Cu Zayn in urma mea, am dat navala in camera lui Liam care a parut usor surprins la vederea noastra. Socat si cu buzele usor intredeschise, ne-a analizat din cap pana-n picioare ca pe niste nebuni scapati de la azil.
-Lingurel, avem nevoie de ajutor! am reusit sa vorbesc intr-un final dupa ce respiratia accelerata a inceput sa se mai domoleasca. Ugh, cine ar fi spus ca urcatul doua etaje in graba este floare la ureche, s-a inselat amarnic; imi simteam gatul uscat si incepuse sa ma intepe usor in partea stanga, iar picioarele mele incepusera sa-mi tremure asemenea unui jeleu.
Liam m-a privit cu ochii mari, ciocolatii, fixati asupra chipului meu, apoi cu un gest scurt a facut semn catre cartea imensa din mainile lui. „Razboi si pace” de Lev Tolstoi- am citit in gand titlul negru asezat pe coperta alba. Recunosc, nu ma dau in vant dupa carti, iar dimensiunea celei din bratele lui Liam ma facea sa cred ca cititul este o adevarata provocre pentru niste adolescenti pierde-vara, ca mine dealtfel.
-Daca nu a-ti observat, am ceva mult mai important de facut decat sa va consolez emotional pe voi doi, ne-a raspuns sec.
Mi-am mijit ochii, inclestandu-mi degetele intr-un pumn perfect pana ce-am simtit unghiile patrunzandu-mi in carne. Oh, tare as fi vrut sa ma napustesc asupra cartii aleia, sa o rup fila cu fila, iar mai apoi sa i le indes pe toate in nas.
-Este o carte minunata, a inceput Liam aflat intr-o stare contemplativa. Lumea crede ca este greu de citit, dar de fapt este un fel de serial cu mai multe personaje unde se lupta in numele dragostei.
-Ok, Indragostitule, l-a intrerupt Zayn ridicandu-si degetele pentru a le flutura mai apoi. Avem nevoie de ajutorul tau ca sa ne scoti din belele!
Liam isi bulbuca ochii, trantind nervos cartea pe masuta de cafea, intrebandu-ma in gand cum de a rezistat caramizii aleia pe post de carte.
-Ce?! a tipat acesta inrosindu-se la fata din cauza furiei. Ti-am spus de atatea ori sa stai departe de necazuri, domnisoara! a aratat cu degetul spre mine. Iar tu- si-a indreptat atentia catre Zayn- Ce a fost in capul tau cand te-ai luat dupa Faith? Doar sti ca este asemenea unei bombe cu ceas gata sa explodeze in orice moment!
Sa ma simt jignita sau sa-l iau ca pe un compliment comparatia lui Liam dintre mine si bomba cu ceas? Am incercat sa par cat mai ofensata.
-Alo, sunt chiar aici! i-am scos limba, dar m-a ignorat.
-Ca sa nu spuneti ca sunt baiat rau, va voi ajuta, a spus Liam privindu-ma in ochi. Dar sa sti ca fac asta pentru Zayn.
-Oh, multumesc Liam. Chiar ma faci sa ma simt mai bine, am marait sarcastica.
Deci, a batut din palme. Spuneti-mi ce s-a intamplat ca batranul Liam sa stie cu ce poate fi de ajutor unor inconstienti ca voi doi.
M-am facut comoda pe fotoliul alb, din piele, pentru a-i relata cu deamanunt tot ce se intamplase, dar Zayn mi-a luat-o inainte. Am oftat si m-am aplecat usor in fata pentru a lua un fursec de pe masuta de cafea, in timp ce ochii imi zburau pe silueta zvelta a brunetului care se agita in stanga si in drapta, depanand pana la cel mai mic detaliu tot ce se intamplase- de la baiatul dragut care a vorbit cu noi in fata tonomatului de cafea, pana la momentul cand mintile noastre bolnave au conceput planul malefic, folosindu-l pe Tyler arma impotriva micutului irlandez.
-M-am incurcat atat de tare incat i-am spus lui Niall ca Tyler o va scoate pe Faith la un restaurant inexistent aflat pe o strada imaginara! continua Zayn sa povesteasca, iar eu inhatasem deja bolul cu fursecuri, devorandu-le asemenea unei termite. Erau delicioase, iar faptul ca erau cu bucatele de ciocolata si menta, ma facea sa ma simt ca in Paradis.
CITEȘTI
She is my sister
FanfictionFaith, sora mai mică a celebrului Harry Styles, este o adevarată pacoste stând mai mereu în calea fratelui ei mai mare, încurcându-l și stricându-i planurile. Însă ce se intamplă atunci când băieții organizează o vacanță de neuitat la New York, iar...