                                    

Hüsameddin:Günaydın,sabah-ı şerifleriniz hayırlı olsun efendim.

Lalin:Hüso ne diyorsun sen ya??

Hüsameddin:Aman Lalin...Araya hafta sonu girince seni çok özlüyorum.Nefes almak için balkona bile çıkmaz mı insan ya??

Lalin:Çıkayım da donayım değil mi?Asla...Bir Lalin Atay soğuğu hiç sevmez,o yüzden pijamalarım ve ben haftasonunu dizi izleyerek geçiriyoruz.

Hüsameddin:E ama sizinkiler kütüphanede.

Lalin:Biliyorum Hüso...Annemi nasıl kandırdım biliyor musun?

Hüsameddin:Aşırı yaratıcı fikirlerin olduğuna eminim güzelim.

Lalin:Çok hasta olduğumu söyledim,hatta öyle hastayım ki yatağımdan çıkarsam ölebilirim.

Hüsameddin:Hasta mısın peki?

Lalin:Değilim Hüso ama hasta taklidi yapmak çok zormuş.Sabahtan beri zorlayıp öksürmekten gerçekten boğazım ağrımaya başladı.

Hüsameddin:Annen inandığına göre gerçekten iyi bir oyuncusun.

Lalin:Ne sandın koçum 😏

Hüsameddin:Koçum mu?Sevdiğim kıza bakar mısın ya sanki askerlik arkadaşım😒

Lalin:Ahahahhahaha samimiyetsiz gülüş nokta.

Hüsameddin:Neyse şimdilik istediğini diyebilirsin nasıl olsa ileride aşkım diyeceksin.

Lalin:Aşkım mı?Öyk.Koçum diye seslensem daha romantik olur.

Hüsameddin:Sen benim sevgilim ol da nasıl hitap ettiğin hiç önemli değil😜

Lalin:Dilini sok içeri Hüso sevmedim emojini.

Hüsameddin:Yeter ki iste güzelim.Hem bakıyorum da sevgili olmamız fikrine yavaş yavaş alışıyorsun.

Lalin:Uzun zamandır seni engellemediğimi fark ettim...Şimdi engelliyorum ve Nurten teyzenin sesini duyduğum için intihar etmeye gidiyorum.Olur da ulaşamazsan olur da ben engelini kaldırmazsam bilki Nurten teyze beni dedikodularıyla öldürmüştür.Hakkını helal et anonim Hüso...Sanırım odama doğru geliyor.

Hüsoyu engelleyip telefonu yanıma bıraktığımda kapı çoktan açılmıştı bile.

"Kız sen hala yatıyon mu yatakta?!"Annemde peşinden gelmişti.

"Yok Nurten teyze,halay çekiyordum."Nurten teyze her zamanki ayıplar ifadesiyle beni cık cıklarken annemde bir yandan kızmaya başladı.

"Terbiyesizlik yapma,hadi çabuk kıçını kaldır da gel mutfağa bir şeyler ye.Sonra bir güzel ilaçlarını iç.Biz salonda kahve içeceğiz."

"Tamam anne."Odadan çıkmışlardı sonunda.Hasta rolü yapa yapa sanırım gerçekten hasta olmuştum.

Pembe ayıcıklı pijama takımım ile yataktan çıkmış ve yavaş adımlarla mutfağa gitmiştim.Ablam dışarı çıkmak için hazırlanırken göz devirdim ona.

"Ay oyunculuğun çok kötü!"Kahkaha atarak söylediğine ikinci kez göz devirdim.Nereden buluyordu bu enerjiyi ya?Küçük kardeşime baktım,o da televizyonun karşısında çizgi film izliyordu.Ona eşlik mi etseydim acaba?Ama önce yemek.

"Nereye gidiyorsun sen sahte bez bebek?"Ablamın lakabı buydu,ben koymuştum.

"Sevgilimin yanına."

"Enişteye selamlar."Gülümsedi.

"Kızım sevgilim mi var benim?Gidiyorum arkadaşlarımın yanına,kahvaltı yapacaz."

ÇOK GİZLİ [TEXTİNG]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin