ГЛАВАТА СЪДЪРЖА СМУТ, КОЙТО НЕ ПОНАСЯ ПОДОБНИ НЕЩА СВЪРЗАНИ С LGBT ОБЩНОСТТА, МОЛЯ НЕКА ПРОПУСНЕ ТАЗИ ГЛАВА!!!
•••°°°•••°°°•••°°°•••°°°•••°°°•••°°°•••°°°•••°°°•••
Гледна точка Чонгкук:
Вече извън бара, бутнах Техьонг към стената, поставяйки ръцете си от двете страни на главата му притискайки го. Все още бе без блуза и виждах, как леко потрепва от хладното време навън.
- Имаш ли някакво оправдание ? - попитах повдигайки едната си вежда.
- Чонгкуки а-аз... - каза, гледайки надолу и започвайки да си играе с едно от копчетата на ризата ми.
- Какво ти Техьонг, осъзнаваш ли че ако не бях с теб, какво можеше да се случи ? - попитах повишавайки леко тон, осъзнавайки се бързо и снишавайки го. Той леко кимна, започвайки тихичко да хлипа. Въздъхнах тихо и започнах леко да галя едната му блуза и повдигнах леко главата му, колкото да срещнем погледите си.
- Стига Тае, какво съм ти казвал за сълзите ? - той подшмръкна леко, започвайки да гледа навсякъде, но не и в мен.
- Че не ми отиват... и че съм много по красив, когато се усмихвам. - каза, а аз се подсмихнах виждайки зачервилото му се личице.
- Така е. - казах, а той заключи погледите ни с блещукащите си катранени очи. Всичко беше съвършено в него, но най - вече подпухналите му меки устни, който ме приканваха да ги обладая в страстна целувка. Затова започнах да скъсявам разстоянието помежду ни, поглеждайки ту към устните му, ту към очите, докато не ги слях в едно цяло. Той обви малките си ръчички около вратът ми, повдигайки се на пръсти, а аз увих свойте около кръста му, притискайки го колкото се може повече към мен. От начало целувката бе нежна и изпълнена с любов, но постепено забавихме ритъма запалвайки искрите на страстта, които ме караха да полудея, той ме караше да полудея, тази целувка разкриваше толкова много чувства и емоции с една дума самото съвършенство. Нито аз, нито пък той искахме да се отделяме от този малък рай, но липсата на въздух ни принуди да се отделим един от друг, допирайки челата си едно в друго.
- Нека се прибираме - казах леко задъхано, докато той кимна леко сваляйки ръцете си от вратът ми и стъпвайки стабилно на земята. Преди да тръгнем към мотора, свалих якото си обличайки му го и хванах ръката му, повеждайки го.
- Чонгкуки аз наистина съжалявам за преди малко. - каза гледайки ме с големите си очички.
- Няма нищо Тае, но...
- Но...? - каза гледайки ме въпросително.
- Но това не означава, че няма да те накажа - обвих ръце около кръста му, придърпвайки го и подшушвайки му. - все пак допреди малко друг докосваше това, което си е мое. - казах захапвайки леко мекото на ухото му.
- Но Куки... - преди да продължи аз го прекъснах, сливайки устните ни, целувахме се още няколко секунди ,след което се отделихме, качвайки се на мотора и тръгвайки към вкъщи.
STAI LEGGENDO
Truth or dare ( k.th + j.jk )
FanfictionИ всичко започна от една игра - истина или предизвикателство Където шест момчета отиват на откриването на бара на Юнги и от там започна всичко. ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Боли, когато виж...