Bebek artık 6,5 aylıktı. Jimin'in karnı ise iyice belli oluyordu. İlk aylar geniş kıyafetler giyip sokakta rahatça dolaşabiliyordu ama şimdi...
Bu karınla sokakta dolaşmasını Jungkook istemiyordu çünkü o bir erkekti ve hamileydi. Kendisi bir açıklama yapmadan sevdiğini aç kurtlara verecek değildi elbette.
Herşeyi planlamıştı. Ona mükemmel bir evlilik teklifi edecekti.
Evet, kesin kararı buydu. Bebeği doğduktan sonra bir ömür onunlarla yaşamak istiyordu.
Mutfakta her şeyden habersiz sevgilisine arkadan sarıldı. Şiş karnı okşarken konuştu.
- Aynı sana benzeyen güzeller güzeli bir kızımız olacak.
Evet cinsiyetini öğrenmişlerdi. Aslında Jimin süpriz olsun istiyordu fakat konu eşya almaya gelince "sadece bana sürpriz olsun bari" diyerek Jungkook'un öğrenmesine izin vermişti.
Jungkook sevinçten çığlık atarken kendisi dayanamayıp bakmasıyla Jimin'de cinsiyeti öğrenmiş oldu.
- Öyle deme ama utanıyorum~
Jungkook sevgilisini kendisine doğru çevirip alnınına duygulu bir öpücük kondurdu.
Sevgilisi ise utançtan kafasını eğip karnını sevmeye başladı.
Jungkook onun bu haline kıkırdayıp kemikli uzun parmaklarını önünde ki güzelliğin karnına koydu. Jimin'in ona bakmasıyla dudaklarını ısırmaya başladı.
Aylardır ona hasretti. Tavana bakıp derin bir iç çekti.
- Tanrım... Artık dayanamıyorum.
Jimin sorar bakışlarla ona bakıyordu.
- Neye dayanam-
Lafı Jungkook'un dudakları tarafından yarıda bırakılmıştı. O kadar özleme rağmen sanki dokunsa kırılacakmış gibi öpüyordu.
Jungkook ellerini Jimin'in kalçalarına doğru indirdi. Ne yapmak istediğini anlayan Jimin ona yardımcı olmak için omuzlarından tutundu.
Öpüşmeye devam ederken Jungkook Jimin'i tezgaha oturttu. Öpüşleri giderek sertleşmeye başlamıştı, aynı zamanda ise Jungkook'un elleri Jimin'in baldırlarını keşfe çıkmıştı.
Öpüşme derinleşmeye başlarken Jungkook zorda olsa ayrıldı. İkiside nefes nefes iken alınları birbirine yaslı bir şekilde nefeslerini düzenlemeye çalışıyorlardı.
- Sana doyamıyorum Jimin, yemin ederim seni o kadar çok seviyorum ki... Seni öpmeye bile kıyamıyorum öpünce ise kendimden geçiyorum. Büyüleyicisin bebeğim.
Karışısında oturan çocuk kızarmıştı. Jungkook onun bu tatlı haline kıkırdayıp alnından öptü.
- Hadi kahvaltımızı edelim.
Jimin kafasını olumlu anlamda sallayıp Jungkook'un desteği ile tezgahtan indi.
İkisi güzel bir kahvaltıdan sonra ortalığı birlikte toplayıp salona geçtiler.
- Bebeğim bu akşam röportaj var biliyorsun değil mi?
Jimin oflayıp kafasını olumlu anlamda salladı. Suratı asılmıştı. Jungkook endişeyle yanağını okşamaya başladı.
- Sorun nedir bebeğim?
Jimin kafasını eğdi. Kendini Jungkook'a çevirip elleriyle oynamaya başladı.
- Jungkook sen çok ünlüsün ve gaysin yani sana düşman kesilmezler dimi, çünkü bu ülkede eşcinsellere karşı büyük bir yargı var üstelik sen onlar için bir şey yapmış oldun bu yüzden ne bileyim, sana zarar vermezler dimi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Denek // Kookmin
FanfictionHer şey Jungkook'un erkeklerin hamile kalabilmesi için yaptığı deneylerle başlamıştır.