Nie wierzę. No po prostu NIE WIERZĘ!!! Mój tata będzie pracował we Freddy Fazbear's Pizza!
Jak to usłyszałam to myślałam, że zemdleję. Biegałam po całym domu jak oszalała, a jak się już się trochę uspokoiłam to nie mogłam w to uwierzyć. Całą noc nie mogłam zasnąć, a jak na następny dzień poszłam do szkoły to siedziałam jak na szpilkach i nie mogłam przestać o tym gadać. Nową pizzerię mają otworzyć za 2 tygodnie. Te 14 dni leciały mi bardzooo długooo...Lecz wreszcie nastał ten dzień. Dzień w którym mieli otworzyć pierwszą na świecie Freddy Fazbear's Pizza.
Następnego dnia tata zabrał mnie i mamę do nowej pizzeri. Gdy dojechaliśmy na miejsce to Dech zaparł mi w piersiach. Była wspaniała. Usiedliśmy przy stołach a po chwili kurtyna poszła w górę i ich zobaczyłam. Bonniego, Freddiego i Chicke. Bonnie grał na gitarze, Freddy śpiewał a Chicka... a Chicka w sumie nie robiła nic. Tylko stała i się gapiła.Niby coś tam usiłowała śpiewać, ale kiedy chyba do niej doszło, że coś jej to nie wychodzi to po prostu stała i się uśmiechała. W sumie nic dziwnego w końcu jej rola rozpoczęła się dopiero po występie kiedy zaczęła rozdawać pizzę gościom.Foxy miał być uruchomiony dopiero następnego dnia. Nie wyrobili się z czasem czy cuś...Tata musiał wyjść trochę wcześniej żeby przespać się trochę przed nocą. W końcu to dziś był jego pierwszy dzień pracy. O 16:30 wyszliśmy z pizzeri, a ja ocknęłam się dopiero w domu. Gdy na następny dzień wstałam tata już był w domu i smaczne spał. W sumie mu się niedziwię, w końcu nie spał całą noc.Ten tydzień leciał mi normalnie. No prawie normalnie...Byłby normalny gdyby nie to, że dzień w dzień chodziłam do pizzeri. Tata dostał jakąś zniżkę i rodzice obiecali mi, że będziemy tu częściej przychodzić. Jednak na koniec tygodnia wydarzyło się coś czego nikt się nie spodziewał...
Wracałam normalnie do domu a po drodze zachaczyłam o pizzerię. Jednak dziwne...wokół pizzeri były wozy policyjne i jedna karetka. Gdy weszłam zobaczyć co się stało to... nie mogłam w to uwierzyć... na podłodze leżała jakaś dziewczynka.Miała około 8 lat. Była cała we krwi i miała na swoim ciele dziury.Ona...ona była martwa...
Czy to już koniec Freddy Fazbear's Pizza?
CZYTASZ
FNaF "BFF z animatronikami"(ZAKOŃCZONE)
Historia CortaMożna pomyśleć,że przyjaźń z animatronikami jest niemożliwa.Czy aby napewno?Ola udowodniła całemu światu,że to możliwe... To moja pierwsza opowieść na wattpad więc chce tylko ostrzec, że niektórym może nieprzypaść do gustu. Życzę miłego czytania (; ...