Aripi de inger

5K 249 50
                                    

 CINE VREA DEDICATIE SA SPUNA :3

Harry's pov.

Mi-am lasat corpul greu sa se prelinga usor pe zidul rece al spitalului, strangandu-mi genunchii la piept si asteptand un raspuns de la medic. Oricat de mult m-ar fi enervat Faith astazi, nu ma voi putea ierta niciodata daca i s-a intamplat ceva. Stiu, niciodata nu voi recunoaste asta in public, dar cand am vazut-o numai cu o jumatate de ora in urma lesinand chiar in fata ochilor mei, am simtit cum tot pemantul imi fuge de sub picioare.

-Sunt un frate groaznic, am soptit ascunzandu-mi fata in palme.

-Aici nu te contrazic, a spus Zayn tamponandu-i cu grija buza usor umflata a lui Perrie.

-Multumesc pentru incurajare, am spus sarcastic. 

-Nu trebuie sa ne alarmam, ne-a linistit Liam care venise impreuna cu Louis de indata ce le-am spus vestea. Poate din cauza stresului a lesinat, si-a dat cu parerea.

-Ce stres? a pufnit Louis intinzandu-mi o doza de Cola pe care nu am refuzat-o. Ea oricum nu face nimic.

-Sunteti asa insensibili, a spus Perrie aruncandu-i o privire fulgeratoare satenului.

Am  luat o ingititura din lichidul acidulat, incercand sa-mi amintesc ce se intamplase cu Faith in ultimele zile. Poate ca Liam avea dreptate; distanta dintre ea si Niall de cand am ajuns acasa probabil ca a afectat-o mai mult decat mi-as fi imaginat eu. Daca acesta era adevaratul motiv, jur ca il voi zbura pe irlandez de pe Pamant.

-Harry, imi poti explica si mie de ce masina ta a aparut la stiri? am auzit un glas suspect de cunoscut cu cel al mamei.

Mi-am ridicat capul, ciocnindu-ma cu privirea de Anne care tocmai aparuse de nicaieri. 

-Mama..., am spus inghitnd in sec. Cum ai ajuns aici?

-Daca incerci sa schimbi subiectul, sa sti ca nu functioneaza, si-a dat exasperata ochii peste cap. Vreau sa stiu unde este Faith! a spus, iar noi toti am inghetat.

-Harry, ce naiba s-a intamplat cu ea? continua panicata dupa ce a vazut ca nici unul dintre noi nu spune nimic.

Faith's pov.

-Este doar o cadere de calciu, mi-a raspuns asistenta zambindu-mi cald atunci cand am intrebat-o ce patisem. 

Mana dreapta i-a zburat intr-un mod delicat prin parul ciocolatiu, netezindul pe spate. In ciuda faptului ca la prima vedere parea putin distanta, dupa o discutie de aproape o jumatate de ora s-a dovedit a fi o femeie destul de cumsecade. 

-Deci, acum pot pleca? am intrebat-o rotindu-mi ochii prin incapere dupa un ceas.

Mai mult ca sigur mama a aflat pana acum de tampenia pe care am facut-o, de la stiri. Uneori devine chiar enervant cand toata lumea este cu ochii pe tine, orice pas gresit pe care il faci sa apara peste tot in ziare si la TV, ca acum de exemplu. 

Mi-am scuturat capul incercand sa raman concentrata asupra asistentei care imi explica ce fel de pastile sa i-au si la ce ora, in timp ce scria  pe o bucata de hartie luata la intamplare de pe birou.

-Poftim, a spus intinzandu-mi foaia pe care a impaturit-o cu grija. Mi-am intins mana dreapta, apucand-o intre degete si lasand-o mai apoi sa-mi alunece  in buzunarul jachetei.

-Dar, cel mai important lucru este sa te relaxezi, a continuat insotindu-ma pana la iesire. Sa uiti ce s-a intamplat in trecut si sa te axezi mai mult pe prezent, a spus ridicand lejer din umeri.

-De parca as putea..., am spus mai mult pentru mine. Oricat as fi incercat sa neg faptul ca eu si Niall nu mai formam un cuplu, se pare ca totul este in zadar, gandurile mele fiind numai la blondul cu ochii albastrii.

She is my sisterUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum