Capitol neverificat!
-Nu-mi vine sa cred ca Harry a acceptat atat de usor ca noi doi sa impartim aceasi camera din motel! i-am soptit entuziasmata, strangandu-i cu putere mana lui Niall in timp ce ne indreptam catre viitoarea noastra camera. Iti vine sa crezi?
-Huh, cred ca l-a tras prea tare curentul, si-a dat cu parerea Niall, scotandu-si din buzunar o cheie micuta, ruginita. Si i-am spus sa inchida geamul de la autocar, dar te pui cu incapatanatul?
Am chicotit, in timp ce blondul rasucea cheia in brasca, dar spre surprinderea lui nu meregea. S-a incruntat, proptindu-si piciorul de marginea usii si isi aduna toata forta de ai fi spus ca vrea sa o scoata din balamale.
-Ne-au dat cheia gresita! tuna Niall nervos, pumnul sau ciocnindu-se puternic de usa din lemn.
-Uhm, ai incerecat clanta? am intrebat ridicand lejer din umeri.
-De parca ar fi deschisa..., pufni batjocoritor lasandu-si corpul sa se sprijine de usa in timp ce mana a apucat strans manerul.
Cu un scartait enervant, usa s-a deschis facandu-l pe irlandezul meu preferat sa se dezechilibreze si sa cada lat pe jos.
-Barbatii astia..., mi-am dat ochii peste cap trecand peste Niall care statea intins pe podea.
-M-a luat prin surprindere, iubito! a incercat sa-si apere ogoliul masculin. Nu stiam ca este deschisa.
L-am ignorat complet, lasandu-l sa abereze cum ca usa este devina, si mi-am focalizat privirea catre camera micuta. Peretii vopsitit intr-un galben pal iti dadea un aer relaxant, ceea ce si aveam nevoie dupa cateva ore bune de calatorit cu autocarul. O vaza cu fori pe o noptiera si un pat frumos aranjet, pentru doua persoane, se afla in partea stanga. O usa alba se afla in partea stanga si am dedus ca acolo trebuie sa fie baia, iar in fata se afla o alta usa, din sticla, care ducea catre o mini-terasa. M-am aplecat catre balustrada rece, pentru a analiza mai bine privelistea si oricat de tentante ar fi fost peisajul si cele doua scaunele din bambus, in momentul de fata numai patul mi se parea atragator.
-Ce faci? l-am intrebat pe Niall care se pregatea sa ocupe tot patul. Ti-am dat eu voie sa stai?
Si-a ridicat privirea catre mine, arcuindu-si sprancenele mirat.
-Hainele alea nu se aseaza singure in dulap! am spus fluturandu-mi mainile catre cele doua trolere care stateau aruncate in mijlocul camerei.
-Femeile astea..., a marait frustrat suflecandu-si manecile puloverului sau gri.
Mi-am trantit geaca pe mini-fotoliul din piele neagra, privirea alunecandu-mi catre masuta de cafea pe care se aflau cateva reviste imprastiate. Am aruncat in graba o privire catre Niall care era prea cufundat in haine pentru a-si mai da seama ce se intampla in jurul sau. Am facut un pas. M-am oprit- am aruncat din nou o privire catre Niall. Am continuat cu inca un pas. Niall descoperise unul din sutienele mele rosii- nu l-am intrerupt din a-mi studia lenjeria intima, desi tare as fi vrut sa ma duc la el si sa-i dau doua palme peste fata. Am mai facut inca un pas, de data aceasta ciocnindu-mi calcaiul piciorului de masuta. Am luat la injurat toate neamurile celui care o pusese acolo, sarind silentios de pe un picior pe altul. Din fericire Niall imi gasise slipii care se asortau perfect cu sutienul, iar acum ii studia de parca era pentru prima data cand vedea asa ceva.
Mi-am plimbat disperata mainile prin reviste, incercand sa o gasesc pe cea care imi starnise curiozitatea, din cand in cand dandu-mi exasperata buclele negre ce-mi cadeau pe fata, impiedicandu-mi privirea.
„Asta e!”- am tipat in gand, aproape sarind de fericire cand am dat peste ceea ce cautam. Am deschis-o, fluturandu-mi degetele in graba peste un articol cu Lady Gaga, trecand la unul neimportant despre fundul lui Jennifer Lopez si ceva legat de moda, dar nimic din ceea ce cautam pana acum. Unde naiba e cand ai mare nevoie de acel ceva?
CITEȘTI
She is my sister
FanfictionFaith, sora mai mică a celebrului Harry Styles, este o adevarată pacoste stând mai mereu în calea fratelui ei mai mare, încurcându-l și stricându-i planurile. Însă ce se intamplă atunci când băieții organizează o vacanță de neuitat la New York, iar...