(For Unicode)
ဒီနေ့ ကကျွန်တော့်ရဲ့အထက်တန်း ကျောင်းသားဘဝနောက်ဆုံးနေ့ ဖြစ်၏..
စာမေးပွဲ ပြီးသည်နှင့် ဘယ်သူ့ကိုမှ မနှုတ်ဆက်နိုင်အားပဲ "အစ်ကို"တို့ ကျောင်းနားလေးက ကော်ဖီဆိုင်ကိုအပြေးလေးလာခဲ့လိုက်သည်ဘလက်ကော်ဖီခါးခါးတစ်ခွက်ကို သောက်ရင်း ကျွန်တော့်ရင်တွေလည်းအဆက်မပြတ်ခုန်လို့နေတယ်...အစ်ကို့ကိုမမြင်ရတဲ့ ဒီရက်ပိုင်းလေးတွေမှာတောင် ကျွန်တော်သေလောက်အောင် လွမ်းနေမိခဲ့သည်...
အစ်ကိုက အတန်းဆင်းလျှင် အမြဲ ဒီဆိုင်လေးမှာလာထိုင်နေကျမို့ Namjoonနာရီကိုတစ်ကြည့်ကြည့်နှင့် စောင့်နေမိသည်...
သူ့ခန့်မှန်းချက်မမှားခဲ့ပါ...ခနအကြာ အညိုရောင် ကုတ်အရှည်တစ်ထည်နှင့် စာတမ်းတစ်စောင်ကို ကိုင်ထားတဲ့ မင်းသားလေးတစ်ပါးက ဆောင်းရဲ့နှင်းမြူထုတွေကြားထဲကနေ တောက်ပစွာ လျှောက်လှမ်းလာတာကိုတွေ့လိုက်ရသည်...
နံဘေးတွင် အဖော်သုံးလေးယောက်လောက်ပါပေမဲ့ ကျွန်တော့်မျက်လုံးထဲမှာ
"အစ်ကို"ကသာ နေရာအပြည့်ယူထားလေတယ်...အစ်ကို စိတ်အနှောင့်အယှက်မဖြစ်ရအောင် သူ ထောင့်စွန်းဝိုင်းလေးတွင်ထိုင်ကာ တိတ်တဆိတ် သာ ငေးကြည့်နေမိသည် .
သို့သော်လည်း အမြဲတစေ လိုက်ကပ်နေတဲ့ ကျွန်တော့်ကိုသိပုံရသော အစ်ကို့သူငယ်ချင်းတစ်ယောက်က မြင်သွားကာ ကျောပေးထားတဲ့ အစ်ကို့ကိုလက်တို့ကာ ပြုံးပြီးပြောလိုက်သည်ကိုမြင်လိုက်ရ၏ ..
မကြာပါ သူ့ဘက်သို့ ဖြေးညှင်းစွာလှည့်လာပါသော "အစ်ကို"..
ခါတိုင်းလို အလိုမကျသောမျက်ဝန်းတွေနဲ့မဟုတ်ပဲ ပြုံးနေသော နှုတ်ခမ်းပါးလေးတွေနှင့် လက်လှမ်းပြကာ ကျွန်တော့်ကိုခေါ်နေသည်..ဘုရားရေ....ကျွန်တော်အခုအိပ်မက်ထဲမှာလား?
"မင်း...စာမေးပွဲ ဖြေနိုင်လား.."
ဆည်းလည်းလေးလို အစ်ကို့အသံချိုချိုလေး ကြားမှ ဒါဟာလက်တွေ့ဆိုတာသူသတိထားမိသည်...
"ဟုတ်..ဟုတ်..ကျွန်တော်ဖြေနိုင်ပါတယ်.."
"ကော်ဖီ သောက်လေ.."
YOU ARE READING
Give Love
Fanfictionသူအမြဲလျစ်လျူရှုနေပေမဲ့ ကျွန်တော်ကတော့ အချစ်တွေပေးနေဆဲ.... အချစ်လေးနည်းနည်းလောက် ပေးပါလား အစ်ကို