1.1

2.6K 146 21
                                    

Arabaya bindiğimizde Mert hemen ısıtıcıyı açtı. Ellerimi ısıtıcıya yaklaştırıp biraz tuttuktan sonra bacaklarıma sürdüm.

"Üşüyorsan eve gidebiliriz aslında?"

"Aslında olabilir. Bu ıslak kıyafetlerle eve gitmek istemiyorum henüz."

"Tamamdır, o zaman eve gidiyoruz." diyip arabayı çalıştırdı. Merti hiç bu kadar nazik görmemiştim. Sevgili olduğumuz zamanlarda bazen bana sert çıkışırdı. Bazen beni sevmediğini, zorla birlikte olduğumuzu düşünürdüm ki zaten öyleymiş.

Başımı cama yaslayıp dışarıyı izlemeye başladım. Karşıdan gelen tanıdık sima ile başımı yasladığım camdan kaldırıp dikkatle baktım.

Oğuz üzgün bir şekilde yürüyordu. Arkasından Beren koşarak gelip ona sarıldı. Beren bir şeyler söyledi ve Oğuz ona güldü. Ve Oğuzun eline bir bıçak alıp, kalbime sapladığını hissettim.

Onların yanından hızla geçerken başımı havaya kaldırdım ağlamamak adına. Her şey eskiye mi dönüyordu artık? Ben Mertle birlikteydim, o Berenle.

Mert yola bakmayı kesip bana döndü.

"Bir şey mi oldu Defne?"

"Hayır. Başım ağırıyor biraz." dediğimde bir şey demeden önüne döndü. Kısa bir süre sonra eve gelmiştik. Büyük salondaki koltukta oturmuş, Mertin konuşmasını bekliyordum.

"Direkt konuya giriyorum," dedi bir nefes alarak. "Okulun ilk günleriydi ve seni gördüm. Ve takıntılı olarak sana bakmaya başladım. Okulda her gittiğim yerde sen var mısın diye kontrol ederdim hep. Arkadaşlarım bunu fark etti. Ben hayatımda hiç bir kızın nerede ne yapıyor diye bakmamıştım hiç."

"Arkadaşlarım bunu anladı ve oyun oynamak istedi. Basit bir oyundu işte. Seninle takılıp en sonunda ayrılmaktı onların önünde."

"Siz bu oyunda kahkahalarla gülerken ben seni sevdim Mert."

"Ben de sevdim Defne. Ama arkadaşlarım giderse kimsem olmayacaktı. Beni küçük duruma düşüreceklerdi. Alay konusu olacaktım."

"İyi ki kendini düşünüp gitmişsin. Baksana Oğuzla tanıştım. Ama senin sayende o da yok artık."

"Seni hâlâ seviyorum Defne. Bana bir şans ver." diyip yüzüme yaklaşmaya başladığında geri çekilip yüzüne tokat attım.

"Sen o şansı çoktan kaybettin Mert." diyip hızlı bir şekide eşyalarımı alıp evden dışarı çıktım.

MERTTEN,

Sinirle koltuğa vurdum.

"Ben bir günde atarım kızı yatağa ya beyler. Ahahaahh ne güzel attın yatağa Mert." diyip saklandığı yerden çıktı Batu.

"Ah ben de seni sevdim Defne! Ne acıklı hikaye!" diyip güldü Serkan.

"Kesin lan sesini." diye tısladım.

"Aman beyler gitmeyin üstüne sonra sinirleniyor." diyip en sonda gülerek Tolga girdi. Yanımdaki yastıkları üçünede teker teker fırlattım.

"Ne oğlum yalan mı?" dedi Serkan attığım yastığı yanına koyup.

"Beceremiyorsan ver biz yapalım di mi beyler?"

"Ben şimdi sizi çok güzel becericeğim göreceksiniz!" dedim sinirle.

Batu "Ah! Ne zamandır bu anı bekliyordum!" diyip bana yaklaşmaya çalıştığında yastığı yüzüne fırlattım.

"Batu sikerim belanı yaklaşma."

"Ben de onu istiyorum ya."

"Gay hormonları azdı çoçuğun. Söylemeyin şöyle şeyler." dedi Tolga koltuğa kendini atıp.

Serkan "Yanında üç tane seksi erkek var nasıl bize azmıyor diyordum, çocuk içinde tutuyormuş." dediğinde Tolgayla berarber güldüler.

"Tipim değilsiniz." diyip omuz silkti Batu.

"Sen sanki bizim tipimizsin amınakoyayım." dedim koltukta yayılarak.

"Harbi neden gaysin lan? Sen de olan bizde de var." Serkan Batuyu soruşturmaya başlamıştı. Oysaki biz 5 senelik arkadaştık ve Batu 8 yıldır gaydi. Ve bu şimdi aklına gelmişti salağın.

"Sen daha çok ilgimi çekiyorsun bebeğim." diyip Serkanın kucağına oturup yanağından makas aldı Batu. Onlara bakarak öğürdüm. Yanlarında oturan Tolga gülerek telefonunu çıkardı ve onları videoya aldı.

Ayağa kalkıp kafamı sağ sola salladım. Ceketimi alıp salondan çıkıyordum ki Tolga "Nereye?!" diye bağırdı.

"Defneyi bulmaya!" dedim. Defneyi elde etmem lazımdı.


ANONİM:DEFUZ 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin