Θα υπάρχει ακατάλληλο λεξιλόγιο,βια και ερωτικο περιεχομενο.Διαβάζετε με δίκη σας ευθύνη!
Οποιαδήποτε ομοιότητα με πρόσωπα ή καταστάσεις ειναι έντελος τυχαία.
Started:18/6/18
Μην αντιγράφετε.
——
Μία έφηβη 17 χρονη γεμάτη ζωή.Ίρις Τόμσον.Από πολύ πλούσια και με «όνομα» οικογένεια.
Ποτέ όμως δεν έδωσε ιδιαίτερη σημασία σε όλα αυτά και άφηνε την μεγαλύτερη κατα δύο χρόνια θετή αδερφή της να ασχολείται με όλες τις επιχειρήσεις κλπ.
Τα θεωρούσε ασήμαντα και άχρηστα και πάντα πίστευε ότι η ευτυχία βρίσκεται στη διασκέδαση.
Οι γονείς της πιεστικοί και κάθετοι.Περιμένουν πάντα το καλύτερο και το άριστο απο εκείνη και πάντα απαιτούν κι άλλα,περισσότερα.Εκείνη προσπαθεί πάντα να τους ευχαρίστει αν και αδύνατο..
Αν και όπως είπα πριν η πρωταγωνίστρια μας ειναι έξω καρδιάς.Θέλει να περνάει καλά με την παρέα της,τους φίλους της.Τρυπώνει από το παράθυρο αργά τη νύχτα όπου όλοι κοιμούνται και ζει στα άκρα.Τρομερή ως άτομο.Και αυτό το καταλάβαινες μόνο από την λάμψη των ματιών της και το υπέροχό της χαμόγελο.Η κοπέλα περίμενε τα αποτελέσματα των εξετάσεων με ανήπομονεσια.Έπρεπε να περάσει στη σχολή που ήθελε για να σπουδάσει ψυχολογία.Ήταν το όνειρό της.Να φύγει από τον έλεγχο των γονιών της και να ζήσει μόνη της ως φοιτήτρια.
Έλα όμως που δεν της τα έφερε έτσι η ζωή..
Εκείνος,το κλασικό παιδί του δρόμου.Κάπνιζε..Έπινε..Πηδούσε δεξιά αριστερά..
Μπλεγμένος σε μία κρυφή συμμορία του πατέρα του αναγκασμένος να κάνει ότι του λέει,εάν φυσικά όπως έλεγε ο τελευταίος ήθελε να περάσει κάποια στιγμή στα χέρια του.
Άρης Παπαδόπουλος.
Ο πατέρας του "μεγαλοεπιχειρημαρίας".
Κλειστός και απόμακρος.Πληγωμένος και μόνος.
Τι θα γίνει όταν ο ένας βρεθεί στο δρόμου του άλλου;