Parti

326 30 0
                                    

Son bir hafta...

Son bir haftada neler oldu?

Neler olmadı ki?

Acaba uyandığında beni hatırlayacak mı?

Sevgili olduğumuzu,aşkını itiraf edişini hatırlayacak mı?

Kahretsin ya. Her şey üst üste geliyor.

Yine o düşünceler yine sesler...

İlk bulduğum yere girdim. Kapıyı kilitledim.

Yazar'dan

Dua kendini hastanenin bodrum katına kilitlemişti. Artık onun için acı dolu zamanlar olacaktı. Dua kriz geçiriyordu.

Profosyonel yardım alması gerekiyordu.

"Susun artık! Kapayın çenenizi! Çok yoruldum." Diye bağırdı Dua fakat sesi sonlara doğru kısılmıştı.

Aradan saniyeler geçtikten sonra Dua karanlık oda da dizlerinin üstüne çökerek cenin pozisyonunu aldı.

"Yardım edin!" Diye bağırdı son kalan nefesinle. Daha sonra da bilinci kapandı.

Genç kız da Dua'yı izliyor, bu halinden keyif alıyordu. Amacına git gide yaklaşıp kaleyi içerden fethediyordu.

Gülümsedi. Ama kötü kadın gülüşüydü bu gülüş. Tek tek planladı olayları.

Yakında olacak partiyi de o planlamıştı.

"Dua beni duyuyor musun?" Diye bağırdı Roźa.

Roźa Dua'nın görünüşünden şüphelenmiş ve onu takip etmişti.

Roźa'dan

Kahretsin kapı kilitli.

"Dua beni duyuyor musun? Eğer duyuyorsan aç kapıyı hadi Dua." Dedim yüksek sesle. Bir yandan da kapıyı açmaya çalışıyordum.

Telefonumu çıkarıp hemen ilk karşıma çıkanı aradım.

"Scott hemen gelmen lazım. Dua'ya bir şey oldu bodrumdayım." Dedim aceleci bir ses tonu ile.

"Tamam." Dedi ve kapattı.

Üç dakika sonra nefes nefese Scott gelmişti.

Ne oldu der gibi baktı.

"Dua hiç iyi gözükmüyordu bende takip ettim buraya geldi ve kapıyı kilitledi. Bağırdı susun artık diye. Daha sonra yardım edin dedi ve sesi kesildi. Kapıyı açmaya çalıştım ama kilitli yardım et." Dedim.

"Sakin ol ve çekil." Dedi.

Hemen kapının önünden çekildim ve Scott kapıyı kırdı.

İçerisi karanlıktı.

Dua.

Neredesin?

"Flaşı aç." Dedi. Elime telefonumu aldım ve flaşı açtım.

Karanlık oda bir anda aydınlanırken yerde cenin pozisyonunda ki Dua'yı gördüm.

Koşarak onun yanına gittik.

Titriyordu. Bilinci kapalıydı ama titriyordu. Bu nasıl olabilir ki?

"Kriz geçiriyor." Dedi Scott.

Claus abiyi aradım olanları anlattım. Beş dakika içinde hastaneye gelmişti, bu sırada da  Dua'ya müdahale ediyorlardı.

"Ne olduğunu öğreniceğim siz sakin kalın." Dedi Claus abi.

Kızlar Çetesi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin