3.évad 1.fejezet: Game Over?

1.2K 73 7
                                    

(Ben szemszöge)

Láttam ahogy Zalgo bedobja (neved)-et a tóba. Még mielőtt odaértünk volna Zalgohoz hogy elverjük, eltűnt. Én beugrottam a tóba hogy kihúzzam (neved)-et a vízből, majd megláttam hogy a tó fenekén van. Nem hagyhatom hogy vele is az történjen ami velem is történt, mert ő...is..családtag..és egy családtagot nem hagyunk meghalni. Gyorsan kihúztam a vízből, majd odajött mellém Jeff.

-Ember csinálj valamit!

-De nem tudom mit kell!-mondtam, majd Jeff magához vette a lányt, majd.. megszorította(?) mire (neved) köhögni kezdett.

-Köhögd ki az összes vizet.-mondtam, majd megláttuk Slenderman-t közeledni. Jeff felkapta (neved)-et és elindultunk a csápos felé.

-Minden rendben?-kérdezte Slendy.

-Mostmár igen.-mondtam kicsit megkönnyebbülve, majd megindultunk vissza a bázisra.

Time skip

(reader szemszöge)

Nem láttam semmit, kivéve a sötétséget. Álmodom? Vagy ez a valóság? Meghaltam?-ezek a kérdések kavarogtak a fejemben, majd hallottam suttogásokat, és pár szót sikerült kivennem. Úgy tűnik élek. De mikor kell felébrednem? Épp...most? Hallottam a gépek csipogását, majd nagynehezen kinyitottam a szemem, és megpróbáltam felülni, de ekkor valakinek a kezét éreztem a vállamon, majd lassan 'visszalökött' az ágyra.

-Nyugalom (neved). Sok vért vesztettél.-mondta Slenderman.

-Én..senkit nem akartam..bántani.. Masky segíteni akart, és én csupán túlzásba vittem..

-Megértem. Semmi baj. De közben majdnem odalett valami..pótolhatatlan. Az egyik családtagunk, és a legjobb barátunk.-Majd belépett az ajtón Jeff és Ben. Jeff odajött hozzám, majd szorosan megölelt.

-...Ne ijessz így ránk (neved)! Ha Ben nem lett volna ott, meghaltál volna!

-Akkor...

-Igen. Én húztalak ki a vízből.

-Köszönöm.. Mindent... És meddig voltam kómában?

-5 napig.-mondta Ben, mire én elképedtem, mivel ezt teljes nyugodtsággal mondta.

Szerelmes vagyok egy Gyilkosba (Jeff x Reader) Creepypasta Ff. (Befejezett)Where stories live. Discover now