Figyelem! 16+-os jelenetek vannak benne!
Éreztem hogy halványan elpirulok, majd visszacsókoltam.
-Ha nem veszed le a pulóvert, meg fogsz fázni.-mondta, majd megtettem amit mondott. Miután levettem a pulóvert, a derekamnál fogva ledöntött minket az ágyra, és pont úgy estünk, hogy én kerültem alulra.
-Jeff m-mit csinálsz?-Belenéztem mélykék szemeibe, és megnyugtatott a jelenléte. Majd ezután Jeff a nyakamat vette célba, és elkezdte szívni a nyakam, én pedig már nem sokáig bírtam, így egy halk nyögés szaladt ki a számon.
,,We can get a little crazy just for fun, just for fun, don't even try to hold it back just let go"
Részben igaza volt a fejemben lévő 'dalnak'.
-Jehff nehe..-nyögtem ki mert Jeff egy érzékeny helyen szívta meg a nyakam. Ez hiba volt a részemről hogy felnyögtem, mert ezen a helyen folytatta. Már nem bírtam sokáig, mert én egyre többet nyögdécseltem. Jeff elkezdett lefele haladni és a kulcscsontomon hagyott kisebb harapásnyomokat, majd feltűrte a pólóm és a hasam kezdte el puszilni.
Time skip
Reggel Jeff szobájában ébredtem, de Jeff nem volt mellettem. Gondoltam lent van a konyhában, de ahogy elhaladta a fürdőszoba előtt, hallottam a víz folyását. Fürdik. Akkor most én fogok reggelit csinálni neki, de még mielőtt lemehettem volna a lépcsőn, hallottam ahogy Jeff mondja a nevem.
-(neved)! Behoznál nekem egy törülközőt?
-Máris!-Kinyitottam a szekrényt, és elkezdtem keresni a törülközőt.
-Nem találom..
-A szekrény alján van!-Megtaláltam, majd a fürdőszoba felé vettem az irányt. Az ajtót csak annyira nyitottam ki hogy a törülköző beférjen. Jeff kivette a törülközőt a kezemből, én pedig becsuktam az ajtót. Jeff egy szál törülközőben jött ki a fürdőszobából. Ránéztem, és éreztem hogy a fejem vérvörös lesz.
-Minden rendben?
-Igen persze!
-Öö (neved). Vérzik az orrod!
-..Mi..?
-Mindegy jó lesz ez is..-levette magáról a törülközőt, és az orromhoz tartotta.
Látszik rajta hogy nem szégyenlős típus. 😏
-Jobb már?
-..I-igen..köszi. Megyek reggelit csinálni.-mondtam, majd lementem a lépcsőn, majd a konyhában elkezdtem alkotni. Pár perc múlva Jeff is lejött, persze már felöltözve.
ESTÁS LEYENDO
Szerelmes vagyok egy Gyilkosba (Jeff x Reader) Creepypasta Ff. (Befejezett)
FanficÉn egy átlagos lány vagyok, aki szeret éjszakánként, kiosonni egy sétára, persze a szülei engedélye nélkül. De egy nap, minden megváltozott, amikor egy este egy furcsa sráccal találkoztam... Ez az első könyvem, de attól még remélem tetszeni fog mind...