Aradan 1 ay geçmişti. Jimin zayıf olduğundan hafifte olsa karnı çıkmıştı.
Jungkook L koltukta Jimin'i bacakları arasına almış bir şekilde romamtik bir film izliyorlardı.
Jungkook Jimin'in karnını okşarken Jimin sadece kocaman gülümsemekle yetiniyor.
Filmin sonunda ana karakter olan kız intihar edince Jimin'in göz yaşları firar etti. Jungkook'a göstermek istemiyordu kesin dalga geçerdi.
O yüzden olduğu yerden hızla doğrulup odaya koşar adımlarla çıktı.
Ne olduğunu anlamayan Jungkook şaşkınca arkasından bakakaldı. Nasıl olsa öğrenirim diyip televizyonu kapatmasıyla odasına çıktı.
Odaya girdiğinde Jimin uyuyor numarası yaptı ve bunu fark etmemesini diledi.
Jungkook sessiz adımlarla yanına yattı. Belinden tuttuğu gibi kendisine çekti ve minik burnuna bir öpücük bıraktı.
- Uyumadığını biliyorum bebeğim.
Jimin istemesede gözlerini açtı. Ağlamamak için kendini sıkıyordu ve bu gözlerinin kızarmasına sebep olmuştu.
Jungkook Jimin'in bu halini görünce hızla doğruldu elini Jimin'in alnına götürdü.
- Hasta mısın? Bir yerin mi ağrıyor güzelim? Hı? Hadi söyle bana.
Jimin Jungkook'u taklit edip karşısına oturdu. Aklına geldikçe doluyordu gözleri.
- O-o salak çocuk yüzünden kız i-intihar etti.
Ağzından bir hıçkırık koptu ve şiddetle ağlamaya başladı. Onun bu halini gören Jungkook gülümseyip onu belinden yakaladığı gibi kucağına çekti. Jimin kafasını kucağında olduğu bedenin boynuna gömüp orada ağlamaya devam etti.
- Bunun için ağlamana gerek yok bebeğim. Sende biliyorsun ki sadece bir filmdi.
Jungkook az da olsa sakinleşmesi için saçlarını nazikçe okşamaya başladı.
İşe yaramış olacak ki bir süre sonra ağlaması iç çekişlere döndü. Jungkook yavaşça Jimin'i kendinden ayırıp yüzüne baktı.
Ağlamaktan gözleri kıpkırmızı ve şişti. Minik burnu kızarmıştı. Dolgun dudakları ise iyice şişmişti.
Onun bu haline gülümseyip yanağına kokusunu içine çekerek öpücük bıraktı ve sıkıca sarıldı
- Sen ağlarken benim kalbim acıyor Jimin. Lütfen bir daha ağlama ben dayanamam.
Jimin onun bu sarılışına karşılık verip sıkıca sarıldı o da.
Jungkook sırt üstü yatağa uzandığında Jimin onun üstünde kalmıştı.
Jimin kalkmak için hamlede bulunduğunda onu engelledi.
- Böyle kalalım, lütfen.
Jimin kafasıyla onaylayıp saçlarını koklayıp öptü. Jimin ise kulağının altındaki kalp atış sesiyle mayışmıştı.
Bir süre sonra ikili tatlı bir rüyaya doğru yolculuk yaptı.
Sizleri seviyorum...❤️❤️❤️❤️❤️❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Denek // Kookmin
FanfictionHer şey Jungkook'un erkeklerin hamile kalabilmesi için yaptığı deneylerle başlamıştır.