Fiúk és lányok, úgy döntöttem hogy előbb hozom el ezt a fejezetet! Én is eléggé izgatott vagyok a véleményetek miatt, de sajnos nem volt ötletem a párbeszédekre, ezért nagyrészt csak történések lesznek ebben a fejezetben, és még azt szeretném mondani, hogy hamarosan vége lesz ennek a könyvnek, de addig még van pár fejezet! Na mindegy, jó olvasást!
-Mit érnék veled holtan?-kérdezte egy ismerős hang, majd felkeltem a földről. Az a férfi volt, aki a szerződést ajánlotta. Meg akartam ütni, de eltűnt.-Majd egyszer ha szükségem lesz rád,.. eljövök érted!-mondta mögülem, miközben megfordultam.-De addig is folyton..rajtad lesz a szemem. Mondj le a barátokról! Mondj le a szerelemről! Az enyém vagy (teljes neved)!-majd térdre rogytam. Mikor felkeltem a földről, már nem volt sehol. Elindultam haza, de közben elkezdett esni az eső. De mintha dézsából öntenék. Mire hazaértem, teljesen eláztam. Jeff már aludt. Felmentem a szobámba, majd elővettem a hátizsákom, majd átmentem Jeff szobájába, és a szekrényéből kivettem az egyik fehér pulcsiját, és beleraktam a táskámba.
Visszamentem a szobámba, és írtam Jeffnek egy levelet. Miután megírtam, felkaptam a katanám, (persze volt rajta tok és szíj) majd elhagytam a házat. A régi otthonomba mentem, ahol találtam egy öngyújtót. Felgyújtottam a házat, hisz úgysem fogok ide visszajönni. Mentem az utcán, amikor összetalálkoztam Jasonnel. Segített hogy legyen újra otthonom, és lassan munkám is. Egy alakuló rockbandához ,,rendelt", ahol megtanítottak gitározni, (1 év alatt) és a banda neve ez lett: Fire Killer Isle. A bandában én vagyok az egyetlen lány, és 3 fiú van. James énekes, Tyler dobos, Scott gitáros, és én is gitáros vagyok. Mindig utazunk de nem tudják hogy én egy gyilkos vagyok, és hogy minden éjjel ölni megyek. Jeff pulcsijára nagyon vigyázok, és sosem fogom elfelejteni.
(eközben a többi creepypastánál)
(Liu szemszöge)
Amióta (neved) elment, kicsit megváltozott 1-2 dolog. Jeff zárkózottabb lett, és ha a társaságunkban van, nem szól senkihez és csak a kését pörgeti az ujjai között, és a falnak támaszkodva figyeli a történéseket.
(reader szemszöge)
Lassan teltek-múltak az évek, és a banda már lassan 6 éves lett, és ennek alkalmából visszautazunk Magyarországra. Amikor meghallottam ezt a hírt, eszembe jutott a többi creepypasta.
YOU ARE READING
Szerelmes vagyok egy Gyilkosba (Jeff x Reader) Creepypasta Ff. (Befejezett)
FanfictionÉn egy átlagos lány vagyok, aki szeret éjszakánként, kiosonni egy sétára, persze a szülei engedélye nélkül. De egy nap, minden megváltozott, amikor egy este egy furcsa sráccal találkoztam... Ez az első könyvem, de attól még remélem tetszeni fog mind...