Tipul acela are freza ca a lui Johnny Bravo

7.6K 233 29
                                    

 

Din perspectiva lui Niall:

 Mi-am ridicat mirat sprancenele ce au lasat in urma o incretitura proeminenta pe fruntea mea, tuguindu-mi buzele in acelasi timp cand un tip straniu s-a apropiat de Faith a mea. Bine, eram constienti ca suntem certati, dar bruneta era a mea, iar tipul cu geaca e blugi si freza usor ciufulita- care ii sta foarte bine, dar nu voi recunoaste asta cu voce tare- ar trebui sa stie ca devin foarte gelos cand cineva se apropie de iubita mea.

-Dubios…, am mormait apasand pe fiecare cuvant pe care il pronuntam. Mi-am potrivit mai bine ochelarii cu rame mari si groase pe nas si am privit prin gaurelele facute in ziar. Ma simteam ca Sherlock Holmes, doar ca el nu cred ca-si urmarea iubita si, la naiba cu meseria asta, sper ca Faith sa nu ma observe avand in vedere locatia stupida unde eu si Louis ne-am ales-o pentru a spiona, altfel imi dau demisia de detectiv.

-Tipul acela are freza ca a lui Johnny Bravo, a soptit Louis ce se afla in dreapta mea. Si-a asezat ochelarii de soare pe varful nasului si l-a privit picior peste picior pe tip. Wow, nu ma asteptam ca Faith sa aiba asa gusturi bune in materie de baieti!

I-am aratat una din cele mai urate incruntaturi ale mele si daca, cum s-ar spune, privirile ar putea ucide, subsemnatul ar fi ajuns la morga mai repe decat ai spune Spitalul de urgente.

-Louis, am spus pe cel mai calm ton posibil. Ai uitat din ce motiv ne aflam pe o banca asezata dupa un ficuus, purtand ochelari i palarii demodate? l-am intrebat incercand sa-i reamintesc de ce parte se afla el aici.

-Ce?! satenul si-a dat ochelarii jos de pe nas si a inceput sa-si fluture agitat mainile in sus si-n jos de ai fi spus ca vrea sa cheme avioanele.Nu este vina mea ca tu nu ai freza faina ca a lui!

Practic, in urmatoarea secunda am sarit ca o felina pe Louis, doborandu-l la pamant, cand mi-am dat seama ca satenul isi agitase atat de tare mainile incat ii atrasese atentia lui Faith asupra noastra si care acum ne urmarea usor confuza cu privirea, parand ca incearca sa-si dea seama de ce doi idioti se holbeaza la ea prin niste orificii facute in ziar.

-Iti voi baga ochelarii aia in fund, Louis! i-am soptit smulgandu-i perechea din mana si am privit printre frunzele ficusului.

Spre usurarea mea, Faith si-a indreptat privirea catre tip, iar in aceste momente, oricat mi-ar fi venit mie sa-i scot ochii cu orice obiect ascutit ce-mi iesea in cale, nu puteam decat sa-i sarut mainile ca a facut-o pe Faith sa-si dezlipeasca privirea de la noi.

-Si totusi, am schimbat subiectul trecandu-mi degetele prin parul meu blond. Chiar atat de prost imi sta parul astazi?

Daca motivul pentru care Faith se simtea atrasa de el, era parul, atunci puteam si eu sa o dau pe spate. Aveam nevoie doar de o vopsea negra pentru par, mainile de aur ale lui Zayn, putin balsam de par si puteam fi declarat oficial  Zeul Parului Sexy...

Deja ma vedeam model masculin, defiland pe podium cand palma lui Louis peste ceafa mea m-a trezit la realitate.

-Pamantul catre Niall! si-a fluturat satenul mana in sus si in jos.

Am clipit des si am privit prin gaurelele facute in ziar spre locul indicat de Louis.

L-am urmarit pe tip cum ii intinde lui Faith un biletel, in timp ce-si trecea degetele prin parul sau aranjat si pot jura pe crevetii ce i-am mancat acum doua ore ca a facut-o intentionat. Ceea ce m-a surprins a fost momentul cand bruneta l-a apucat intre degete, lasandu-l mai apoi sa cada in buzunarul de la spate al blugilor. Fara nici o remuscare. Am palit. La dracu’ cred ca aratam de parca urma sa mi dau duhul, dar nu asta era important acum ci faptul ca cineva urma sa-mi fure ce era al meu. Asta a sunat putin cam teritorial, dar sunt un tip gelos. Am urmarit-o cu privirea cum ii zambeste, in timp ce-si trecea timid degetele printre buclele negre ce i se revarsau peste umeri si atunci am simtit cum stomacul mi se face ghem si ca-mi voi varsa crevetii mancati in ghiveciul ficusului.

She is my sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum