EVET BİLİYORUM ÇOK FAZLA BEKLETTİM. ÇOK ÖZÜR DİLERİM ASLINDA YAZMAK İSTEDİM AMA SAKİ BİŞEY BANA ENGEL OLDU. YAZAMADIM. İÇİMDEN YAZMAK GELMEDİ. DAHA SONRA Bİ KAÇ YORUM GELDİ VE ÇOKK MUTLU OLDUMM YORUMLARLA ÇOK MUTLU OLUYORUM TEŞEKKÜR EDERİM ^^ YORUMLARDAN SONRA HEMEN YAZMAK İSTEDİM AMA DÜN ÇOK KÖTÜYDÜM YAZAMADIM BUGÜN PAYLAŞIYORUM O YÜZDEN VOTELERİNİZ VE EN ÖNEMLİSİ YORUMLARINI EKSİK ETMEYİN :3 ONLAR BENİM İÇİN ÇOK ÖNEMLİ..... BU ARADA HAZAL KARAKTERİ DEĞİŞTİ RESİMDEKİ HAZALL..
Hala inanamıyorum. Bu olanlar… Beren’e çok sinirliydim. Ama o bu haldeyken ona kızamazdım. Arabadan indim ve hastaneye girdim. Görevliden kaçıncı katta olduklarını öğrendim ve yukarıya çıktım.
İçeriye girer girmez şok oldum. Rüzgar ve Beren gülüyorlardı. Yani şok olmamın nedeni Rüzgarın gülmesiydi. Bu zaman kadar ukala gülüşlerinde baska o doğal gülüşlerini görmemiştim. İnanmıyorum yaa. Bir bu eksikti ben intikam planımı uygulayıp ondan kaçmaya çalısırken o sanki bana inat heryerden çıkıyordu.
Hemen gidip Beren’i anlından öptüm. Neler olduğunu öğrenmeliydim Beren’i neden hastaneye kaldırmışlardı ve neden Rüzgarın eli sargılıydı ? “Neler oluyor burada ?” Rüzgar benim aksime çok sakindi.
“Siz iki kardeş konuşun ben Beren’e su getireyim” dedi ve odadan çıktı. “Neler oluyor Beren ? “ Sesim sinirli bir şekilde çıkmıştı. “ Söyliyeceğim ama kızmak yok. Tamam mı ?” “Söyliyecek misin hemen?”
Ya ben senin sözünü dinlemeliydim” sözünü kestim. “Ne yaptın yine?” “Abla bölmeden dinle sadece ya. Bak seni dinlemedim ve bara gittim.” “Ne saçmalıyorsun sen ya ? Ciddi misin ? Hangi bara ?”
“Senin mekanlarına işte” N e saçmalıyor bu kız ? O mekanların piçlerle dolu olduğunu bilmiyor muydu. “Abla bölmeden dinle. Gittim ve biraz içki içtim. Tamam belki biraz değil.” Arkadan Rüzgarın sesi geldi .
“Biraz mı ? Resmen sarhoştun” Şok olmuştum. Nasıl böyle bişey yapar Beren. Rüzgara döndüm devam etmesini bekliyordum. “Sonra ben Bereni arka tarafa götürdüm ve tecavüz etmeye kalktım. Ama lanet olası kardeşin çok güçlü elimi kırdı” YOK AR-TIK !! Hemen rüzgarın göğsünü yumruklamaya başladım. “Seni adi piç! Ne istedin kardeşimden orospu çocuğu. Piç seni doğduğuna pişman edicem.”
Bu sırada ikisi de kahkahayı bastı. Komik olan neydi ? Bir dakika ya. Rüzgar beni mi kandırmıştı…. “Küfür etmek sana hiç yakışmıyor küçük kız.” Tam ağzımı açmış bana küçük kız deme diyecektim ki Beren konusmaya başladı “Küçük kız vayy iyiymiş” Gülmeye başladılar. Ahh şu gülmeleri sinirimi bozmaya başlıyordu.
“Biri bana anlatabilir mi ?” Beren kaldığı yerden devam etti. “İşte ben sarhoş oldum bu sırada bi piç bana yaklaştı ben onu itince kolumdan tutup dışarıya çıkardı. O sırada Rüzgar geldi ve o piçi ağzını yüzünü dağıttı. Telefonumdan da en son arananları bulmuş. Seni aramış ve son olarak da sakın ben sana demiştim deme!”
“BEN SANA DEMİŞTİM ! Ya annem olsaydı son arananlarda ? O zaman ne halt yiyecektin ? Annem demişken evden kaçtığını anlamadan dönelim çabuk ol.”
Beren’i de alıp aşağıya indim. Taksi beklemeye başladık. O sırada önümüzde bir araba belirdi.
“Ne bekliyorsunuz binsenize.” Beren HANIM hemen atladı. “Oluuuurrrr” Çığlık atsaydın Berencim ? “Gerek yok, taksi çağırdık gelir şimdi.” “Hayır taksi falan çağırmadık bu soğukta böyle mal gibi bekliyeceğiz. “ Ahhh şu kız aynı annesine çekmişti.
Hemen atladı ön koltuğa. Ben de arka koltuğa geçecekken Rüzgar “ Ahh Beren bugün fazlasıyla kuralları çiğnedin. Atla arka koltuğa.” Beren mızmızlanarak arka koltuğa geçti. Ben de mecburen ön koltuğa oturdum. Ahh benim güzel kardeşim şuan planlarımın içine ettiğinin farkında mısın? Ben sadece rüzgarla eğlenip bırakacaktım. Bu kadar samimimlik fazlaydı.
“Aaaaa inanamıyorum. Komşu çıktık desene. Nasıl görmemiştim seni yaa” Diye Beren konusurken arabadan iniyorduk. Nasıl görmemişmişim O babacığının jiplerinin içince cirit atarken biraz zor olmaz mıydı sence de ??
Rüzgar camı açtı ve “Aaa ablan komşu olduğumuzu biliyordu . Hemde çok iyi” dedi göz kırptı ve gitti. Dikizlememden bahsediyordu öküz.
Sonunda evimdeyim. Berenin odasındaydım Yatağına uzandı alnını öptüm “İyi geceler” dedim. Aslında ona kızmam lazımdı. Çünkü sınırları aşmıştı. Ama zaten yaşadıkları onun için bir cezaydı zaten. Tam odadan çıkacakken “Abla rüzgar sence de çok tatlı , yakışıklı ve en önemlisi iyi birisi değil mi ?
Ne saçmalıyor bu ya. Rüzgar ve yakışıklılık ?? Tamam yani azıcık yani biraz evet yani yakışıklı ama huyunu bilemeyiz canım. TAM BİR SÜRTÜKSÜN HAZAL. ÇOCUK KARDEŞİNİ KURTARDI DAHA NE İSTİYORSUN ?!?!? İç sesim bazen haklı olabiliyordu. Sanırım şuan da haklıydı.
“Sen bugün bunlarla ilgilenme.Hem daha onu tanımıyoruz. Kimseye bu kadar çabuk güvenme tatlım” dedim ve odadan çıktım. Kardeşimi bu zamana kadar herkesten korumuştum özelliklede o uçkuruna düşkün erkeklerden. Kendime sauna kadar bir sürü el değmişken ona kimse dokunmamıştı hiçbir erkek. İlki özel ve güzel olmalıydı. Benim gibi olmamalı.
Derin bir uyku çekmenin zamanıydı…..
-RÜZGÂRIN AĞZINDAN-
İleride küçük bir kız delice dans ediyordu. Belli ki sarhoştu ve böyle yerlere daha önce gelmemişti. Eğer gelseydi bu piçlerin önünde böyle dans etmemesi gerektiğini bilirdi. Bi aslan avı için hazırlandı bile ve kızın bileğinden tutup dışarı çıkardı.
Peşlerinden gittim. Çünkü kız istemiyordu. Zorlayınca da çocuğa daldım. Evet biraz fazla benzetmiş olabilirim. Ama o da hak etti.Kız zaten sarhoştu ve bayılmıştı kafasınıda bir yere çarpmıştı. Telefonunu aldım ve son arananlardan ablişkomu çevirdim. Evet bence de saçma ablişkom ne yaa ??
Karşımda çok iyi tanıdığım bir ses belirdi dönüp telefonun ekranına baktım evet doğruydu ablişkomdu. Of söylemesi bile kötü ABLİŞKOM.. Neyse bu sesin sahibini tanıyordum. Ve sonradan kardeşi olduğunu anlayınca sevindim onu görecektim.Küçük kızı. Ne saçmalıyordum ben!
Hayır rüzgar ne olursa olsun aşık olmak yok ! Yaşadıklarını düşün ne darbeler vurdular sana ! Aşık olmak yok. O gün beni öptüğünde de çok garip hissetmiştim. Daha önce hissettiğim gibi değil. Farklı….
NEYSE FAZLA SAÇMALADIM. Bereni sevmiştim. Eğlenceliydi. Ona abilik yapabilirdim. Ama onlara fazla yakın olmak istemem böylece Hazal’a da yakın olurdum ve bunu istemiyorum. NEDEN AŞIK OLMAKTAN MI KORKUYORSUN ?? İç sesime bir küfür savurdum. Beren güzel bir kızdı zaten öyle bir ablanın öyle kardeşi olur . Ne saçmalıyorum ben? Hazal ve güzellik mi ?
Tamam yani azıcık yani biraz evet yani güzel ama BANANE BUNDAN ?!?!?!
YORUM YAPMAK O KADAR ZOR DEĞİL :3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKIŞIKLI UKALA
Romansa. "Bana küçük kız demeyi kes!" heceleyerek konuşmuştum herhâlde sesim böyle daha sert çıkmıştır. "Ayrıca ben yanlış bir şey yapmadım. Ukala olduğunu eminim sana daha önce birileri söylemiştir! Ben de sana bunu hatırlatıp kendine gel diye üstüne suyu...