Άρης(εκπλήξεις σερπραισισς σαρπατινεσς σκατουλες και λαμπάκια και τα σχετικα)Μόλις ανοίγει την πόρτα πέφτει με δύναμη πάνω μου ζητώντας μου συγνώμη.Τυλιγω αυθόρμητα τα χέρια μου γύρω από τους ώμους της και την κλείνω στην αγκαλιά μου.
"Συγνώμη δεν ήθελα να σε πονέσω,αλήθεια."Λέει μέσα σε λιγμους και νιώθω περίεργα.
Γαμω.Γιατι στο διάολο νιώθω έτσι;Τι σκατα συμβαίνει με την πάρτι σου;
"Απλά ορμόνες."Λέω πειράχτηκα και γνέφει.Ξαφνικα με αφήνει και όλη η ζεστασιά που είχε κατακλείσει το κορμί μου αυτόματα εξαφανίζεται.Μπαινει μέσα στο δωμάτιο της αγκαλιάζοντας τα γόνατα της και κλείνει σφιχτά τα μάτια της προσπαθώντας να συγκρατήσει τους λιγμους και τα δάκρυα της.Τι σκατα συμβαίνει;Τι της συμβαίνει;
Κάθομαι δίπλα της στο κρεβάτι και κοιτάω επίσης μαζί της το ταβανι.
Δαγκώνει το εσωτερικό από το μάγουλο της και κοιτάζει οπουδήποτε τριγύρω εκτός από μένα.Τι σκατα;
Λίγα λεπτά ακόμη με εμένα να την παρατηρώ και εκείνη να κοιτάζει τριγύρω της,τα δάκρυα της σαν να μην μπορούσαν να συγκρατηθούν άλλο ξεχύθηκαν σαν χείμαρρος.Δεν μίλησε.
1 εβδομάδα αργότερα
"Θέλω να φύγω."Είπε λίγο αργότερα.Βρισκομασταν πάλι στο δωμάτιο της.Η καρδιά μου έχασε ένα χτυπο και η ανάσα μου κόπηκε.
Αποκλείεται.
Άκουσα λάθος.Σκεφτομαι με το επαναλαμβάνει ξανά.
"Θέλω να φύγω.Δεν αντέχω άλλο."Λέει ενώ πλέον τα δάκρυα έχουν σταματήσει και το βλέμμα της είναι ανέκφραστο και ψυχρό.
"Δεν μπορείς να φύγεις."
Σαν τα λογια μου να την ξύπνησαν γυρνάει και Με καρφώνει με αυτά τα γατίσια μάτια της.
"Γιατί;Μήπως με ερωτεύτηκες και δεν μπορείς μακρυά μου;"Λέει ειρωνικά και η ανάσα μου κόβεται για ένα κλάσμα του δευτερολέπτου ενώ τα μάτια μου γιυρλωνουν.
Τα νεύρα μου επανέρχονται και οι σφυγμοί μου κάνουν παρτυ.
"Έτσι Ιρις.Γιατι το λέω εγώ."Λέω με δυνατή φωνή και σηκώνομαι απότομα από το κρεβάτι της.
"Μου λειπει η αδερφή μου,η κολλητή μου,ο κολλητός μου,το αγόρι μου."Λέει και στην τελευταία λέξη.Ειπε το αγόρι της;
Τα νεύρα μου αυξάνονται και δίνω με δύναμη μια δυνατή μπουνιά στον τοίχο με αποτέλεσμα να την κάνω να πεταχτεί από το κρεβάτι και γουρλωσει τα μάτια της.
ESTÁS LEYENDO
Mr kidnapper and me
Novela Juvenil"Είσαι η κοκαΐνη μου,ηλιαχτίδα" #1 in girl #1 απαγωγή