Geç olmadan ilaçlara başlama kararı aldı Jungkook. Yaklaşık 2 ay boyunca her gün sabah akşam tok karnına alması gerekiyordu bu hapları Jimin.
(Altı çizili olan yerler tamamen benim hayal dünyam ile alakalı bunla alakalı en ufak bir bilgim yok yani ciddiye almayın ve mantık aramayın)
Bu haplar erkek vücudunda yapay bir yumurtalık oluşturuyor. Jungkook'un deneylerine göre bu süre yaklaşık 2 ay.
Jungkook emin olmak için Jimin'e bu hapları 2 aydan fazla bir süre verecek ve sonucun olumlu olma olasılığını yükseltecekti.
Jimin uyanmış ve şu 2 gün içinde yaşadıklarını düşünüyordu. İş çıkışı her zamanki gibi hava epey kararmıştı ve kaldığı yere gitmek için her zaman kullandığı ara sokaklardan geçiyordu.
Herşey normaldi taki sert zeminde yuvarlanan cam şişenin çıkardığı ürkütücü sesi duyana kadar. Arkasını dönüp sesin nereden geldiğine bakacakken ağzının bir el tarafından kapatılıp boynuna bir sıvı enjekte edilmesi bir oldu.
Enjekte edilen madde etkisini gösterene kadar elinden geldiğince debelenmişti. Sonuç olarak kendini hiç bilmediği bir yerde denek olarak bulmuştu.
Onu kaçıran adam -yani Jeon Jungkook- ona göre oldukça ürkütücüydü ama yakışıklı bir suratı olduğunu inkar edemezdi.
Masaya sert bir şekilde konulan tepsinin çıkardığı yüksek sesle Jimin yerinden hopladı.
Korkuyla karşısında dikilen adama bakıyordu. Konuşmak istiyordu fakat sanki ağzında görünmez bir kilit vardı. Kelimeler bir türlü ağzından çıkmıyordu.
- Gelmiyor musun?
Jungkook masaya oturmuş Jimin'in gelmesini bekliyordu. Jimin kafasını aşağı yukarı sallayıp örtünün içinden çıktı ve Jungkook'un karşısındaki sandalyeye oturdu.
Bütün kahvaltı boyunca ikiside konuşmadan sessizce kahvaltılarını yaptılar. Jimin olduğunu yerde hafif eğilip doğruldu.
- Kahvaltı için teşekkürler. Ellerinize sağlık.
Jimin kibar bir çocuktu. Onu ailesi iyi bir şekilde büyütmüşlerdi. Kabalık nedir bilmezdi.
Her ne kadar Jungkook onu kaçırmış olsa da ona tıpkı bir hayvanmış gibi davranabilirdi. Tamam onu kaçırmış ve onu bir deney faresi gibi kullanacak olsada ona iyi davranıyordu ve bu Jimin için yeterdi.
En azından burada insan muamelesi görüyordu.
Jungkook bu teşekküre şaşırsada belli etmeyerek kafasını salladı. Artık başlamanın zamanı gelmişti. Cebinden hapı çıkarıp Jimin'in önüne koydu.
Jimin ona sorgular bir şekilde bakarken Jungkook hemen lafa başladı.
- Sana dün dediğim gibi erkeklerin hamile kalması için uğraşıyorum. Bu hap vücudunda yumurtalık oluşumunu sağlayacak ama tabikide bir anda değil yaklaşık 2 aylık bir süre içerisinde olacak. Bu hapları kahvaltıdan ve akşam yemeğinden sonra içeceksin.
Jimin kafasını 'anladım' der gibi salladı.
- Peki, içmeyi reddedersem?
Jungkook tabikide bunu tahmin etmişti. Sakin bir şekilde dirseklerini masaya dayadı. Hafifçe gülümseyip cevabını verdi.
- O senin bileceğin bir iş diyeyim ben ama şunu bilmelisin ki buradan ancak ve ancak ölün çıkar. Ölmek için yalvarırsın.
Bunları tabikide yapmazdı amacı göz korkutmaktı ve işe de yaramıştı. Jimin korkak bir şekilde önünde duran hapı alıp ağzına attı ve yanında duran suyla birlikte midesine gönderdi.
Jungkook hapı yuttuğundan emin olmak için Jimin'in çenesini kavrayıp kendisine çevirdi.
- Aç ağzını.
Duyduğu sert sesle korkarak açtı ağzını Jimin. Jungkook hapın yutulduğundan emin olduğunda çenesini bırakıp ayaklandı ve tepsiyi alarak odadan çıktı.
Bölüm kısa oldu biliyorum. Sorun şu ki 1 haftadır gribim ve ölüyorum.
Bide ben hikayeleri uzun tutamıyorum. Konular bol bende ama hikayeyi uzatmak için gereken aksiyon bende yok o yüzden birkaç bölüm sonra smut yazarım. Hamilelik döneminin biraz uzatır final yaparım. Sıkmak istemiyorum sizi.
Ama tabi benim ne yapacağım belli olmaz jsjsjsjs. Siz genede pek şey yapmayın.
Fikriniz varsa mesaj atabilirsiniz. Beklerim.
Hadi by.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Denek // Kookmin
FanfictionHer şey Jungkook'un erkeklerin hamile kalabilmesi için yaptığı deneylerle başlamıştır.