Czy to koniec?

262 12 13
                                    

-Teraz to już ta pizzeria nie przetrwa- powiedziałam wracając z rodzicami autem.
Tata usiłował coś powiedzieć, ale nie potrafił, a mama po prostu milczała. Była cała blada.

2 dni później tata miał dla mnie najgorszą wiadomość jaką mogłam usłyszeć.

Gdy wróciłam do domu tata wziął mnie na bardzo poważną rozmowę. Był smutny.
-Ola, mam dla ciebie dobrą i zła wiadomość.Od której wolisz zacząć?
-Od złej -wyszeptałam
-Freddy Fazbear's Pizza zostanie zamknięta. Na zawsze.
-.....-to wszystko co zdołałam z siebie wydusić - Aaaale jjak to?
-Niestety... ale może kiedyś ją jeszcze otworzą...poza tym jest jeszcze jedna dobra wiadomość
-Jaka?
-Ponieważ pracowałem jako nocny stróż, to szef stwierdził żebym robił to dalej.
-Jak to dalej?
-Będę nocnym stróżem, który będzie pilnował nieczynnej pizzeri.
-Co....
-I jeśli byś chciała to dalej możesz iść ze mną do pracy...
-Czy chcę...NO PEWNIE ŻE CHCĘ!!! Może to już nie będzie to samo ale zawsze coś. Przynajmniej będę mogła poczuć się jak w grze...
-Lepiej idź dzisiaj wcześniej spać, a po szkole też. W końcu to już jutro...

Nie mogłam zasnąć tej nocy. Z jednej strony się cieszyłam, że idę z tatą do pizzeri, ale z drugiej...smuci mnie to, że pizzeria została zamknięta...na zawsze...

W szkole totalnie byłam wyłączona z lekcji. W ogóle nie ogarniałam co się dzieje.Dopiero po szkole gdy poszłam spać przyśnił mi się dziwny sen...

Śniło mi się, że byłam w pizzeri. Z tatą.
Który zasnął przed monitoringiem. Bomba. Jeśli tak wygląda jego praca to ja dziękuję. Nagle usłyszałam coś na korytarzu. Poszłam sprawdzić co to.
W końcu i tak nic ciekawszego do roboty nie miałam. Szłam korytarzem dalej i dalej a na końcu coś stało. Wzięłam i zapaliłam latarkę (nawet nie wiem skąd ją miałam XD ) i poświeciłam latarką w to miejsce. Bonnie? Co on tu robi? Czy on nie powinien być na scenie. Jednak on nie odpowiedział. Podszedł tylko do mnie, przytulił mnie i powiedział" pomóż mi"

Po czym się obudziłam.

Dziś trochę krótszy rozdział, ale już w kolejnym...nareszcie przenosimy się do Freddy Fazbear's Pizza

FNaF "BFF z animatronikami"(ZAKOŃCZONE)Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz