PART 9

2.3K 150 5
                                    

The Arrogant Handsome
By:Marr Roslina
Part 9

SHAWN POV

Sampai saja depan bangunan studio Marquesa, saya nampak sudah bodyguard kami berderet dari hujung ke hujung bangunan. Betul² Sean tambah bilangan bodyguard menjaga Cicil. Depan belakang bangunan ada bodyguard.

Nasib saya dapat parking betul² depan studio Marquesa. Tiba² saya berdebar². Laju jantung saya berdegup.

DUB! DUB! DUB! DUB!

Saya sendiri boleh dengar lagi denyutan jantung saya. Saya pegang dada saya. Tarik nafas hembus nafas. Nervous pula tiba². Off enjin Nissan GTR saya dan keluar dari kereta.

Bodyguard nampak saja saya keluar dari kereta. Mereka terus tunduk hormat sama saya.

"Good evening boss.! " ucap mereka.

"Good evening. Cicil masih di dalam? "

"Masih boss. " jawab BG17.

Saya angguk kepala dan BG17 tolong saya bukakan pintu sebap dia yang berada depan pintu masuk studio.

"Thanks"

"Your welcome boss."

Saya masuk dalam dan nampak seorang perempuan sedang duduk di kaunter main handphone. Senyum² lagi tu. Hurm.. ni kerja kah buat apa ni?

"Ehhemm.. excuse me? " saya bilang.

Laju kepala tu perempuan mendongak tengok saya. Ni perempuan renung saya dengan mata yang tidak berkelip.

"Excuse me miss? " saya bilang lagi.

"Hah. ee.. yes sir what can I help you?" dia bilang dan tersenyum manis sama saya. Tapi saya tidak balas senyuman dia. Buat muka tiada perasaan saja ni. Saya sedar yang terus muka dia lain² bila saya tidak balas senyuman dia.

"Cicil mana? " dengan intonasi suara yang mendatar saya bertanya.

"Ee.. sir ni siapa? " tanya ni perempuan lagi, macam yang teragak² dia mau tanya.

"Boleh kah jangan banyak tanya, mana Cicil!?" saya tanya lagi dengan suara yang keras. Ketara terus muka ni perempuan ketakutan.

"Cicil ada sama guru tari dia dalam studio. Ee.. kejap saya panggil dorang dulu. " dia bilang terus berdiri dan ingin berlalu. Saya angkat tangan saya suruh dia stop. Dia berhenti dan berdiri tengok saya.

"It's okey, biar saya pergi tengok sendiri. Mana satu studio ni.?" saya tanya. Saya tengok sebelah kanan ada satu bilik tapi atas pintu bertulis GYM. Sebelah kiri pula ada satu lorong.

"Sir jalan saja belok kiri. Ada satu pintu tu bertulis DANCE STUDIO. Situlah dorang. " terang tu perempuan. Saya angguk kepala saja dan mula berjalan.

Sampai depan pintu yang dimaksudkan perempuan tadi, saya pulas tombol pintu pelan². Saya buka sikit, saya dengar sudah suara ketawa². Happy betul suara Cicil saya dengar. Tidak pernah dia ketawa sebegitu rupa kalau berada di rumah.

Saya perhatikan saja mereka berdua menari. Entah apalah nama tarian yang dorang buat ni sekarang. Punggung saja yang bergerak².Saya tengok Marquesa, dia kasi goyang² punggung dia. Kiri kanan kiri kanan.

Tiba² pula saya rasa panas ni. saya rasa saya mau pigi peluk saja si Marquesa sekarang tapi saya tahan² sja. Aduii.. saya kenapa ni, tiba² panas semacam. Padahal ber aircond bah ni tempat. Balik lagi jantung saya berdegup dengan laju.

Shit.!! What is this feeling??

Marquesa hanya memakai legging dan singlet yang mendedahkan bahagian perut dan belakangnya. Shit.! She's so damn hot and sexy.! Rambut dia yang panjang paras pinggang tu buat dia lagi nampak menggoda.

THE ARROGANT HANDSOME (SABAHAN SLANG) Complete✔Where stories live. Discover now