13

2.9K 168 18
                                    


Ιρις

Τα χείλη του συγκρούονται με τα δικά μου δίχως απαλότητας και γλυκές μαλακιες.Κτητικα και άγρια.

Σιγά άνθρωπε μου δεν είμαι για φάγωμα.

Αν και για σένα αν ήθελα να με φας θα έκανα μια εξαίρεση.Χεχε.

Και τέλος πάντων που λέτε βρε γιου ΓΚΑΙΖ

Με φιλάει κτητικα.Τα χείλη του είναι τόσο μαλακα και αχ.Εχουν γεύση τσιγάρο και αναρωτιέμαι πως και δεν είχα ποτέ την τύχη να τον δω να ρουφάει αυτό το ναρκωτικό ώστε να τους χαζέψω και να του κάνω και καμία τρακα.

Πλακίτσα

Νοτ

Λοιπόν καθώς με φιλάει που λέτε βρε παιδιά νιώθω κάτι να σκληραίνει κοντά στην κοιλα προκοιλα μου.Τωρα ή αυτός φούσκωσε μέσα σε δευτερόλεπτα ή είναι κάτι άλλο που δεν θέλω σε καμία περίπτωση να ξέρω.

Δεν θέλω να πληγωσω την παρθενοπη σου αθωότητα αλλά είναι αυτό που νομίζεις καλή μου

Σκασμός Βετουλα.

Φακ.Το αγόρι καυλωσε.

Καλά ξέρω είμαι κουκλί και χεχ τέλεια αλλά άνθρωπε μου με φασωνεις μόνο 2 λεπτά τώρα.

Τι ρε;εγώ γουστάρω να μετράω προμπλεμ;

Ε Κώστα!

Φάε μια κομπόστα

Άσχετη.

Συνεχίζω να τον φιλάω και τον τραβάω ποιο κοντά μου πιάνοντας το μάγουλο του και κολωντας το σώμα μου περισσότερο πάνω στο δικό του.

Τον νιώθω να χαμογελάει από ευχαρίστηση σε αυτή μου την κίνηση,Μα δεν με ξερεις καθόλου καλά Αρουλη.

Τον τραβάω προς τον καναπέ και δίχως να το περιμένει τον πετάω πάνω ενώ ανεβαίνω πάνω του.

Συνεχίζω να τον φιλάω και έπειτα απομακρύνομαι από τα χείλη του και κατευθύνομαι με φιλία προς τον λαιμό του.

Τον νιώθω να ανατριχιάζει σε κάθε άγγιγμα μου και καταλαβαίνω ποσό τον επηρεάζω.

Να δούμε ποιος θα παρακαλάει ποιον κύριε Παπαδόπουλε.

Συνεχίζω τα φιλία μου και του Πιανω με μιας την μπλούζα τραβώντας την προς τα πάνω.Σηκωνω το κεφάλι του ελάχιστα ώστε βα τον βοηθήσω και πάλι τα χείλη μου μεταφέρονται στα δικά του.

Δεν μπορώ να πως δεν επηρεάζομαι ούτε στο ελάχιστο Μα θα τον κάνω να τρέχει από πίσω μου ο κύριος "γαμαω μέχρι και θυληκη μύγα"

Πετάω την μπλούζα του στο πάτωμα και κατευθύνω τα χείλη μου προς τον λαιμό του ενώ αρχίζω να φιλάω την κεντρική αρτηρία και ακούγοντας τον να αναστενάζει καταλαβαίνω πως είναι το ευαίσθητο σημείο του.

Δαγκώνω,φιλάω ρουφάω.Και του αφήνω ένα μονοπάτι από τα σημάδια μου.

Μόνο μια λέξη.

Απόλαυση.

Και θα απολαύσω ακόμη περισσότερο όταν δω την μούρη του που θα είναι σαν πιγκουίνος που τον μετέφεραν στην μαγαδασκαρη.

Ξαφνικά δίχως να το περιμένει σηκώνομαι από πάνω του και χαμογελάω στραβά λαχανιασμένη.

"Τι νόμιζες Παπαδόπουλε;Πως θα είχες το πάνω χέρι και σε αυτήν την περίπτωση;Λοιπόν μάντεψε.Εγω δεν είμαι σαν τις γκομενιτσες που γαμας.Και τώρα ας δούμε ποιος θα παρακαλάει ποιον για ένα μόνο άγγιγμα.Αντε τσαο Αρουλη."

Γυρνάω να φύγω και ξαφνικά γυρνάω με ένα μισό γελακι να μου ξεφεύγει.
"Α και κάνε κάτι γι αυτό εκεί"Λέω και του δείχνω το εξόγκωμα στο παντελόνι του."Μπορείς να πας στα τσουλακια σου να σε περιποιηθούν αναλόγως.Ναι σε εκείνες που παρακαλάνε για ένα άγγιγμα σου γόη."

Του λέω και έχει μείνει να με κοιτάει με ανοιχτό το στόμα ενώ πλέον σφίγγει τα χέρια του κάνοντας τις φλέβες του να γίνονται όλο και πιο ορατές.

Κλείσε το στόμα θα σου μπει καμία μύγα.

"Παίζεις με την φωτιά και θα καείς."Φωνάζει ενώ έχω αρχίσει να ανεβαίνω τις σκάλες της τεράστιας έπαυλης κατευθυνόμενη προς το δωμάτιο μου.

"Εσυ θα με κάψεις βρε γόη;"Του χαμογελάω στραβά."

"Θέλεις να δοκιμάσεις Ίριδα;"

"Δοκίμασε με Άρη.Και έτσι πληροφοριακά το όνομα μου είναι Αμαρυλλίς και όχι Ίριδα."

"Κομπλέ Αμαρυλλίς.Μαρεσει.Τα λέμε.Εγω φευγω.Παω έξω να..τακτοποιήσω το προβληματάκι μου."Λέει ειρωνικά κλείνοντας μου το μάτι ενώ έχει το στραβό του χαμόγελο κολλημένο στα χείλη του.

Μαλακα.










ΕΙ κερασάκια μουυυ!

Ελπίζω να σας άρεσε!

-Τα λέμε στο επομενο!

-μαμά χειλάκι σαν κερασακι🍒

Mr kidnapper and meTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang