14.fejezet: Furcsa viselkedés

1.7K 109 8
                                    

Reggel megint elmentem sétálni, de ezúttal Jeff nem követett. Éppen az utcámban sétáltam, amikor az egyik volt osztálytársammal találkoztam.

-Szia (neved)!

-Szia Dzseni!

-Épp téged kereslek!-mondta, majd átadott egy meghívót.-Holnap lesz a buli megtartva. Remélem eljössz.

-Persze!

-Na megyek! Szia!

-Szia! *Lehet Jeff nem fogja engedni, de én akkor is elmegyek a barátom szülinapi bulijára!*-Még végigmentem az utcán, aztán hazafelé vettem az irányt. Mikor hazaértem, megcsapott a reggeli illata, majd megláttam Jeffet a konyhában, ahogy gofrit készít. Mögé lopóztam, majd megöleltem.

-Jó reggelt Jeff!

-Jó reggelt (neved)! -Amint megláttam a gofrit, megkordult a gyomrom, és éreztem hogy a fejem paradicsomszínűvé vált.

-Hogy tudtál itthonról úgy elmenni, hogy nem is reggeliztél?

-Akkor még nem éreztem magam éhesnek.

-Jaj te lány..-mondta, én meg leültem az asztalhoz. Pár perc múlva el is készült velük. Miközben reggeliztünk Jeff megszólalt.

-És milyen volt a séta?

-Jó volt. Összetalálkoztam az egyik volt osztálytársammal, és meghívott a szülinapi bulijára.-Amint kimondtam, Jeff félrenyelte a falatot, és elkezdett köhögni.

-Nem fogsz elmenni arra a bulira!

-De-

-SEMMI DE! NEM MÉSZ EL ÉS KÉSZ! -megijedtem amikor rám ordított.

Lassan felálltam, megköszöntem a reggelit, és felmentem a szobámba. Részben értettem hogy miért nem akar elengedni. Letettem a meghívót az asztalra, majd leültem az ágy szélére.

Lehet el kéne szöknöm...

(Jeff szemszöge)

Miután (neved) bement a szobába, pár perc múlva én is felmentem a szobámba. Csak feküdtem az ágyamon, és néztem a plafont. Mikor elegem lett a plafonnézésből, már sötétedett. Felálltam, majd megálltam (neved) ajtaja előtt.

-(neved)! Bocsánat hogy kiabáltam veled! -Semmi válasz. Benyitottam de amit láttam meglepett, és megijesztett. (neved) nem volt sehol, és az ablak tárva-nyitva volt.

Szerelmes vagyok egy Gyilkosba (Jeff x Reader) Creepypasta Ff. (Befejezett)Where stories live. Discover now