Marquesa pov
"Oh my god!! Emily!! " badan Emily yang menghempap badan saya tu saya cuba tolak tapi tidak dapat. Berat juga ni perempuan tidak padan dengan badan kicil.
"oh my.. miss Quesa are you okey? kenapa kawan kau ni? " Sean menghampiri saya sama Emily.
"Terlampau mabuk sudah kali dia ni. can you help me angkat dia ni. berat betul badan dia. adoiii.. pinggang saya. " saya mengerang kesakitan. Apa tidak badan saya yang landing di lantai.
Sean angkat lalu letakkan Emily di bahu dia. Macam angkat guni beras pula. 😂 Silakaa betul bah si Em ni.
"So.. macam mana ni? korang mau balik sudah? " tanya Sean.
Belum sempat saya jawab muncul dorang Lenny. Nampak saja Rayner disebelah Kendall terus saya tumbuk dada dia.
"Aduii.. sakit bah Q. ko kenapa ni tiba tiba main tumbuk orang? " bilang Rayner sambil dia gosok gosok dada dia bekas saya tumbuk tadi.
"Ko bah palui pilih kawan.! ko tau kah kawan ko si Stanley cabul saya tadi masa korang menari sana.! jadi dia sudah lari, ko lah tempat saya lepas geram.! " saya memanas sudah sama Rayner.
"Seriously.?? jahanam punya Stanley. nanti saya belasah dia tu kalau saya jumpa dia. tapi ko okey juga kaini Q? " bilang Rayner terus dia kasi pusing pusing badan saya. Mau tengok kalau ada luka kunun.
Lenny sama Kendall yang dengar pun terkejut terus dorang tumbuk Rayner lagi."Buduh gea kawan ko tu.!! " bilang Lenny.
"Saya mana tau dia mau buat begitu sama Q.! tapi dia ada cakap lah dia minat sama Q. " bilang Rayner.
"Guys.. stop it. I'm fine okey. but Ray kalau ko jumpa tu kawan ko pastikan ko tumbuk muka dia. kotor sudah leher saya dia pigi hisap hisap tadi. kimaa betul.! " saya lap lap leher guna tapak tangan.
"Wait Q. apa ni merah merah di leher ko? " kendall yang dari tadi diam tiba tiba menyampuk.
Lenny terus pigi tengok leher saya."OMG..!! it's lovebite Q.! "
"What.?! " saya terus ambil cermin dalam handbag yang memang selalu saya bawa. Cermin kecil warna pink lagi.
"S**l punya lelaki.!!! " memaki sudah saya sana.
"Ray pastikan ko tumbuk tu lelaki sampai patah gigi.!! " saya tunjuk Ray. Dia cepat cepat angguk kepala. Tau takut kalau saya marah."Ehhemmm.. miss Quesa. Penat sudah saya pikul kawan ko ni." bilang satu suara di belakang saya. Saya toleh belakang. Sean masih pikul Emily. Saya tampar lembut dahi saya. Lupa pula sama dorang ni.
"Boleh tolong hantar dia kah? Dia sudah cakap awal awal tadi kalau dia mabuk hantar dia pigi rumah tapi mana lah saya larat mau angkat dia ni. Lagipun kami masing masing bawa kereta. " saya cuba minta tolong sama Sean.
Kotoh lah ko Em, siapa suruh mabuk betul. saya kasi tunai wish ko tadi petang. Lagipun duda bah Sean ni. 😂
Muncul idea jahat saya. Saya kenal benar perangai Emily ni kalau mabuk. Suka dia bugil tidur kalau mabuk. Harap harap Sean tergoda.. 😂 astagaa.. saya jual kawan kaini?
Tapi dia ada wish bah masa kami shopping tadi petang.flashback
"Onton.. I wish yang saya dapat make love sama Sean. astagaa.. baru tadi jumpa terus saya rindu sudah oo.. "bilang Emily.
"Sot ma ko ton. Adakah wish begitu. " saya tolak kepala dia. Ketawa ketawa negi si onton sana.
"Betul bah ton. Bitin saya ni nampak body dia yang sado tu. " ketawa ketawa kami masa pilih baju.
end flashback
"Miss Quesa. " Sean panggil saya sambil lambai lambai tangan dia depan muka saya. Dia pun ikut ikut sudah anak dia panggil saya Quesa. Astagaa.. kedapatan mengelamun ni. 😅
"Huh.. ya? "
"Saya cakap tadi saya boleh tolong tapi ko bagi saya dulu alamat rumah dia. Sempat lagi ko mengelamun kan.?" bilang Sean. Saya terseingih saja sama Sean. Emily di bahu Sean begerak gerak ni. Jangan saja dia muntah di badan Sean.
Saya bagi alamat rumah Emily sama Sean baru dia jalan. Kuat juga Sean ni lama dia pikul si Em. Becakap2 lagi bah si Em. Tidak ketentuan sudah dia becakap. Saya just geleng kepala dengan perangai Em.
Saya tengok jam, jam 11.35pm sudah. Bagus saya balik. Dorang Lenny pun macam belum mau balik lagi. Masih sibuk lagi menari sana dance floor. Saya just kasitau yang saya mau balik sudah.
Masa saya jalan mau pigi kereta, saya perasan macam ada orang ikut saya dari belakang. Saya pusing belakang. Aikk.. tiada orang juga. Tiba tiba bulu romah saya naik. cepat cepat saya jalan pigi kereta. Selamat masuk dalam kereta baru saya lega sikit.
Start enjin, masuk gear keluar dari parking. Masa keluar dari kawasan club tu, saya tengok cermin sisi. Macam ada kelibat seseorang sedang tengok kereta saja jalan. Berdiri balik bulu roma saya. Takkan hantu.?
Berabis sudah saya berdoa ni, tidak ketentuan sudah doa saya. Terus saya tekan minyak dan kereta saya bawa laju dari kebiasaan. Gara gara takut punya pasal sekejap saja saya sampai rumah.______________________________________________
🎶Sweet but psyco - Ava Max
Awal pagi lagi bising sudah phone saya minta jawab call. Apa juga Emily mau pagi pagi buta ni. Saya buka mata sikit, tengok jam di dinding. Baru jam 6 pagi.
Saya capai phone di meja tepi katil. Terus saya sambut.
📱ermm.. kenapa Em?
Saya tanya tapi mata masih tertutup. Saya garu garu lagi punggung lepastu menggeliat lagi. Kamu pun begitu kan?? 😂 Jangan bilang 'inda inda' sana. 😁
📱Huhuh.. onton saya tidak virgin sudah.
Terbasar mata saya dengar Emily cakap begitu. Lagi lagi dia bercakap pun macam menangis saja.
📱hah.!!!! kenapa? ko kena rogol kah? mau report polis? jap saya mandi dulu baru kita pigi buat report polis.
Saya cepat cepat bangun dan turun katil tapi..
📱Eh.. ton inda payah bah. Saya bukan kena rogol. ko ni pun belum lagi saya habis cerita ko sudah gelabah.
📱Hah.!! jadi ko bilang tidak virgin sudah. kalau tidak kena rogol, jadi apa yang jadi sebenarnya?
📱Saya tidur sama Sean.
Terus saya tepuk dahi balik balik.
Astagaa.. betul betul pula si Sean ni.
📱So.. sekarang macam mana? ko goda kali dia semalam kan?
Saya tanya Emily. Masih lagi dia singut singut sebelah sana. Serba salah pula saya ni minta tolong sama Sean. Dia kan lelaki. Kalau lelaki sama perempuan sama sama ada orang ketiga. Siapa.? SYAITAN.!! 😂
📱Sean bilang dia akan bertanggungjawab kalau ada apa apa. Dia pancut dalam bah ton. 😭 macam mana la ni. Saya takut bah. Dia kan gangster. Mana saya ingat semalam. saya mabuk kan semalam.
📱Aikk.. ko bilang tidak peduli dia gangster kah. mafia kah. yang penting dia handsome. ko cakap begitu kan kemarin.?
Saya sengaja ulang balik Emily cakap kemarin.
📱Ko ni. nantilah kita story mory. Saya pigi tengok dulu Sean sana bilik.
📱What.!? Dia masih sana?
📱Eyaa.. bye ton mau buat projek lagi.. Hahahaha..
Tut tut.!
Emily off duluan. Saya tengok phone saya dengan muka blur, mulut ternganga. Seriously Em??
Punya lah saya terkejut tadi dia menangis kasi tau dia tidak virgin sudah. Baru berapa minit dia ketawa lagi bilang mau sambung buat projek. Astagaa.. ni tondu ar. Bikin bingung.
Saya baring balik di katil. Balik lagi mengantuk saya.
Bagus saya tidur balik. Nasip hari ini hari ahad. Boleh lagi tidur puas puas. Si Emily ni bagus tidak payah call bagitau tadi. Kacau ja saya tidur.
Macam mana lah dorang make love tu? Saya pun tidak pernah make love, apalagi mau kiss² . Ee.. inda mau lah saya. Macam geli pula.
Tidak lama tu saya tidak sedar tertidur balik.
bersambung...
YOU ARE READING
THE ARROGANT HANDSOME (SABAHAN SLANG) Complete✔
RomanceMarquesa Rose seorang yang berpewatakkan peramah dan disukai ramai. Cantik dan sangat menawan. Banyak peminat tapi cinta tiada dalam kamus hidupnya. Ramai lelaki yang mencuba nasib tapi Marquesa tolak dengan sopan. Nampak saja luaran lemah lembut ta...