prolog

548 20 6
                                    

23:51

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

23:51

tårarna strömmar ner för tjejen med det krossade hjärtats kinder. hon hade alltid varit lite försiktig med personer hon inte kände, rädd för att bli sårad. men pojken hade snabbt fångat hennes förtroende och fått hennes hjärta på köpet. han fanns där för henne under en lång tid och lirkade ut henne ur skalet hon byggt upp mot omvärlden. hon verkade för första gången i sitt 17 år långa liv lycklig.

men efter solsken kommer regn.

drömmar blev krossade.
självförtroende och tillit likaså.
och med det följde även tjejens hjärta.
det är där det blev komplicerat.
för allting kan gå itu,
men ett hjärta kan gå i tusen bitar.
och tydligen drömmar likaså.

men vem kan laga de spruckna drömmarna och det brustna hjärtat,
när tilliten inte finns där?
när förtroendet är bortblåst?

ingen annan än hon.

∘◦ ☆ ◦∘

mina bröder, välkomna till prologen av drömmar värda miljoner pt. 2 "losin control" !

jag är otroligt taggad på att få dra med er på ännu en klyschig kärlekshistoria, där ni som precis kommer från del ett även, antagligen, och förhoppningsvis, kommer kunna märka förbättringar i mitt skrivande då det var ett år sen jag startade den här boken (!)

det kommer vara en så kallad "short story", alltså inte 50+ kapitel som det var på del 1. längden på kapitlen kommer variera, precis som hur ofta jag uppdaterar. seg uppdatering i början finns det dock risk för då det är sista terminen i nian mvh måste hålla uppe betygen.

hoppas ni är lika taggade, nervösa och gråtfärdiga som jag är nu när vi ger oss in på nästa del av vendela och ludwigs historia, men nu från deras dotters perspektiv.

drömmar värda miljoner (𝐥𝐮𝐝𝐰𝐢𝐠 𝐤𝐫𝐨𝐧𝐬𝐭𝐫𝐚𝐧𝐝 !)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora