.

25 4 2
                                    

Και στην τελική τι είναι η ψυχή;

Εδώ και 2 χρόνια εξερευνούσα τι είναι η ψυχή. Από πού ερχόμαστε. Που πηγαινουμε στο τέλος. Το μυαλό χάνεται στην σκέψη και αυτό είναι υπέροχο. Γιατί ξέρεις πως όσο μεγάλο και απέραντο είναι αυτό που σκέφτεσαι. Τόσο μικρό και λιτό στην τελική είναι στην πραγματικότητα .

Ο λόγος που οι μεγαλυτεροι τραγουδιστές , φυσικοί και ποιητες είναι τόσο χαρισματικοί είναι επειδή τους έχει κυριεψει η στεναχώρια και η μοναξιά. Γιατί οι πιο βαθιές σου σκέψεις γίνονται όταν είσαι μόνος και στεναχωρημένος.

Η ψυχή λοιπόν που λέτε είναι θέμα λεπτό που σαν 18χρονη είναι αδύνατο να παρερμηνευσω γιατί στην τελική. Δεν μπορώ να αποδείξω τίποτα.. ούτε με πείραμα, ούτε με μαθηματική πράξη.

Και δεν με ενδιαφέρει στην τελική γιατί ο καθένας έχει διαφορετική άποψη για τον κόσμο όπου ζούμε. Εγώ μπορεί να ψάχνω σε όλη μου την ζωή να αποδείξω αυτο που πιστεύω και στην τελική κάποιος απλά να πιστεύει αυτό που θέλει η ψυχή του να πιστεύει.. γιατί αυτό τον κάνει να νιώθει γαλήνη.

Και γιατί να θέλω να νιώθω γαλήνη βασικά; Όταν γύρω μου όλα είναι γκρίζα; Ακόμα και ο σημερινός καιρός γαμωτο. Και ποιος βασικά με νιώθει; Όλα στο κεφάλι μου είναι ένα χάος και παρόλα αυτά προσπαθώ να κουμαντάρω αυτά που βλέπω έξω από αυτό.

Γιατί να τα κάνω όλα αυτά; Και από πού ξεκίνησε αυτή η μοναχικη συζήτηση με τον εαυτό μου βασικά;

Αα ναι .. από την ψυχή .

Η ψυχή λοιπόν μια μέρα πονεμένη κατάλαβα πως είναι απλά σκέψεις με συναισθήματα. Τίποτα περισσότερο τίποτα λιγότερο.

Να σε προσέχεις Νικολέτα.. σαγαπαω...

Με αγάπη.. οι σκέψεις σου και το κλάμα σου.

Grow Up With Me. Where stories live. Discover now