Miközben csókoltuk egymást, hirtelen megszólalt a telefonom. Szét kellett válnunk, majd megnéztem ki hív. James volt az.
-Bocsi Jeff..-mondtam majd egy kicsit arrébb mentem, majd felvettem.-Szia James! Mondjad!
-Indulunk vissza! Gyere mert csak mára jöttünk!-mondta mire én elszomorodtam. Nem akarom itthagyni megint Jefféket, de a bandát sem akartam otthagyni. Egyszerre nem vállaszthatom a kettőt, hacsak...
-Rendben mindjárt ott vagyok!-mondtam, majd letettem, és visszamentem Jeffékhez. Mikor Jeff meglátott, kicsit lehervadt az arcáról a mosoly. Gondolom látta az arckifejezésem.
-Mi a baj (Neved)?
-Vissza kell mennem a bandához...James azt mondta hogy csak mára jöttünk és azt is csak a koncert miatt...-mondtam lehajtott fejjel.
-Értem...-mondta Jeff szomorúan, majd szorosan megölelt. Éreztem rajta hogy szomorú. Nem akartam megint távol lenni tőle. Pár percig öleltük egymást, majd elengedtem. Az ajtóhoz léptem, majd még utoljára ránéztem Jeffre, majd kiléptem az ajtón, és elindultam vissza. 20 perc alatt odaértem.
-(neved)! Csakhogy ideértél! Indulhatunk?
-Én..miért nem maradunk itt? Ezalatt a 6 év alatt szinte körbejártuk az egész világot!
-Igen, de tudod hogy mennünk kell!
-Akkor nem megyek!
-Ha nem akarsz jönni akkor miért menekültél innen, és csatlakoztál a bandába?-erre lefagytam.
-...nem menekültem! Csak...
-Csak?
-..csak megakartam védeni a családom!
-Védelemből csatlakoztál hozzánk?-kérdezte Tyler. Erre nem nagyon tudtam válaszolni.
-Jó nélkülem is a Fire Killer Isle! Maradok!-mondtam.
-Hát jó!-mondta James. Scott szomorúan nézett rám. Visszafordultam, és visszaindultam a creepypastákhoz. Hamarosan visszaértem, de Jeff nem volt a földszinten, majd megkérdeztem Slendyt hogy merre van Jeff szobája. A csápos csak azt mondta hogy a második emeleten. Felmentem, majd benéztem a szobába. Ott ült az ágy szélén, nekem háttal. Odamentem hozzá, és megöleltem hátulról. Kicsit meglepődött.
-(neved)? Mit keresel itt?
-Nem megyek vissza a bandába! Maradok!-Jeff megfordult, majd megcsókolt, majd visszacsókoltam.
ESTÁS LEYENDO
Szerelmes vagyok egy Gyilkosba (Jeff x Reader) Creepypasta Ff. (Befejezett)
FanficÉn egy átlagos lány vagyok, aki szeret éjszakánként, kiosonni egy sétára, persze a szülei engedélye nélkül. De egy nap, minden megváltozott, amikor egy este egy furcsa sráccal találkoztam... Ez az első könyvem, de attól még remélem tetszeni fog mind...