< 37 >

407 25 1
                                    

Неутрална гледна точка:
- Не са ли сладки? - каза Джин, надигайки камерата си в ръце те си, правейки няколко снимки.
- Да направо да получиш диабет. - отвърна Шуга, завъртайки очи и поставяйки ръце пред гърдите си. - Напомни ми,защо сме тук ? - каза, обръщайки погледа си от спящата двойка към откачалката с фотоапарата.
- Защото ние сме на училище и дойдохме да ги събудим, но попаднахме на това. - отговори сочейки към леглото.
- И ти реши да ги снимаш, защото ?
- Всичко ли трябва да ти обяснявам ? - отговори на въпроса му с въпрос, обръщайки се към него повдигайки вежда.
- Да.
- Оххх...защото това са незабравими моменти.
- Ти си ненормален.
- Ти пък си идиот.
- А пък ти си...
- По дяволите няма ли да се разкарате. - каза Чонгкук, отваряйки очите си, гледайки ги злобно. - Ако го събудите...
- Вече съм буден. - чу се дрезгавият сутрешен глас на Техьонг.
След изричането на това се чу щракване и всички обърнаха погледите си към Джин.
- Ама ти сериозно ли ? - попита Кук, гледайки и двамата
- Да, що не ? - каза, започвайки да разглежда направените снимки.
- Просто излезте - каза Тае сядайки в леглото разтърквайки очите си.
- И плюс това си свърших работата тук, ще ви чакаме долу - отвърна Джин, отправяйки се към вратата излизайки, Юнги следвайки го.

   •••°°°•••°°°•••°°°•••
Хей, какво мислите за главата? И благодаря за почти 7 хил. гледания обичам ви❤🅾🅱🔐🌍💓💕😍😘

Truth or dare ( k.th + j.jk )Where stories live. Discover now