6

3.9K 210 43
                                    

Ιρις:

Χτυπάω κάπου σκληρά και κλείνω για δευτερόλεπτα τα μάτια μου αφου βαθιά μεσα μου ήμουν σίγουρη πως την γαμησα.

Σηκώνω το πρόσωπο μου έπειτα απο μερικά δευτερόλεπτα διστακτικά και κοιτάω πανω σε τι ή μάλλον καλυτερα σε ποιον κοπάνησα.

Καλε σιγα αυτός ειναι ο ΟΜΟΡΦΟΥΛΗΣ.Αχ καλε..Τι όμορφος που ειν-Ωπα μισο.Τι κάνει το εξ φασωμα μου εδω;

"Ρε παιδια καποιος να μου εξηγήσει λιγο τι σκατα γίνεται γιατι νομίζω αρχίζω και τα χάνω"Είπα ξεφυσώντας.

"Αρχικά που στο διάολο νόμιζες πως πήγαινες;"Είπε νευριασμένος ο ομορφούλης και εκανα ένα βήμα πίσω τρομαγμένη."Επίσης δεν εχω τιποτα να σου πω.Θα τα μάθεις όλα με την σειρά τους."

Είπε και άρχισε να με πλησιάζει.Σουφρα του βάλτου μεινε μακρυα μου ξερω κουνφουυυ κινήσεις που έμαθα απο το κουνφου παντα εγώ.Επισης γνωρίζω καρέτα.Δεν πείρα άσπρη ζώνη για το τιποτα.

"Φύγε ξερω πολεμικές τέχνες ομορφουλη"Είπα κανοντας την κίνηση του πουλιού.Εκείνος ξεκίνησε τα γελάει,μάλλον ξεκαρδίστηκε.Μηπως μέχρι να τελειώσει να την κανω με ελαφρά;

Χεχ μάλλον καλυτερα οχι αν δεν θέλω να με αλυσοδέσουν.

Εκείνος όταν πια σταμάτησε να γελάει ηρθε προς το μέρος μου με γρήγορα βήματα και με σήκωσε βάζοντας με στον ώμο του σαν σακί με πατάτες.

"Μωρη σουπιά του μπλακ βαλτουυ γκαμωτιιι άσε με κάτω γαμω την υψοφοβια μου γαμω"

Εκείνος ξανάρχισε να γελάει.

Μα καλα τόσο αστεία ειμαι η ρουφιανα;

Πλησιάσαμε σε ένα σπίτι,μάλλον σορρυ σε μια έπαυλη.

Φακ.Αυτο ειναι πιο μεγάλο και απο το δικό μου.
Τι σκατα;Για να με απαγάγουν και να με βιάσουν με έφεραν εδω ή για ένα ολοκληρωμένο γεύμα,διαμονή και μπανάκι στην πισίνα που ειμαι σίγουρη πως θα έχει;

Νομίζω το μυαλό μου δεν ειναι καλα.Ηταν που ήταν κουκουτσακι τώρα θα γίνει κοκος φακής..

Η πόρτα άνοιξε και ο ομορφουλης μπήκε άνετος μεσα στην έπαυλη που λογικα του ανοίκει αφου ειναι το μπος αλλά και ωραίο μπος με ομορφο πισινουλη που παρεπιπτόντως παρατηρώ τοση ωρα.

"ωραιος ποπος πάντως"Είπα λογικα δυνατά και κοκκινισα.Εκεινος γέλασε και χτύπησε τον δικό μου. 

ΕΕ κύριος έχουμε και μια διαγωγή,τρόποι τέλος πάντων τς τς τς...

"Ε ομορφούλα πρόσεχε τι κανείς μην στα κόψω τα κουλά σου."

Mr kidnapper and meOù les histoires vivent. Découvrez maintenant