I - giriş.

17.2K 926 398
                                    


koca bir ev,
kalabalık,
kafası yerinde olmayan azgın bir insan topluluğu.
ortada bir şişe.
bir ucu taehyung'a dönük.
yapmasını söyledikleri şey ise,
felâket.

"haydi şu siktiğimin mesajını at taehyung."

taehyung, alkolün etkisiyle zonklayıp dönen başını elleri arasına alıp sallanırken, kendini kontrol edemeyerek yüksek sesle söylendi.
"ahhh, sikeceğim yapacağınız oyunu. orospu çocukları. okulun en tipsiz, üstelik altını çiziyorum, üstelik, en ezik herifine bunu yazdırıyorsunuz."

jimin kahkahayı basarken onun da kafası pek yerinde sayılmazdı. küçük parmaklarını saçlarından geçirip, koltuğun tepesine oturmuş taehyung'un güzel baldırlarına başını yaslamıştı.
"tae-ah... çok sevimlisin ama, yapmazsan, senden o herife ağız işi vermeni isteyecekler şimdi."

taehyung ağrıyan midesine indirdi ellerini. sanki tüm ev, bu tıklım tıklım insan dolu oda küçücük olmuş, dönen zeminle birlikte sallanan kafası ve renk değiştiren türlü ışıklar, her şeyi karıştırmıştı.
"siktiğimin jimin'i. yarın tüm okul herife çakmak istediğimi düşünecek zaten. farkında mısın?"

jimin, sehpadaki shot bardaklarından dolu birini bulup kafaya dikerken konuştu. gözleri oynamak istediği herifi karşı koltukta bulduğunda dudaklarını diliyle ıslattı.
"sikimde değil, kim taehyung. ben eğlence peşindeyim. hem, çocuğun kıçı sahiden fena değil ha, yap şu işi."

taehyung sol elinin parmaklarını ensesinde uzunca duran tutamlara daldırıp çekiştirerek gönder tuşuna bastığında, parmak uçlarının uyuşmuş olduğuna yemin edebilirdi. etraftaki kahkahalar, sözde dost dedikleri insanların kulak yırtıcı kahkahaları şimdi daha boğuk geliyordu. çünkü, az önce yediği haltı ne yapsa düzeltemezdi.

⇨ gönderilen: loser.🤢
✉ mesaj:
daha önce seninki gibi bir kalça görmemiştim, jeon jungkook. sanırım, ona gömülmek istiyorum.

𝐝𝐨𝐧'𝐭 𝐭𝐚𝐤𝐞 𝐨𝐟𝐟 𝐲𝐨𝐮𝐫 𝐠𝐥𝐚𝐬𝐬𝐞𝐬.  ╱ 𝐤𝐨𝐨𝐤𝐯.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin