Mi-am deschis ochii brusc, clipind des din cauza particulelor de lumina ce-mi invadasera camera. Am lasat un oftat chinuit sa-mi paraseasca buzele si mi-am dat ochii peste cap certandu-ma pe mine insumi ca nu am fost destul de inspirata sa trag draperiile.
Primul gand a fost de a le trage si a ma culca la loc, dar imediat am fost oprita de un brat ce-mi inconjura protectiv talia. Mi-am ridicat usor privirea, intalnindu-i chipul angelic al irlandezului avand buzele intredeschise si rasufland usor. Cateva suvite blonde i-au cazut pe frunte facandu-ma pe mine sa nu ma pot impotrivi instinctului de a le aseza la locul lor.
Mi-am asezat capul la loc pe pieptul sau, inchizandu-mi ochii si urmarind bataile ritmice ale inimii sale, deseori facandu-ma sa ma pierd. Am zambit usor cand cateva amintiri si-au facut aparitia, derulandu-se in mintea mea ca un film. Nu ma asteptam ca Niall sa vina, mai ales ca acum paparazzi sunt cu ochii pe baieti mai ceva ca pe regina Angliei si sper din tot sufletul sa nu-l fi vazut vre unul pentru ca altfel Anne ne v-a spanzura pe amandoi.
-Iubito, esti bine? vocea ragusita a lui Niall rasuna in mintea mea, risipindu-mi toate gandurile.
Am clatinat din cap in semn pozitiv, cuibarindu-ma mai bine in bratele sale si mi-am impletit degetele cu ale sale, formand un pumn. Niall a tras patura mai mult peste noi, dupa care si-a frecat fruntea de a mea.
-Te iubesc, a soptit plasandu-mi un sarut dulce pe varful nasului.
-Aseara, am spus ezitand cateva clipe. Esti sigur ca nu te-a vazut vreun vecin fara somn?
L-am simtit cum isi da ochii exasperat peste cap.
-Serios, ti-am mai spus de zece ori pana acum ca nu m-a vazut nimeni...
-Faith!?
Am sarit in capul oaselor, acoperindu-i gura cu palma, cand i-am auzit vocea mamei strigandu-ma.
-Uhm, esti bine scumpo?
Mi-am muscat nervoasa interiorul obrazului. La naiba, ne auzise!
-De ce nu as fi? i-am raspuns nesigura printr-o alta intrebare
-Pentru ca te aud vorbind singura, a spus ingrijorata si l-am simtit pe Niall chicotind langa mine.
I-am dat un pumn in joaca pentru al face sa inceteze, iar el imi arunca una din acele priviri ofensate care il faceau sa para un copilas bosumflat. Mi-am acoperit gura cu dosul palmei pentru a-mi opri chicotitul, iar in urmatoarea secunda degetele lui Niall s-au strecurat sub tricoul meu incepand sa ma gadile.
-Termina! am tipat neputand sa ma opresc din ras.
-Faith? i-am auzit glasul mamei acum mult mai aproape de camera mea. Draga, ma speri! Sigur te simti bine?
I-am prins incheieturile mainilor lui Niall, oprindu-l astfel din a ma mai gadila si mi-am fixat privirea asupra ochilor sai albastrii.
-Serios, tu chiar vrei sa erupa mama ca un vulcan cand te va vedea aici? am spus cu o spranceana ridicata.
-Ii vom explica..., mi-a raspuns lasandu-mi saruturi umede pe gat si mi-am dat seama ca nu-i prea pasa ce se intampla in jurul lui, atentia sa fiind pe gatul meu.
-Oh, sa vedem ce mai zici dupa ce iti va da cu tigaia in cap! am spus incrucisandu-mi bratele la piep si incercand sa par destul de serioasa. Adevarul era ca nu poti sta serios, mai ales cand in minte iti deruleaza imaginea irlandezului terifiat incercand sa scape din ghearele unei femei nervoase.
-Faith, sa sti ca vin sus! i-am auzit din nou glasul mamei anuntandu-ma, urmat de niste pasi grabiti.
Am inghetat. In urmatorul sfert de secunda, l-am apucat pe Niall de mana, tragandu-l catre usa balconului.
CITEȘTI
She is my sister
FanfictionFaith, sora mai mică a celebrului Harry Styles, este o adevarată pacoste stând mai mereu în calea fratelui ei mai mare, încurcându-l și stricându-i planurile. Însă ce se intamplă atunci când băieții organizează o vacanță de neuitat la New York, iar...