1.3

2.6K 146 23
                                    

"İyi de Seren bu fazla açık değil mi?"

"Haklısın ya bir de şuna bak." diyip elindeki diğer elbiseyi uzattı bana. sıkıntıyla nefes verdim.

"Elbise giymek zorunda mıyım?"

"Tabii ki değilsin. Şort giy." getirdiği alışveriş torbalarının içine bakıp iki tane parça çıkardı.

"Al." diyerek üzerime attı. Ne verdiğine baktım. Siyah şort üstüne de omuzları ve göbeği açık beyaz bluz. Torbalardan bir şey daha bulup bana attı. Kırmızı çiçekli krem rengi ceket atmıştı. Tamam bunlar olurdu. Diğerlerine göre sade ve hoştu en azından.

"Tamam bunları giyiyorum." diyip üzerimdeki siyah mini elbiseyi çıkardım. Serenin siyah kumaş şort tulum giyip bana elbise giydirme derdi de neydi Allah aşkına?

İlk olarak siyah şortu giydim sonra beyaz bluzu. Ceketide belime bağladım. Ayakkabı olarakta koyu kahverengi bağcıklı sandelet bulup giydim.

"Vav Defne! Çok güzel oldun! Ortalığı kasıp kavuracaksın!"

"Sen daha güzelsin Seren. Bence sen kasıp kavuracaksın."

"Öyle mi dersin?"

"Evet, neden öyle dedin?"

"Defne biz Mete ile öpüştük."

"Ne? Benim bundan şimdi mi haberim oluyor?"

"1 gün önce oldu. Senin benden daha büyük derdin vardı nasıl söyleyebilirdim? Ve bugün Metenin doğum günü. Aslında oraya gidiyoruz."

"Seren neden önceden söylemiyorsun hediye bile almadım."

"Oğuzda orada olacak gelmezsin diye söylemedim. Ve dert etme senin içinde ben bir hediye aldım." diyip torbanın içinden bir kutu çıkardı. Kutuyu alıp içine baktığımda bir saatti.

"Güzel düşünmüşsün umarım beğenir. Sen ne aldın?"

"Bilmiyorum belki bir motor?"

"Seren sen ciddi misin?! Motor mu? Tamam zengisiniz ama sence de fazla abartmamış mısın?"

"Onu seviyorum, o da motorları seviyor. Bilmiyorum aklıma başka hediye gelmedi." şok olmuş şekilde Sereni dinliyordum. Motor almak mı? Güzel bir motor almak istiyorsa en az 10.000 lirayı vermesi gerekiyordu.

Serenin bu kadar birikimi var mıydı? Yoksa ailesi bu parayı koşulsuz verebilir miydi? Kafamı sağa sola salladım bana neydi ki?

"Yani bence en çok beğeneceği hediye seninki olur. Daha ilerisini alan var mıdır acaba?"

"Ya Defne çok mu fazla oldu?"

Evet bence çok fazla salak.

"Yok ya en iyisi. Bence artık çıkalım geç kalabiliriz?" dedim sorarcasına. Kafasını sallayıp yatağın üstündeki çantasını aldı.

~¿~

Taksiden inerken önümdeki kocaman villaya baktım. Sanırım 3 katlı falandı. Serende taksiden inip yanımda durdu.

"Neyi bekliyorsun hadi girelim."

Villaya doğru ilerlerken konuştum:

"Seren burası çok güzel."

"Evet Metenin kendi eviymiş."

Sanırım arkadaş ortamında en fakir bendim. Aslında durumumuz ortanın üstüydü. Ama bunlar aşırı zengindi.

İçeriye girdiğimizde çimlerin üstünde puflarda oturan insanlar bizi karşıladı. Herkes gruplarıyla bir yerlerde oturuyordu. Etrafı taradım gözlerim sarı kafa arıyordu.

ANONİM:DEFUZ 2Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin