Kaybetmek

498 55 4
                                    

'Ölüm nedir ki? Kaybetmek...

Çok acı bir şey. Yok oldum sanki. Neden ben değil de o? Niye bu kadar kalbim ağrıyor.

Çok üzgünüm aklımdan çıkmayan tek kelime,onu koruyamadık. Ne demek ya. Biz onun yaşadıklarını anlayamadık.

Hepimiz benim yüzümden onun yanıp bitişini izledik.

Neden ben? Neden bütün acıları ben çekiyorum. Dünya da acı çeken,sürekli ağlayan tek insan ben mi varım acaba?

Şimdiden özledim onu. Onu çok özledim. O olmadan eksik kaldım ben. Benim daha onunla yapıcak hayallerim vardı...

Neden?

Neden?

Neden?

Bu satırları yazarken ağlamak istemiyorum ama onu kaybetmek çok acı.

Keşke diyorum onun yerine ben ölseydim...

Ama ne olursa olsun intikamını alacağım, alacağız. Merak etme. Biz burada eksik hissetsekte sen iyi hisset.

Seni çok seviyoruz.'

Günlüğümün kapağını kapattım ve göz yaşlarımı sildim.

Özledim diye mırıldandım. "Dua iyi misin?" Diye sordu teyzem.

Evet teyzem diyorum çünkü o gün olanlar benim için bitiş ve başlangıçtı.

O gün Roźa'dan öğrendim ki Maria uyuşturucu komasına girmiş. Neden böyle bir şey yaptı, kullandı onu bilmiyorum ama evde boğuşma izleri varmış.

Teyzem öyle söylemişti. Roźa'ya inanamadım ve Maria'nın morarmış vücudunu görünce bayıldım. Tüm yaşadıklarım her şey aklıma gelmişti.

Hepsini hatırlamıştım.

O günün üstünden tam bir sene geçti, tam tamına 365 gün.

Onsuz bir yıl. Maria'sız geçen aylarda yeniden okula başladık hepimiz.

Ve üniversiteli olduk. Ama Sophia. Pis işlere bulaştı. Bir bar işletiyor.

Mafya tarzı işler yapıyor. Geçen gün onun yanına gittiğim zaman uyuşturucu satıyordu.

Büyük bir kavga ettik. Sinir krizi geçirdim. Sakinleştirdi beni.

Ağladım,ağladı...

Sarıldık saatlerce birbirimize. Özür diledi benden. Gökyüzüne bakıp Maria'dan özür diledi.

İşte o zaman daha çok özledim annemi babamı.

Maria'nın ölümünden sonra Scott dağıldı resmen. Aşıkmış. İtiraf etti.

Mutlu olmalarını isterdim. Ben üzülüp Maria'nın mutlu olmasını isterdim hemde çok.

Düşüncelerimden ayrılıp bana seslenen teyzeme döndüm ve "İyiyim teyze." Dedim.

"Emin misin güzelim ağladın mı sen yine?" Dedi gülümseyerek. "Immm biraczık." Dedim.

"Tamam aşağıya yemeğe gel hem sana bir şey söylememiz gerekiyor." Dedi. "Teyze kötü bir şey ise söyleme gerçekten bittim." Dedim sesim titreyerek.

"Sakin ol güzelim iyi bir haber hadi elini yüzünü yıka aşağıya gel." Dedi ve gitti.

Bende elimi yüzümü yıkamak için lavaboya girdim.

Düzenlendi!

Kızlar Çetesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin