MERHABAA ÖNCELİKLE BUNU OKUYAN KİŞİİ GÜLÜMSEE AYY COK YAKISTI SANAA :D VE OKUMAYA DEVAM ET.. BU BÖLÜMÜ GEC YAZDIGIMIN FARKINDAYIM AMA YORUM OLMAYINCA YAZASIM GELMİYOR. VE DE BU BÖLÜME SAATLERİMİ VERDİM. YAZDIM BEGENMEDİM SİLDİM BASKA YAZDIM. SUAN ELLERİM KOPUYOR SANIRIM…IYI OKUMALAR.
İçeriye giren –sevgilim oldugunu söyleyen adam- bana sarılmaya başladı. Ani bir şekilde ittim onu. Sonuçta tanımıyordum onu.
Barış’ın sinirli bakışları adamın üzerindeydi. Her an üzerine atlayacakmış gibi bakıyordu. Neden bu kadar sinirlenmişti ki ? sonuçta adam doğru söylüyor olabilirdi.
Sessizliği adını bilmediğim sevgilim bozdu.
“Hazal, sevgilim çok özlemişim seni. Hem bu adam kim gel evimize gidelim” elimi tuttu ve beni götürmeye yeltendi.
“Hoop noluyor ? Kimi kimin evinden götürüyosun ? “
“Sana noluyo ya ? Sevgilimi almaya geldim. Ve geliceksin dimi Hazal ?”
“Hayır gelmeyecek”
“Gelecek” o sırada söze atıldım.
“Burada neden benim adıma kararlar alıyorsunuz ? Oturup konuşucaz.”
Hepimiz oturduktan sonra konuşmaya başladım.
“Öncelikle seni tanımıyorum. Yani hatırlamıyorum. Hafızamı kaybettiğimi biliyosundur. Ve sen gelmiş sevgilinim diyosun. Sana nasıl inanabilirim ?”
“Ya bi git hazal ya. Nasıl inanabilirim diyosun bide. Yalan söylüyor bu herif.”
“Bana bak Barış mısın nesin sana ne oluyor ? Ayrıca nasıl bu kadar emin konuşuyorsun ? Nerden biliyorsun yalan söylediğimi ? “
“İkiniz de susun ! Ve sen adın ne ?”
“Adım Rüzgar.” Dedi ve sıcacık bir şekilde tebessüm etti. Neden bilmiyorum ama Rüzgar dediğinde kendimi garip hissettim.
“Peki sana nasıl inanabilirim Rüzgar ?”
“Bak biz birbirimize çok aşıktık. Sonra senin trafik kazası geçirdiğini duydum ama yurt dışındaydım hemen gelemedim.”
“Büyük aşka bak sevgilisi kaza geçiriyor ama kendisinin işleri var ve gelemiyor.”
“Bir dakika susar mısın Barış ?” deyip Barış’ı susturdum.
“Devam eder misin Rüzgar ?”
“ Ve Hastaneye geldiğimde gittiğini öğrendim. Barış diye birisi sana ilik vermiş.” Dedi Barış’a bakarak.
“Daha sonra bu evi bulmaya çalıştım ve geldim. Seni almaya geldim. Hadi gidelim sevgilim.”
“Bir dakika ya ! Nasıl inanıcaz sana ? Ya söylediklerin yalansa ? Ki eminim öyle “
“Sen nasıl bu kadar emin konuşuyorsun?”
“Emin konuşuyorum çünkü… ç-çünkü..”
“Çünkü ne ? “ diye bağırdım birden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKIŞIKLI UKALA
Romance. "Bana küçük kız demeyi kes!" heceleyerek konuşmuştum herhâlde sesim böyle daha sert çıkmıştır. "Ayrıca ben yanlış bir şey yapmadım. Ukala olduğunu eminim sana daha önce birileri söylemiştir! Ben de sana bunu hatırlatıp kendine gel diye üstüne suyu...