Evet ramazana az kaldı dedim gelmeden bi smut yazam dedim bunları şimdi günaha sokam oruçları bozulmasın dedim djjdjdjdjdjdjdjdjs
Şimdiden diyorum rahatsız olacaklar okumasın bu bölümü ben öbür bölümde sizin için kısa bir özet geçerim önemli yerleri.
İyi okumalar.
Gel zaman git zaman koskoca 2 ay oldukça hızlı geçmişti. Jungkook Jimin'e, Jimin'de Jungkook'a çok alışmıştı.
Jungkook'un hoşlantısı sevgiye dönüşmüştü. Jimin ise Jungkook'a karşı boş değildi.
Jungkook karar vermişti. Spermini hap yoluyla göndermek yerine doğal yollarla yollayacaktı.
Elindeki tepsiyle kapının önünde durmuş bekliyordu. Derin bir nefes alıp kapıdan içeri girdi. Artık Jimin'e güveniyordu bu yüzden kapıyı açık tutmak onun için sorun değildi.
Birkaç kez onunla kapının önüne çıktığı zamanlar bile olmuştu.
Jimin gülümseyip Jungkook'un elindeki tepsiyi aldı ve masaya koydu. Her ne kadar mutlu gözükse de içten içe gergindi çünkü vaktin yaklaştığını hissediyordu.
Daha önce kimseye yapmamıştı ve bu onu korkutuyordu. Jungkook'tan hoşlandığı için sorun yoktu fakat bu ilki olacaktı.
Yemekleri bitirince Jungkook cebinden azdırıcı hapı çıkardı. Jimin'in işini kolaylaştırmak istiyordu.
Bu yaptığı doğru değildi evet ama Jimin'in kendisine karşı boş olmadığını oda biliyordu. Kendince içi rahattı.
Hapı Jimin'e uzattığında Jimin gülümseyip suyla birlikte hapı yuttu. Jungkook ona karşılık vererek ayaklandı. Tepsiyi alıp odadan çıktı. Tepsiyi yukarı bırakmak için çıktı.
5 dakika boyunca salonda turladı. İlacın etkisini göstermesini bekliyordu. Bu süre içinde giydiği gömleğin kollarını kıvırmış, ilk 3 düğmeyi açmıştı. Bu sayede kaslı kolları ve göğsü ön plana çıkmıştı.
Heyecanla ve seri adımlarla aşağı indi. Laboratuvara girince kulaklarını Jimin'in inlemeleri doldurdu. Hafifçe gülümseyip odanın kapısına doğru ilerledi. Jimin kapıyı kapatmıştı.
İçeri baktığında Jimin yatağında acı içinde kıvranıyordu.
Kapıyı açıp odaya girdi. Jimin odaya giren Jungkook'u baştan aşağı süzdü ve bu daha da sertleşmesine sebep oldu.
Jungkook gülümseyip Jimin'in yanına gitti. İçi gözükecek şekilde eğildi ve tel elini Jimin'in omzuna koydu. Bir yandan kolunu okşuyor bir yandanda iyi olup olmadığını soruyordu.
- İyi misin?
Fısıltı şekilde söyleyip dudaklarını yalaması Jimin'i iyice zorluyordu.
- İ-iyimmmhhhh!
Cümlesini inleme ile tamamlamasına kıkırdayıp doğruldu Jungkook. Ellerini cebine yerleştirip geriye doğru hafifçe eğildi. Bu hareket üyesinin belli etmeye yetti.
Artık dayanamayan Jimin ayağa kalkıp Jungkook'u yakasından tuttuğu kendisine çekti ve dudaklarına yapıştı. Jungkook dünden razı bir şekilde sertçe karışık verirken Jimin yerlerini değiştirdi ve Jungkook'un yatağa oturmasını sağladı.
Nefes nefese kalmış bir şekilde ayrıldılar ama bu çok uzun sürmedi. Jimin bacaklarını iki yana koyup sert bir şekilde Jungkook'un üyesine oturdu.
Zevkten inleyen Jimin ileri geri hareket etmeye başladı. Jungkook inleyip ona karşılık vermeye başladı aynı zamanda da ellerini Jimin'in beline atıp oynatmasında yardımcı oluyor onu üyesine bastırıyordu.
Kontrolü kaybetmek istemeyen Jungkook ani bir hareketle Jimin'i altına aldı. Küçük olan inleyip ona sürtünürken diğeri hırlamaya benzer bir ses çıkarıp öpüşlerini mümkünmüş gibi daha da sertleştirdi.
Jungkook saniyelik bir ayrılma yapıp kafasını altında yatan şaheserin boynuna gömdü orayı yalıyor, ısırıyor, çekiştiriyor, emiyordu.
Onun vücudunda kendine ait izler bırakmak acayip hoşuna gitmişti.
- J-jungko- mhhh!! S-seni i-istiyorummmhh!!!
Jungkook duyduklarıyla kontrolü kaybetmiş bir şekilde dudaklarına yapıştı bir yandan dudaklarını kanatırcasına öpüyor diğer yandan soymaya çalışıyordu.
Dolgun dudaklı çocuk karşısında bembeyaz teni üzerinde muhteşem morluklarla onu bekliyordu. Jungkook hızla kendi üzerini çıkarıp Jimin'in üzerindeki yerini alıp vücuduna izler bırakarak üyesine kadar indi. Baksırı sinir bozucu bir yavaşlıkta çıkartıp bir köşeye fırlattı.
- J-Jungkook yap şunu artık!!!
Jimin acıdan kıvranırken üyesinde hissettiği sıcak nefesler ona hiçte yardımcı olmuyordu.
Üyesini kavrayan sıcak duvarlarla resmen çığlık attı. Jungkook lolipop emer gibi büyük bir ustalıkla onu yalıyordu.
Elleri ise dolgun kalçaları avuçlamış hamur gibi yoğuruyordu.
Jungkook işine devam ederken parmaklarını Jimin'in ağzına gönderdi. Çocuk bileği tuttuğu gibi iyice emmeye ve yalamaya başladı.
Bir süre sonra dayanamayınca elini ağzından çekip içine gönderdi tek parmağını ardından 2. parmağını.
İki taraftan yaşadığı zevk çok fazlaydı. Bayılacak gibi hissediyordu.
- S-seni istiyorum!!!
Jungkook parmaklarını çekip Jimin'in gözünün içine bakarak yaladı. Artı dayanamayan Jimin doğrulup Jungkook'u sert bir şekilde itip yatmasını sağladı.
Yatakta ona sunulanın baksırını çıkardı ve sertleşmiş üyesini çekmeye başladı. Jungkook üyesini kavrayan minik eller ile neye uğradığını şaşırdı. Üyesini bir güzel yaladıktan sonra kucağına çıktı ve üyesini deliğine komunlandırdı. Jungkook kafasını arkaya atıp gelecek zevki bekledi.
Jimin ani bir hareketle kendini bıraktı ve tümünü içine aldı. İkiside derince inlerken dudakları tekrar ve tekrar buluştu. Bu sefer devreye dilleri girmişti.
Jimin ağzına inleyince onu üstünden itip yatmasını sağladı. Jungkook penisini deliğe tekrardan konumlandırıp sertçe içine girdi ve ileri geri hareketleri yapmaya başladı.
- J-jungkook daha h-hızlı mhhhh!!!
Jungkook hareketlerini hızlandırırken bir yandana Jimin'i çekiyordu.
- GELİYORUM!!
İkisinin aynı anda söylediği cümleyle Jimin ayaklarını beline doladı ve ona kendini iyice bastırdı.
Bir süre sonra Jungkook titreyerek içine boşaldı. Jimin ise içinde hissettiği sıcaklıkla karnına boşaldı.
Jungkook eğilip Jimin'in dudaklarına öpücük kondurdu.
- Seni çok seviyorum Jimin.
Nefes nefese bir şekilde konuşması alttaki çocuğun yeniden tahrik olmasına neden olmuştu.
- Bende seni seviyorum Jungkook.
Dudakları birleşirken vücutları tekrardan harkete geçti.
O gece saatlerce seks yaptılar ardından sarılarak huzurlu bir uykuya daldılar.
UTANDIM!!!!!!!
Ay ölecem! Çok utanç verici aq!
Smut yazmak cidden zormuş amk! Canım çıktı yazarken.
Kesinlikle berbat bir smut oldu.
Ben smut yazamıyorum!!!
Kontrol etmeden yayınlıyorum valla.
Neyse bb!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Denek // Kookmin
FanfictionHer şey Jungkook'un erkeklerin hamile kalabilmesi için yaptığı deneylerle başlamıştır.