Nu stiu cat timp am stat lesinata in pat, insa cert este ca m-am trezit cu cea mai groaznica durere de cap si cu un gust amar in gura. Un geamat infundat mi-a parasit buzele atunci cand am incercat sa ma dau jos din pat, durerea de cap accenduand-se si mai tare. Asa ca am preferat sa mai vegetez cateva minute in micul meu sancturar, dar nu inainte de a ma intinde dupa cutia de pastile de pe noptiera. Am aruncat in gura o tableta pe care am inghitit-o imediat cu paharul de apa adus de Liam. Dupa toate tampenile pe care le-am facut, el s-a purtat chiar frumos cu mine: s-a oferit sa-mi cumpere de la farmacie pastile si sa-mi faca o cana cu ceai; mi-a spus sa-l strig daca mai am nevoie de ceva.
M-am lasat pe spate cufundandu-ma intre pernele mari si pufoase, insa ceva tare m-a facut sa tresar la loc in capul oaselor.
-Ce mama dra..., am icnit cand am scos de sub plapuma un test de sarcina.
Ce naiba cauta asa ceva la mine in pat?- a fost prima intrebare care mi-a putut trece prin cap dupa mini- infarct-ul pe care l-am avut cand ochii mei s-au ciocnit de chestia aia.
Am coborat din pat cu aceeasi viteza pe care a avut-o Harry cand a aflat ca i-am ras jumatate din spranceana in somn. Eram putin ametita, asa ca am avut cateva probleme pana ce am nimerit usa de la baie; prima data nimerisem in dulapul cu haine, iar a doua oara capul meu a facut cunostinta cu peretele, atat de tare incat cine m-ar fi vazut ar fi zis ca incerc sa demolez hotelul.
Singura solutie ca sa scap de testul de sarcina fara prea mult efort si de explicatii date lui Harry a fost sa-l arunc pe geamul de la baie. Totusi, gandul asta nu m-a impiedicat sa ma infasor cu un prosop inainte de a iesi cu capul pe geam si sa-l arunc, pentru a nu ma recunoaste cineva.
Recunosc, devenisem putin paranoica. Doar putin. Cu un frate schizofrenic ca Harry, sigur m-ar fi zburat cu tot cu testul meu de sarcina. Nu stie de gluma cand vine vorba de asemenea lucruri.
Cand m-am pus din nou in pat, am constatat ca imi fugise tot somnul. Ma tarasc lenesa din pat, indreptandu-ma plictisita pentru a doua oara catre baie, incercand de data aceasta sa nu mai dau cu capul intr-unul din peretii camerei sau sa mai intru in dulapul cu haine. Arunc camasa de noapte in cosul cu rufe si ma bag sub dus. Reglez la intamplare temperatura apei, iar cand aceasta porneste sunt asaltata de un jet rece ca gheata, trezind in mine pana si ultima celula adormita. Inghetata si nervoasa, am iesit de sub dus infasurandu-mi corpul intr-un prosop pufos si calduros. M-am indreptat catre oglinda, cat pe ce sa sufar un al doilea soc in dimineata aceasta cand mi-am zarit reflexia de veverita bagata la masina de spalat. Aveam obrajii patati din cauza rimelului si pungi rozalii inflorind dedesubtul ochilor. Pana si buzele imi erau mai umflate, iar parul imi era ravasit ca si cand tocmai ce-mi bagasem degetele in priza.
O bataie in usa m-a facut sa tresar speriata.
-Faith? am putut auzi vocea ragusita a lui Louis. Esti aici sau ai murit?
-Haha, am marait frustrata inchizand usa de la baie cu cheia. Nu aveam de gand sa-l las sa ma vada aratand ca o epava. Spre dezamagirea ta, inca nu am dat coltul, cap de sfecla!
-Pacat, nu era o mare pierdere, a continuat oftand. In orice caz, intr-o ora plecam catre Los Angeles asa ca misca-ti fundul ala de bunicuta mai repede sau iti jur ca te lasam aici!
Mi-am trecut de cateva ori peria prin parul incalcit, schimonosindu-mi fata de durere cand aceasta ramanea blocata.
-Ah, si inca ceva, a continuat inainte de a tranti usa in urma lui. Sa te imbraci gros si nu cobori scarile, m-ai inteles? I-a liftul sau cheama-ne pe noi sau pe Perrie ca sa te ajutam!
CITEȘTI
She is my sister
FanfictionFaith, sora mai mică a celebrului Harry Styles, este o adevarată pacoste stând mai mereu în calea fratelui ei mai mare, încurcându-l și stricându-i planurile. Însă ce se intamplă atunci când băieții organizează o vacanță de neuitat la New York, iar...