BAYA BAYA UZUN BİR ZAMANDIR BÖLÜM YAYINLAMIYORUM ÖZÜR DİLERİM ARTIK BÖLÜMLER SIKCA GELMEYE BASLAYACAK İYİ OKUMALAR..
Yüzümü okşayan bir nefesle uyandım. Tam karşımda Rüzgar uyuyor. Yüzlerimiz birbirine o kadar yakındı ki.. Onu ilk defa bu kadar yakından görüyorum. Ve..tek kelimeyle...muhteşem...
Gözleri...burnu..dudakları..kaşları yaa kaşları bile mükemmeldi. Elimi yeni çıkmış sakallarında gezdirdim. Daha çok yaklaştım ve çenesini öptüm. Kokusu uyuşturucu gibiydi. Gün geçtikçe daha çok bağlanıyordum ona. Bu iyi bişey mi bilmiyorum ama üzülmekten korkuyorum. Ama yanımda Rüzgar var ona güveniyorum.
Yaklaştım ve yüzünün her yerini öpmeye başladım. Konusmaya basladı. Daha doğrusu mırıldanıyordu.
"Yapmaa sedaaa...bırak da uyuyayıımm."
"Kalk gerizekalı !! Demek seda öyle mi ??" yataktan kalktım tam inecekken kolumdan tuttu.
"Şaka yaptığımı sende biliyorsun. Ayrıca beni hep öyle uyandırsana sen"
"Hadi kalk okula geç kalacağız."
"Bırak şimdi okulu bugün ikimize ait."
"Bu kıyafetlerimle mi Rüzgar ?" Döndü ve kıyafetlerime baktı. Bu kıyafetlerle hiçbir yere gitmene izin vermem. Bacağındaki yara yetmiyor herhalde sana."
"Annemler şuan uyuyor ama eve girersem kesinlikle uyanırlar. Ne yapmayı düşünüyosun?"
Sırıtmaya başladı...
***
"Bunu yapmak istediğine emin misin Rüzgar ? "
"Ya kızım fazla konuşma da çık şuraya."
"Sende fazla sallanma.Yoksa çok yavaş haraket ederim."
"İyi. Bana uyar burdan manzara süper sevgilim."
"Ama suç sen de değil suç senin omzuna çıkıp odamın penceresine bu mini elbiseyle tırmanmayı kabul eden bende."
"Hadi çabuk al gel bekliyorum."
***
"Atlıyorum tuut."
"Imm.. Tutsam mı ki ? "
"İyi sen bilirsin gelmem bende."
"Bir şartla tutarım"
"Şart falan yok burda kuralları ben koyarım beyefendi."
***
"Nereye gidiyoruz."
"Sürpriz dedim ya prenses."
5 DAKİKA SONRA
"Hadi Rüzgar aç artık gözlerimi.Çok merak ediyorum."
"Tamam açıyorum hazır mısııın ?"
"Kesinliklee" ve gözlerimi açmıştı.
Gördüğüm manzara karşısında ağzım açık kalmıştı. Ayaklarımın altında etrafta bir sürü ağaçlardan düşmüş yaprak..Muhteşem doğa kokusuna karışmıs Rüzgar'ın kokusu..Huzur.. En mutsuz insanı bile huzurlu ve mutlu yapabilecek bir yerdi burası.
"R-rüzgar burası muhteşem." kolunu omzuma attı.
"Ben hep bir derdim olduğunda buraya gelirim.Küçüklükten beri.. Buranın bir anısı da var aslında..Ama şimdi anlatmamı isteme lütfen." saçlarımı öptü ve devam etti.
"Bak şurada bir bank var.. Sadece bir tane..Ona otururum saatlerce düşünürüm hep. Gel.." elimi tuttu ve banka doğru ilerledik.
***
"Çok korkuyorum Rüzgar."
"Neden güzelim"
"Ben seni çok seviyorum. Daha önce hiç aşık olmadım aşk dedikleri şey bu olsa gerek.Ama bana aşkın hep acıttığını söylediler.. Ve sanırım anlayabiliyorum. Şimdiden hissedebiliyorum seni kaybedersem ne kadar acı çekeceğimi. Bu kadar kısa sürede seni böylesine sevmek de garip geliyor bana.. Aşk her gün büyür mü ? Bu büyük sevginin gün geçtikçe büyüdüğünü düşünüyorum da ne kadar daha büyüyebilir ki ? Beni hep sev hep koru. Sen hep benim ol ben de senin."
"Doğru aşk acıtır..Bunu biliyorum. Ama ben seni asla üzmem bunu sakın unutma." saçlarımı öptü.
"Bak şuradaki gölü görüyor musun ? İşte o göle girince günahlarımdan arınacağımı düşünmüşümdür hep. Ama hiç girmedim."
Ayağa kalktım ve ayakkabılarımı çıkarmaya başladım.
"Ciddi misin sen Hazal ? Gerçekten mi?"
"Madem bir ilişkiye başladık tertemiz başlayalım.Günahlarımızdan arınalım sevgilim."
Belimize kadar suyun içindeydik. Birbirimize su atıyorduk.Rüzgara sarıldım ve bacaklarımı beline sardım. Dudaklarımız birbirine yaklaştı ve birleşti. Alt dudagımı emiyordu. Ben de sertçe dudaklarımızı birbirine bastırdım ve sertçe öpmeye başladım. Bende böyle bişey beklemediği belliydi. Şaşırmıştı. Ayrıldım ve gözlerinin içine bakarak konuşmaya başladım.
"Sana söz veriyorum sevgilim seni bırakmayacağım."
"Bende sana söz veriyorum sevgilim seni bırakmayacağım."
Dudaklarımız tekrar birleşti ve suyun altındaydık...
YENİ BÖLÜM ERKEN GELECEK YORUMLARINIZI BEKLİYORUM :))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKIŞIKLI UKALA
Romance. "Bana küçük kız demeyi kes!" heceleyerek konuşmuştum herhâlde sesim böyle daha sert çıkmıştır. "Ayrıca ben yanlış bir şey yapmadım. Ukala olduğunu eminim sana daha önce birileri söylemiştir! Ben de sana bunu hatırlatıp kendine gel diye üstüne suyu...