4.

50 12 0
                                    

Když jsme přijeli domů, bylo už docela pozdě. Nábytek jsme společně s Brianem naskladali do garáže. Potom jsem se už jenom osprchovala a převlékla do pyžama. Jen co jsem vešla do svého pokoje, všimla jsem si, že se u sousedů zase svítí. Trochu jsem se bála aby se neopakovala minulá noc, takže jsem šla už rovnou k oknu abych si zadělala žaluzie. Ulevilo se mi že jsem nikoho neviděla, ale najednou tam někdo prošel. Nestihla jsem zaznamenat kdo, tak jsem se přikrčila a počkala jestli tam projde znova. Prošel tam polonahý kluk, teda spíš nahý. Měl pouze ručník ovázaný kolem pasu. Přikrčila jsem se ještě víc, aby mě náhodou neviděl. Byl tak krásný. Snědý kluk s atletickou postavou a světle hnědýma polodlouhýma vlasama. Nemohla jsem od něho spustit oči. Samozdřejmě že najednou musel do mého pokoje vtrhnout Brian.
„Na co se to koukáš?" Otázal se mě se smíchem.
„Na nic.. na co bych se koukala? Co vůbec chceš?" Odpověděla jsem rychle.
„Ukaž, koho tam máš?" Pobaveně se na mě koukal a šel směrem ke mně.
„Nikoho tam nemám. Běž pryč." Začala jsem se bát co udělá.
„Ó takže nový crush jo? Nevěděl jsem že se ti líbí tenhle typ kluků." Už si mě dobíral.
„Taky že se mi nelíbí."
„Ale jo líbí se ti. Počkej já ti toho souseda dohodím."
„Nech toho, běž si ponižovat někoho jiného."
V ten okamžik mě odstrčil na stranu a otevřel okno. Myslela jsem, že se na místě propadnu.
„Čůs Jamesi, jak je?" Počkat, on ho jako zná? Začala jsem panikařit, co mu sakra chce říct? A odkud ho k čertu zná?
„Čau Briane.. hej jo super teď jsem se chtěl začít dívat na zápas Chicago Bulls vs. Phoenix Suns. Nechceš přijít?" Odpověděl kluk od vedle.
„Rad bych, ale nemůžu. Hele chtěl bych ti představit svoji mladší ségru, bude mít teď pokoj naproti tobě, tak aby ses kdyžtak nezlekl, když ji uvidíš jak tě špehuje. Viď ségra?" Oba dva se začali smát, ale mně to směšné rozhodně nepřipadalo. Celá jsem zrudla.
„No ták buď trochu zdvořilá a pojď se představit." Pořad se smáli a já nevěděla co dělat, tak jsem zdrhla z pokoje. Ano vím, je to dost  zbabělecké, ale vážně jsem v tu chvíli nevěděla co dělat. Takže jsem počkala před svým pokojem, než ti dva domluví. Když vyšel z mých dveří Brian pronesl: „Právě sis zkazila jedinou šanci mít nějaký vztah."
„Ne nezkazila, vždyť se mi ani nelíbí." Byla jsem celá naštvaná. Jak to jen Mohl říct? „Jo jasně." A stim odešel. Pak jsem se vrátila zpátky do pokoje. Samozdřejmě že nezavřel okno. Rychle jsem šla k němu abych ho zavřela dřív, než si mě někdo všimne.
„Ty se mě bojíš?" Zlekla jsem se.
„Kdo já? Nee, proč bych se tě bála?" Už jsem začala i koktat.
„Já jsem James mimochodem, tvůj nový soused." Představil se. Já celá červená jsem vykoktala:„Já já Jsem Summer. Teď budu taky tvoje sousedka." Řekla jsem to tak divně, že se ze soucitu i usmál.
„Nemusíš se předemnou stydět ok?"
„Já se nestydím." Naštěsti jsem aspoň tuhle větu řekla už srozumitelně. Musela jsem si ho pořad prohlížet. Tak krásného kluka jsem asi ještě nikdy neviděla. Když se jenom trochu natočil. Viděla jsem, že má na zádech vytetovaný nějaký nápis, ale nemohla jsem ho přečíst. „No nic, už bych měl jít zachvilku začíná zápas. Každopádně jsem tě rád poznal."
Vyrušil mě ze zkoumání jeho těla. „Jo já už taky musím. Tak si užij zápas." Vážně jsem musela říct: tak si uzij zápas? No aspoň se na mě usmál. Jen co se vedle zhaslo, šla jsem si zavřít to okno, zatáhnout žaluzie a šla spát.

Lets sleep under the StarsKde žijí příběhy. Začni objevovat