12

2.7K 179 31
                                    


Ιρις

"Γαμω το σπίτι σου."Φωνάζω,μάλλον τσιρίζω και ρίχνω ότι υπάρχει πάνω απο το γραφειάκι που υπάρχει μέσα στο δωμάτιο κάνοντας ότι γυάλινο υπάρχει να σπάσει σε χιλιάδες κομμάτια.

Τι όμορφος ήχος.

Αυτόματα κινούμαι προς την πόρτα την ανοίγω και βγαινω έξω ενώ αρχίζω να κάνω σβούρες γύρω στο σπίτι προσπαθώντας να βγάλω τα νεύρα μου κάπου.

Παιρνω στα χέρια μου ένα βάζο που βρίσκεται σε ένα ξύλινο τραπεζάκι στο σαλόνι και το πετάω με δύναμη στον τοίχο.

Συνεχίζω με άλλο ένα και άλλο ένα και η δύναμη που βάζω νιώθω να με εξαντλεί κάνοντας με να λαχανιασω.

"Τι σκατα;"Ακουω τον αουγκανο να μιλάει και νιώθω την φωνή του σαν να ακουω την ουρσουλα να γελάει παίρνοντας το παιδί της αεριελ κάνοντας με να θέλω να τον χτυπήσω,να του βγάλω τα υπέροχα•γκουχ•μάτια του,να την πνίξω ή να τον φίλη-ιού.Φτου σου Ιρις.Η πολύ έλλειψη σεξ σε έχει κάνει νευρική.

Λες και έχεις κάνει σεξ καθυστερημένη.

Σκασε αφρό.

Ο Άρης βλέπει την έκφραση γαϊδάρου που έχει πάρει το όμορφο προσωπάκι μου ενώ αφουγκράζεται το σύμπαν,το ψάχνω γενικά.

Ναι λογικά τον έχω φρικάρει.Η μάπα μου είναι λες και τρώω σπανακοριζο και προσπαθώ να μην το ξεράσω.Φτου σου κορίτσι μου,ποιητή θα σε κάνω.

"Μπορείς να σταματήσεις να αναπνέεις;"Του λέω ξαφνικά και με κοιτάει περίεργα;

"Ε;"Λέει και έχει πάρει μια φάτσα γαρίδας.

Ακόμη και γαρίδα να εισουν κουκλί θα σε φώναζαν πάλι.

"Εξινος και ξερός.Φυγε και άσε με να σου σπάσω το σπίτι με την ησυχία μου."Λέω πιάνοντας ένα ακόμη βάζο από την τραπεζαρία στα χέρια μου.

Εκείνος σαν να συνειδητοποιεί τι κάνω τόση ώρα τον βλέπω να σφίγγεται και να θυμώνει.

"Ωραίες φλεβίτσες να τις χαίρεσαι.Μπορεις τώρα να την κάνει για το δωμάτιο σου να πηδήξεις καμία κατσαρίδα και να με αφήσεις να σπάσω πράγματα για να εκτόνωσω τα νεύρα που μου προκαλείς ενώ αναπνέεις;"

"Ιρις πρόσεχε πως στο διάολο μου μιλάς."

"Μπα..νευράκια;Θα βαλω την γάτα μου να κλάψει.Ουψ ξεχασα,δεν έχω πια γάτα την έχω αφήσει σπίτι και λογικά επειδή κάνεις δεν νοιάζεται θα έχει πεθάνει εξαιτίας σου.Μαλακα."Ξεφυσαω και μου έρχεται πάλη να κλάψω στην ιδέα του Βρούτου να πεθαίνει.Ψυχουλα μου.Μαλακα Άρη.

"Βούλωσε το Ίριδα."

"Σορρυ αλλά έκανες ένα λαθάκι το Ιρις δεν προέρχεται από το Ίριδα.Αν βρεις το πραγματικό κερδίζεις μπισκοτάκι.Βλεπω για απαγωγέας δεν το έχεις ψάξει και πολύ καλά.Καντο καλυτερα στην επόμενη."Του κλείνω το μάτι και με ειρωνία αφού πετάω το βαζο λίγο δίπλα από τον ίδιο κάνω να φύγω.

Εκείνος με πιάνει από το μπράτσο και Μα γυρίζει προς το μέρος του.

"Με πονάς."Γρυλίζω.

"Μάντεψε."Μου απαντάει με ειρωνικό γελακι.Θα στα κόψω και θα στα κάνω κρεατοσουπα αουγκανε μπαμπουινε.

"Στα 3 εκατοστά σου;"Του αντεπιτίθεμαι αφού τραβήξω το χέρι μου και τα σταυρωσω κάτω από το στήθος μου.

"Τι υπονοήσες μόλις τώρα;"

Τα νεύρα σου δεν είναι καλά.Μαλλον χρειάζεται καρδιολόγο το παιδί.

"Ότι το πουλί σου είναι όσο το μικρό μου δάχτυλο.Ή πολύ λέω;"Χαμογελάω με όλα τα δοντάκια μου και σφίγγεται κι άλλο.

"Κάνεις νομίζω λάθος.Μηπως θες να δοκιμάσεις;Δεν θα μπορείς να καθίσεις ή να περπατήσεις για μέρες."Χαμογελάει πλέον εκείνος ειρωνικά και γελάω.

"Δεν θα πήγαινα μαζί σου ούτε αν ήσουν ο τελευταίος άνθρωπος του κόσμου και εγώ εξαρτημένη από το σεξ.Αλλα ουψ.Ιρις είσαι κακια,επειδή του Αριστηδη δεν του κάθεται ούτε μεταλλαγμένη κατσαρίδα ύστερα από πυρηνική έκρηξη δεν σημαίνει ότι δεν έχει κι αυτός πιθανότητες στον έρωτα."

"Θα με παρακαλάς μόνο για να σε ακουμπήσω."Λέει και με πλησιάζει.

"Θα ήθελες πολύ να με αγγίζεις αλλά δεν θα σου δινόταν ποτέ η ευκαιρία Αρουλη.Το ότι σε φασωσα μια φορά για την πλάκα μου επειδή ήμουν μεθυσμένη δεν σημαίνει τίποτα.Οποτρ μην το παίρνεις πάνω σου.Εκεινη την μέρα και ο κουασιμοδος να βρισκόταν μπροστά μου θα τον φασωνε.Δεν καταλάβαινα τίποτα.Λυπαμε ίσως σε μια άλλη ζωή."Λέω επίσης χαμογελαστά και κάνω να φύγω.

"Δες με πως παιρνω ότι θέλω."Χαμογελάει ειρωνικά και πλησιάζει κι άλλο.

Και δίχως καν να το καταλάβω τα χείλη του συγκρούονται με τα δικά μου.








Ελπίζω να σας άρεσε!Τα λέμε στο επομενο!

Θέλω σχόλια και γνώμες..

-Μαμά χειλάκι σαν κερασακι🍒

Mr kidnapper and meWhere stories live. Discover now