2.évad 14.fejezet: Új családom és egyéb állatfajták

1.3K 72 13
                                    

-E.J mit eszik a villanypásztor?-kérdeztem hatalmas vigyorral az arcomon.

-..Áramot?

-Villanykörtét.-először nem esett le nekik, de amikor igen, mindannyian a fejüket fogták, és nevettek.

-N-ne fárassz m-minket (neved), mert akkor a h-hasunkat fogva f-fogunk megszakadni a n-nevetéstől! -mondta Toby nevetve.

-Jó akkor játsszunk mást.-mondtam mosolyogva. -Csók, halál, házasság?

-Az milyen? -kérdezte Liu.

-Olyan, hogy mondasz 3 embert, állatot, és akire rámutatsz, annak kell eldönteni, hogy hozzámegy, megcsókolja, vagy megöli.-magyaráztam Liunak.

-Oké.

-(neved) k-kezdhetek én?

-Persze Toby.-mondtam, majd Toby Liu felé fordult.

-Jeff, Jane, (neved).-mondta, majd vártuk Liu válaszát, aki erősen gondolkodott, majd pár másodperc múlva válaszolt.

-(neved) nem baj ha..?

-Nem.

-Akkor Jeffet szépen kinyírjuk,...

-MIII??-akadtam ki.

-Jane-t megcsókolom, és (neved)-hez hozzámegyek.

-Fogadod el hites férjedül-Mondta E.J visszafojtott nevetéssel, majd toby-ból és Jack-ből egyszerre tört ki a nevetés. Szinte majd' megszakadtak a nevetéstől.

-Jó, én jövök. -mondtam, majd E.J-hez fordultam.-A veséid, Masky, és Toby gofrijai.

-Hé a go-gofrijaimat hagyjátok! -mondta Toby.

-Bakker.. Nos, a vesékhez hozzámegyek, Toby gofrijait szénné égetem, Masky-t meg megcsókolom.-Mikor E.J befejezte a mondatot, mindenki elkezdett 'úúú~-zni.

Time skip

Nevetve léptünk be a házba, majd megláttam Jeffet, ahogy a kanapén ülve tévézik.

-Felmegyek a katanámért! Mindjárt jövök!

-Oké. -mondta Liu és én már meg is indultam a lépcső irányába. Bementem a szobámba, majd elvettem a fal mellől a katanámat.

-Mehetünk! -mondtam, miközben jöttem le a lépcsőn. A többiek már mentek ki az ajtón, mikor odamentem Jeffhez, majd megcsókoltam.-Alkonyatra (nem a film) hazaérek, ígérem.

-Rendben.-mondta, majd kiléptem az ajtón. Mindenki lepődött arccal nézett rám.

-Azért ennyire szép nem vagyok.

-De igen!-kiabált ki odabentről Jeff. E.J és Toby visszafojtott nevetéssel néztek.

-Mégis te viszed az 1. helyeta gyönyörőek listáján!-kiabátam vissza Jeffnek.

-Tudom, de hamarosan átadom ezt a helyet másnak!

-O-oké!-majd elindultunk, gondolom oda ahova először vittek kiképzésre. És igen. Egy nagy tisztás volt az erdő közepén.

-Akkor kezdhetjük?

-Persze.

Time skip

Majdnem teljes 2 órán át edzettünk, mikor már mindeki ki volt terülve. Hirtelen észrevettem Bent, aki egy fáról figyelt, majd leugrott a faágról, amelyen figyelt minket.

-Ben, te végig onnan figyeltél minket?

-Nagyjából. Amúgy elég szépen fejlődsz!

-Köszi..Holnap legyél te az ellenfelem az edzésen!

-Rendben.

-Ben készülj fel, mert holnapra már csak egy zöld palacsinta lesz belőled!

-Majd meglátjuk.-húzta pimasz mosolyra ajkát.

Time skip

Kész szerencse hogy nem tévedtem el ebben az erdőben. Pár perc múlva beléptem az ajtón.

-Megjöttem!-kiabáltam.-Jeff?-kérdeztem, miközben mentem fel a lépcsőn, majd beléptem a szobába, és letettem a katanát a helyére.

-Milyen volt az edzés?-kérdezte mögülem Jeff, mire én ijedtem ugrottam egyet.

-Jeff úgy lopakodsz mint egy rohadt ninja. Baszki jobban meg tudsz ijeszteni mint Withered Foxy a Fnaf 2-ből!

-Oh bocsi. Ijesztő vagyok?

-Amikor ilyeneket csinálsz, akkor igen. Amúgy jó volt az edzés.

-Az jó.-mondta, majd közelebb jött, és megcsókolt.

Szerelmes vagyok egy Gyilkosba (Jeff x Reader) Creepypasta Ff. (Befejezett)Where stories live. Discover now