Bu bölümü mesaj panomu siken DUCCA_killerself e itaf ediyorum.
O gün birbirlerine olan sevgiyi itiraf etmişlerdi. Jungkook'un sevgisi giderek büyüyordu, Jimin ise şimdiden onun sevgisini fazlaca benimsemişti.
Jimin artık o bodrumda kalmıyordu. Jungkook'la beraber üst kata çıkmıştı. Her gece birbirlerine sımsıkı sarılarak uyuyorlardı.
Jimin ilk başta Jungkook'a ona azdırıcı verdiği için kızsada içten içe minnet duyuyordu çünkü o utançla bunu yapabileceğini düşünmüyordu ama bunu Jungkook'un bilmesine gerek yoktu.
Tavşan dişli çocuk yatakta mışıl mışıl uyuyan sevdiceğinin yanına uzandı. Kahvaltıyı hazırlamış onu uyandırmak için gelmişti fakat kendini yatakta Jimin'i izler bir şekilde buldu.
Jungkook adeta büyülenmiş bir şekilde Jimin'in suratını okşarken Jimin huylanıp gözlerini araladı.
- Jungkook? Ne yapıyorsun?
Uykudan yeni uyandığı için kıpkırmızı ve şiş olan dudaklara daha fazla dayanamayıp hızla dudaklarını birleştirdi Jungkook.
Yumuşak bir şekilde başlayan öpücük giderek derinleşiyordu. Jungkook Jimin'i altına alıp devreye dilini soktu. Adeta kendinden geçmişti.
İşin ilerleyeceğini tahmin eden Jimin zorda olsa Jungkook'u kendinden ayırdı. Jungkook gülümseyip dolgun dudaklara son kez bir öpücük kondurup doğruldu.
Kendini yana atıp Jimin'i kendine çekti. Fırsattan istifade Jimin bulduğu kaslı ve sıcak göğse iyice sokuldu.
- Seni uyandırmaya gelmiştim ama kıyamadım. Çok güzel uyuyordun.
Jimin gözleri kısılana kadar gülümsedi. Bir süre daha o pozisyonda kaldıktan sonra Jimin'in acıkmasıyla mutfağa doğru ilerlediler.
Masaya oturup çok sevdiği tavşan çocuğu izlemeye başladı Jimin.
Jungkook elinde iki tabak omletle gelip birini Jimin'in diğerini kendi önüne koyup oturdu.
Jimin'e afiyet olsun demek için baktığında hiçte iyi gözükmüyordu.
Rengi atmış bir şekilde omlete bakıyordu.
- Jimin? Sen iyi misin?
Jimin kafasını 'hayır' anlamında sallayıp lavaboya koştu. İyice endişelenen Jungkook peşinden koştu.
Öğürme seslerini duyunca hızla dibine çöktü. Bir eliyle sırtını sıvazlıyor diğer eliyle ise önüne gelen saçlarını tutuyordu.
Kusma seansını bitiren Jimin birden bire ağlamaya başlayınca Jungkook Jimin'in suratını kavrayıp kendisine bakmasını sağladı.
- Bir sorun mu var bebeğim? Neden ağlıyorsun?
Baş parmaklarıyla göz yaşlarını siliyordu ama yerine yenileri geliyordu.
- B-ben beni kusarken görmeni istemiyorum. B-bu çok iğrenç.
Ağlamaya devam ederken Jungkook gülümseyip Jimin'i kendine çekti.
Jimin sonunda sakinleşince elleni yüzünü yıkayıp yatak odasına götürdü.
Yatağa yatırıp üzerini örttü.
- Sen şimdi bana ne yemek istediğini söyle ben onu yapmaya gideyim sende bu sırada dinlen tamam mı?
Jimin kafasını sallayıp yemek istediklerini sıraladı. Az önce kuşmuş biri için oldukça fazla yiyecek istemişti. Bu durum Jungkook'u umutlandırıyordu fakat yinede emin olmak istiyordu.
✓✓✓
İki gündür Jimin durmadan kusuyordu. Fazlaca uyuyor, canı sürekli bir şeyler çekiyordu. Bu durumdan şüphelenen Jungkook uzun bir süre sonra tekrar laboratuvara indi.
Gebelik testini alıp Jimin'in yanına, salona geçti.
Bir yandan patlamış mısır yiyor diğer yandan televizyondaki çizgi filmi izliyordu.
Onun bu tatlı haline sırıtıp yanağına kocaman bir öpücük kondurdu.
Jimin kendisine oraklanınca boğazını temizledi. Jimin ciddi bir konuşmanın geleceğini hissedip televizyonu kapattı, elindeki patlamış mısırı bir kenara bırakıp Jungkook'a odaklandı.
- Şey üç gündür kusuyorsun, sık sık miden bulanıyor ve canın oldukça fazla şey çekiyor.
Jimin onu onaylamak için kafasını salladı.
- Bende düşündümki gebelik testi yapsan? Hiç olmazsa öğrenmiş oluruz ne dersin?
Jungkook cebine koymuş olduğu gebelik testini çıkartıp Jimin'e uzattı. Jimin ona donuk bir ifadeyle bakarken Jungkook'un elindeki testi alıp hızla tuvalete koştu.
Onun bu tavrına anlam veremeyen Jungkook üzüldü. Eğer gerçekten hamileyse ve çocuğu istemezse?
Sonuçta ilk başta onu kaçırmıştı, zorla hap içirmişti. İstemezse eğer ne yapacağını hiç bilmiyordu.
Jimin ne kadar istemiyor olarak görünse de çift çizgi olması için dua ediyordu. Jungkook'tan bir parça taşımayı istiyordu.
O bunları düşünüp kendi kendine hayal kurarken bir çizgi belirdi ardından ikinci bir çizgi.
Aynada kendisiyle göz göze gelmesi ile kendine gelip teste bakmıştı. Çift çizgiyi görmesi ile bir çığlık atıp hızla banyodan çıktı.
Koşarak salona gidiyor bir yandanda Jungkook'un adını bağırıyordu.
- JUNGKOOK!!!
İsminin bağırıldığını duyan Jungkook hızla ayaklanıp merdivene doğru ilerledi tam o sırada kendini yerde buldu.
Jimin üstüne atlamıştı ve dengesini sağlayamayıp ikisi birden yere düşmüştü.
Jungkook üstünde bir adet ağlayan Jimin görünce oturur pozisyona geldi. Jimin ayaklarını Jungkook'un beline dolayıp sımsıkı sarıldı.
Hiçbir şey anlamayan Jungkook bir süre sonra Jimin'i kendinden ayırdı. Nazikçe göz yaşlarını silip tombul yanaklarına birer öpücük bıraktı.
- Ne oldu birtanem? Anlat bana neden ağlıyorsun?
Jimin kafasını 'hayır' anlamında sallayıp kocaman gülümsedi.
- Baba oluyoruz Jungkook!!
Duyduklarını idrak edemeyen Jungkook kaşlarını çattı.
- Nasıl yani?
Jimin elindeki testi Jungkook'un eline tutuşturdu.
- Yani ben hamileyim seni şapşal.
Jungkook bir teste birde Jimin'in suratına bakıyordu.
Olayları idrak edince kucağında Jimin'le ayağa kalkıp bağırarak dönmeye başladı.
- BABA OLUYORUM!!!!
Dönmeyi kesip dolgun dudaklara saldırdı. Jimin'i duvara dayayıp devreye dilini soktu.
Sevdiği çocuk hamileydi. Hemde erkek olmasına rağmen. Onunda çocuğu olacaktı tıpkı hetero çiftler gibi. Artık bütün sevenler çocuk sahibi olabilecekti.
Zorda olsa sevgilisinden ayrıldı. Alınlarını birbirine yaslayıp gözlerini kapattı.
- Seni çok seviyorum sevgilim. Sana ve bebeğimize çok iyi bakacağım göreceksin.
Jimin gülümseyip tavşan dişliye sıkıca sarıldı.
Jungkook merdivenlere yönelip odaya çıktı. Kucağındaki Jimin'le birlikte yatağa girdi ve yeni bir gün için uykuya daldılar.
Çok değişik bir bölüm oldu ama neyse idare etin artık canım.
Jimin aşkım halime!!!!!
Ay düşündükçe çıldırıyorum abi hdjdjdhdhMXMZOXEsysdmzmgskduxnsuk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Denek // Kookmin
FanfictionHer şey Jungkook'un erkeklerin hamile kalabilmesi için yaptığı deneylerle başlamıştır.