V noci najednou utíkám z domu a běžím směrem na louku. V polovině se zastavím, když spatřím někoho v dáli. Chci se rozběhnout, ale nohy mi najednou ztuhly. Nemůžu se hýbat. Vidím, jak se osoba v dálce na mě směje, spíš jako by se mi posmívala. Hned na to běží ke mně. Mé chodidla, připoutaná k zemi, se rázem rozběhla, ale ne za neznámou osobou, ale na druhou stranu. Běžím co mi nohy stačí a ani nevím proč. Něco mi vadí v cestě. Zakopávám a letim k zemi. Když v tu na mě někdo křičí: „Summer stávej!! Summer probuď se!!" Ten hlas mi připadal povědomě. Najednou jsem si vzpomněla! Byl to můj starší brácha. A už jsem byla zase zpátky v realitě.
„Nekřič. Vždyť já už vstavám.." Musela jsem o 2 roky staršímu bratrovi říct. „Jo to sotva, už 3 minuty tě tady probouzim. Hlavně už dělej. Sbal si poslední věci a za 20 minut odjíždíme."
„Už jdu."
„Dělej."
„Jo bože."
Vzala jsem si poslední krabici, co mi v pokoji zůstala a šla jsem dolů do kuchyně. Na stole mě čekala snídaně, vajíčka s chlebem namazaným máslem. Nebylo to nic moc, vajíčka byla spálená a hádám že to máslo bylo prošlé. Každopádně mi to nevadilo, protože to byla poslední snídaně v našem domě. Když jsem dojedla, uklidila jsem si po sobě a šla ven. Tam už na nás čekalo stěhovácí auto. Pomohla jsem bráchovi a mámě s věcmi. Všechno jsme to naložili. Naposledy jsem se rozloučila s naším domkem, ikdyž jsem věděla, že se mi stejnak stýskat nebude. V tom domě jsme si prošli spoustu věcí, na které nikdy nezapomenu, ale většina špatných vzpominek zavinil právě tento škaredy barák.
Nasedla jsem do auta a počkala než Brian(můj bratr) nastartoval. Jeli jsme dlouho, ale mně to ani nevadilo. Tyhle dlouhé cesty jsem měla ráda. Vždycky jsem přemýšlela nad věcmi, nad kterými bych normálně ani nepomyslela.
ČTEŠ
Lets sleep under the Stars
RomanceŠestnáctiletá Summer se společně se svou rodinou stěhuje do nového městečka. Měla jednoduché děctví, dokud ji neumřel otec. Myslela si, že se to změní, když se přestěhuje, jenže se to celé ještě zhoršilo, když poznala svého nového souseda Jamese. Ná...