MERHABA YENİ BÖLÜMÜ ERKEN YAYINLADIĞIMI DÜŞÜNÜYORUM :D İYİ OKUMALAR...
Rüzgar ne yaptığını sanıyordu. En son kıskandığında bacağımı yaraladığı anı hatırladım..Kıskanınca ne yaptığını bilmiyordu resmen !
"R-rüzgar ne yapıyorsun !?" Ellerimle vücudumu kapatmaya çalıştım. Ama bu imkansızdı. Sesli bir şekilde yutkunarak vücudumu inceliyordu. Bu daha çok utanmama neden oluyordu !
"Ne yaptığını sanıyorsun sen ! Senden bir özür bekliyorum !" Kendi kendine gülmeye başladı deliler gibi.
"Hahahha..Özür..Çok güzel..Özür bekliyorsun benden..Bak Hazal özür karşındakini kırdığında ve buna pişman olduğunda buna sen de üzüldüğün de dilenir. Yani haksızsan ! Ben hala yaptığım şeyden pişman değilim. Hala haklı olduğumu düşünüyorum.."
"Öyle mi !!" Resmen yüzüne doğru bağırmıştım -kükremiştim- desem daha doğru."
"Yanılıyorsun Rüzgar..Özür sadece haksız olduğunda dilenmez...Bazen de sevdiğini kaybetmemek için özür dilersin.Haklı olduğun halde hemde. Haa sen suan haksızsız ve zaten özür dilemen gerekiyor o ayrı."
Kolumu sıkmaya başladı. Sinirlendiğini yüzünden anlayabiliyordum.Kesin morarmıştır bileğim..
"Bak ! Sana benden başkası dokunamaz ama onun dışında sana benden başkası bakamaz bile ! Eğer bu kıyafetlerle oraya gidersen oradaki erkeklerin ne düşüneceğini sende biliyorsun ! " Resmen her hecesini kafama sokmak istermiş gibi bastıra bastıra konuşmuştu.
"Neden bana senden başkası dokunamaz,bakamazmış ! Sen kimsin ki ? Sanane !?"
Bir kaç adım geri çekildi.Sırıttı,yere baktı ve tekrar bana döndü.
"Doğru..Doğru yaa.Ben kimim ki.Öyle değil mi ! Sadece ufak bir eğlenceyim senin için. Öyşe değil mi ? " Arkasını döndü ve tam odadan cıkacakken
"Nereyee !"
"Bir de nereye diye soruyorsun öyle mi ?! Cehennemin dibine !"
Hem suçlu hem güçlüydü. Bravo bana da. Suçsuzken suçlu duruma düşmüştüm resmen ! Ama oraya gidecektim ona inat gidecektim ! O sırada odaya anneannem girdi.
"Sıpaydin nerdee ?"
"Sıpaydiyle gitmeyeceğim ! Sıpaydi bulmaya gideceğim ! "
***
Etrafta yiyişen insanlar ve itici bir şekilde rahatsız eden bakıslar vardı. Bu kaçıncı içkimdi bilmiyorum. Ama sarhoş olduğum kesin. Yanıma birisi oturmuştu.
"Selam güzelim."
"Git başımdaan"
"Numaranı almadan gitmem." dedi sırıtarak. Ve kalem uzattı. Elinin içine numara mı yazdım.
"Aslında senden daha fazlasını isterim." Kolumdan zorla tutmuş götürüyordu. "Bıraak benii" diye bağırışlarım müzik sesinden duyulmuyordu bile. Dışarıya çoktan çıkmıştık. Zorla arabasına bindirmeye çalısıyordu beni.
"Bırak dedim sanaa !"
"Daha yerinde bile duramıyorsun ! Boşuna çırpınma güzelim."
"Ben sana gösteririm güzelimi" ikimizde arkamızdan gelen bu sese yöneldik. Ve bu sapık yüzüne sayamadığım kadar yumruk yedi. Sonra kolumdan tuttu ve beni peşinden sürükledi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAKIŞIKLI UKALA
Romance. "Bana küçük kız demeyi kes!" heceleyerek konuşmuştum herhâlde sesim böyle daha sert çıkmıştır. "Ayrıca ben yanlış bir şey yapmadım. Ukala olduğunu eminim sana daha önce birileri söylemiştir! Ben de sana bunu hatırlatıp kendine gel diye üstüne suyu...