İnstagram: @habibeleyli
❦
Ben mutfakta kendi kendime şarkı söylerken bir taraftan da tezgahın üstünde ki kabı aldım ve çırparak karşıda ki dolaba geçtim.
Kabı tezgahın üzerine tekrar koydum ve dolaptan kalp şeklinde ki kek kabını çıkarttım.
Acaba kalp şeklinde ki keki görünce ne tepki verecek Akın?
Anlar mı?
Nerede onda o mantık da anlasın acaba.
Anlamaz ya.
Ben kendi kendime güldüm ve çırpılmış keki kek kabına dökmeye başladım özenle. Bir taraftan da şarkıyı mırıldanıyordum.
Kalp şeklinde ki kaba döktüğüm keki ısınmış fırına attım ve kek pişene kadar etrafı toplamaya koyuldum. Çıkan bulaşıkları elimde yıkarken bir taraftan da saati kontrol ediyordum.
Mutfak temizlenmiş, kek pişmiş ve çay demlenmişti. Babam arkadaşlarıyla kahvede maç izleyeceği için erkenden çıkmıştı. Ayıcık ağabeyim de Kenan ağabeyler ile kahveye gitmişti. Annem ise Sevda teyzelerde gündeydi. Bu yüzden muhtemelen kahvede maçı bekleyen Akın'a mesaj atıp gelip yemesini söylemiştim. Yoldadır büyük ihtimalle.
Ben üzerimde ki unlanmış önlüğü çıkardım ve yukarı çıkıp hazırlanacakken kapı çaldı. Ben dudaklarımı bükerken kaderime yüz buruşturdum.
Dağılmış ev topuzum açık mavi yarım taytım. Yine ağabeyimin siyah tişörtlerinden biri vardı üzerimde. Ayağımda ki kedili pandufları saymıyordum bile.
Uçtu mu yahu bu çocuk, Ben üzerimi değiştirmeden nasıl gelir?
Neyse İpek çocuk kapıyı çalıyor git bak kaderinle yüzleş.
Ben bekletmemek için kapıya koştum ve kapıyı açtım. Elleri siyah kotunun cebinde, başı eğik bir adet Akın ile karşı karşıya geldim.
Siyah kotunun üzerinde siyah V yaka tişörtü vardı. Tişörtün üzerine siyah deri bir ceket giymişti ve bileğinde siyah spor bir saat vardı. Ayağında ki siyah sporlar ve dağınık saçları ile maç havasına bürünmüştü.
Bu mahallede ne zaman maç olsa bütün erkekler birlikte kahvehanede izlerdi. Çünkü kadınlar onların dört bir yandan yankılanan bağırtılarını çekemez kapının önüne koyarlardı. Bizimkilerde adet olmuş gibi maç günleri kahvehanede toplanırdı.
Neyse işte...
Akın son bir kaç aydır spor yerine sürekli gömlek, kumaş pantolon gibi klasik kıyafetler giyince onu spor bir halde görmem kesinlikle beni şaşırtmıştı. Her iddiasına varım ki Elif Akın'ı etrafında olan salon erkeklerine benzetmeye çalışıyordu. Akın ise onu kırmamak için istediği gibi giyiniyordu.
Kendini bilmez Elif. Bir insanı seviyorsan olduğu gibi kabul etmelisin.
Akın kafasını kaldırdı ve gözlerini üstümde gezdirdi. Ben ne olduğunu anlamadan kahkaha atmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KÜÇÜĞÜM (Can Yarası Serisi 1)
Novela Juvenil#platonikaşk 1. Sırada (13.08.2019) #platonik 2. Sırada (10.10.2019) #şiir 3.sırada (09.02.2020) #platonik 1.sırada (05.04.2020) ~ "Ona aşık olduğumu anladığım zaman çok ağladım. Öyle ağladım ki utandım kendimden. Yaşım kaçtı ve o kimdi? Sonra alı...