Reggel arra keltem hogy valaki ébresztget.
-(neved) ébresztő.
-Nem akarok suliba menni..-mondtam, majd átfordultam a másik oldalamra. Hallottam hogy az a valaki kiment a szobából, így tovább aludhattam.
(Jeff szemszöge)
Mivel (neved) nem volt hajlandó felkelni, ezért most én adom vissza amit ő adott nekem tegnapelőtt. Bementem a fürdőszobába, majd egy vödröt félig engedtem vízzel, mert nem kéne hogy a szobám elázzon.
Visszamentem a szobámba, majd kitakartam (neved)-et, és ráöntöttem a vizet.
(reader szemszöge)
-BAZDMEG JEFF EZ HIDEG!-mondtam miután felültem.-Ezért megfizetsz!
-Ahhoz előtte még el kell kapnod!-mondta egy pimasz mosollyal az arcán.
-Hidd el sikerülni fog!-majd kiugrottam az ágyból, és elkezdtem kergetni Jeffet.
Kb. úgy 15 perc után végre sikerült elkapnom Jeffet, úgy hogy miközben kergettem, a jól bevált 'ráugrom' technikát használtam. Mielőtt még Jeffre rá nem ugrottam volna, ő megfordult hogy hol járok üldözésben, és szépen ráestem.
-,,Ezaz! Legyőztem ezt a fenevadat!"-idéztem az egyik kedvenc filmemből.-Na most milyen kínzásnak vesselek alá?-húztam pimasz mosolyra a szám.
-Pff..tudom hogy szeretsz, és nem tudnál bántani.
-Az igaz, de én nem úgy kínoználak meg hanem mint...
-Mint?-kérdezte, de én csak megöleltem.-Komolyan? Ezzel akartál megkínozni?
-Ne becsüld alá az ölelésem!-mondtam, majd egyre erősebben szorítottam. Hamarosan Ben lépett be az ajtón, de én nem engedtem el Jeffet.
-Ben segíts! Asszony engedj már el! Szétszorítasz!
-Nem!-mondtam, majd egy kicsit jobban megszorítottam.
-Hogy van benne ennyi erő?
-Gyere ide és megtudod, vagy ha nem, akkor segíts leszedni rólam, mert még a tüdőmet is eltöri!
-Jó..-mondta, majd közelebb jött.-Nézzük hogy megtudom-e hackelni a ,,lakatodat".
-Hé én nem egy gép vagyok!
-Asszem tudom hogy szedjem le rólad Jeff!-mondta mint aki nem hallotta meg amit mondtam, majd megnyomta az oldalam, amitől Jeffet elengedtem, majd feláltam ,,raptorállásba".
-Kösz Ben.
-És (neved) miért vizes a ruhád?
-Jeff volt olyan aranyos, hogy nyakonöntött egy vödör vízzel, mikor én nem akartam felkelni.
-De ezt azért kaptad, mert tegnapelőtt rámugrottál.
-Megyek átöltözni.-váltottam gyorsan témát, miközben felmentem a lépcsőn.
BẠN ĐANG ĐỌC
Szerelmes vagyok egy Gyilkosba (Jeff x Reader) Creepypasta Ff. (Befejezett)
FanfictionÉn egy átlagos lány vagyok, aki szeret éjszakánként, kiosonni egy sétára, persze a szülei engedélye nélkül. De egy nap, minden megváltozott, amikor egy este egy furcsa sráccal találkoztam... Ez az első könyvem, de attól még remélem tetszeni fog mind...