1 hafta sonra...
Oğuz ile ayrılışımızın üstünden 1 hafta geçmişti koca bir 1 hafta. Mert sanki ayrılcağımızı bilip ortaya çıkmıştı ve peşimi bırakmıyordu.
O gün bir telefon bulup Sereni aramıştım ve gelip beni almıştı. Bir kaç gün onda kaldım. Sonra eve döndüm işte. Şimdi de odamdan çıkmıyorum. Annem ayrıldığımızı anlamıştı. O yüzden çok üzerime gitmemişti ama yinede soracağını biliyordum sadece doğru zamanı bekliyordu.
Kapımın çalmasıyla izlediğim diziyi durdurdum. "Gel." dedim kapıya bakarak. Annem gülümseyerek içeriye girdiğinde ben de ona gülümsedim.
"Kızım Seren aradı, seni istiyor." diyip elindeki telefonu bana uzattı annem. İstemeyerekte olsa telefonu annemin elinden aldım.
"Siz rahat rahat konuşun ben çıkıyorum. Bir şey olursa seslenirsin." Kafamı salladım ve telefonu kulağıma götürdüm.
"Efendim?"
"Alo Defne? Ne yapıyorsun?"
"Dizi izliyordum Seren."
"Dizinin yarım kalması ne kadar kötü oldu ama daha önemli işlerimiz var."
"Ne işi? Ne diyorsun?"
"Diyorum ki oraya geliyorum seni hazırlıyoruz, dışarı çıkıyoruz. Daha doğrusu bir partiye gidiyoruz."
"Ne partisi? Partiye falan gelmiyorum ben. Sana tek başına iyi eğlenceler ya da Meteyle falan git."
"Sana görüşünü sormadım. 15 dakikaya sizdeyim. Koca poponu kaldır ve banyo yap. Kim bilir kaç gündür yıkanmıyorsundur. Hadi görüşürüz!"
Oflayarak yatakta tepindim.
"Of Seren hep istemediğim şeyleri yapıyorsun!" sinirle söylenip diziyi başlattım. Umrumda değildi hazırlanmayacaktım. Ben pasaklı mutluydum. Yani şimdilik.
Ben filme dalmışken zil sesi duyuldu Seren gelmiş olmalıydı. Birkaç konuşmalar duydum. Sonra merdivenden çıkan ayak sesleri.
Nereye saklanabileceğimi düşündüm. Dolabım bana göz kırptığında, koşarak içine girdim. Birkaç saniye sonra kapı açıldı.
"Defne ben geldim! Aa nerde bu? Banyoda da yok."
Hışırtı sesleri gelirken gülmemek için zor tuttum kendimi.
"Cidden mi? O kadar mı gitmek istemiyorsun Defne?" dediğinde dolabın kapıları açıldı.
"Ya nasıl buldun beni?"
"Nasıl bulduysam buldum. Çabuk çık şurdan."
"Ya bırak beni! İstemiyorum!" dediğimde beni çıkarıp yatağa atmıştı bile.
"Evet Defnecim sen banyoya giriyorsun, duş alıyorsun. Ben de sana lazım olacak eşyaları çıkarıyorum. Sonra seni hazırlıyoruz!" bunları derken üstümdekileri çıkarıyordu Seren. Anlaşılan kurtuluşum yoktu. Partiye gittiğimizde azıcık durup midem bulamıyor diyip ayrılırdım en azından.
İç çamaşırlarımla beni banyoya itip kapıyı kapattı Seren.
Aynada kendime baktım. Cidden bir duş iyi gelecekti sanırım.
~¿~
bu kadar yazabildim maalesef umarım beğenmişsinizdir. bekletmiyim diye yayımlıyorum yoksa devamını yazacaktım :)
diğer bölüüm 55 oy alınca gelsin çok hızlısınız hemen tamamlıyorsunuz yetişemiyorum :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ANONİM:DEFUZ 2
Short Story"Kelebek yapalım sevgilim. Aşkımız kadar hafif, gülüşlerimiz kadar renkli, yüzün kadar güzel, ömrü kısa olsada anlamlı olsun." ANONİM:DEFUZ kitabının 2. Kitabıdır. neels visser × cindy kimberly DEFUZ İSMİ ŞAHSIM TARAFINDAN BULUNMUŞTUR. LÜTFEN (Ç)A...