Ретроспекция от партито на Минхо:
Неутрална гледна точка:
Тази вечер щеше да е едно от най - епичните и излагащo парти за две момчета, на които пътища им се сблъскват и започва тяхната история. Ще минат през доста трудности, за да бъдат заедно. Ще има доста хора, които ще искат да ги разделят и дали ще успеят? Само времето ще покаже.Беше 22:00ч., партито беше в разгара си, вече имаше пияни хора. Един от тях беше Техьонг. Бе решил да каже на кръша си за чувствата си, но както винаги късмета не беше на негова страна. Видя как момчето, което харесва, а именно Минхо се натиска с най - голямата курва от училището им. Беше тъжен и в същото време ядосан, за това че се бе влюбил в грешния човек. Започна да пие, вече бе забравил какво е видял и просто се забавляваше. Под влиянието на алкохола, танцуваше върху масата. Бе му станало топло и започна да съблича дрехите си бавно събирайки погледите на всички. Един човек не сваляше очи от него. Всичко вървеше добре, докато не стъпи на ръба на масата и не политна към пода, но преди да усети твърдия и студен под се намери в нечий топли прегръдки. Сведе глава и усети аромата на мускус. Стоейки със затворени очи усети движението на тялото, което бе притиснато в него.
Гледната точка на Техьонг:
Аромата, който усещах беше завладяващ. Усещах силния му захват, който сякаш не искаше да ме пусне. Чувствах се в безопасност в ръце му и не исках този миг да приключва. Толкова ме беше срам да го погледна в очите, ами ако не си струваше? Както бях потънал в мисли усетих как захвата около мен се отпуска, след това усетих студените вълни да си проправят път през горещата ми кожа аз отворих рязко очи и там нямаше никого. Отпуснах се и заспах.•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Hi guys!
Какво мислите за новата ми глава?
YOU ARE READING
Truth or dare ( k.th + j.jk )
FanfictionИ всичко започна от една игра - истина или предизвикателство Където шест момчета отиват на откриването на бара на Юнги и от там започна всичко. ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Боли, когато виж...