Тази глава е разделена на две части и това е 1/2 .
Надявам се да ви хареса💕😘🔞💦
•••°°°•••°°°•••°°°•••°°°•••°°°•••°°°•••Гледна точка Техьонг:
Бях се сгушил в Чонгкук, изобщо даже не бях погледнал филма, стигаше ми звука, който чувах.30 мин. по - късно:
Усетих, че захвата около кръста ми се затяга и реших да погледна. Щом вдигнах глава към Кук видях как захапва силно греховните си устни, погледнах към телевизора и съжалих веднага за това мое действие, как може да пускат подобни неща в страшни филми?
Имах чувството, че мога да засрамя всеки домат на земята. Изправих се бързо и отидох в кухнята, сипах си една чаша вода и я изпих, имах чувството че горя. Погледнах към панталоните си и забелязах, че леко съм се надървил, захапах леко устни и въздишах. Тъкмо бях готов да се върна при другите, когато вратата се отвори и пред мен застана Чонгкук. Той ме огледа от глава до пети и заби погледа си на панталона ми, след което се подсмихна и вдигна глава. Тръгна към мен с мазна усмивка, а аз тръгнах назад опирайки гърба си в стената. Впи устните си нежно в мойте, но постепенно целувката се превърна в страстна и груба.
Езиците ни се преплетоха и започнаха да играят своя страстен танц. След още няколко секунди се отделихме един от друг и той нападна вратът ми оставяйки лилаво - сини петна. Започна да сваля ръцете си от кръста ми към задника и го стисна леко, разбрах какво иска и скочих леко преплитайки краката си около кръста му, а ръцете си около вратът му. Отново слепи устните ни и започна да ходи бавно, непрекъсвайки целувката и ме постави на плота, заставяйки между краката ми. Отдели устните си от мойте и започна да гали леко бедрото ми, казвайки ми:
- Май на някой му трябва помощ, ммм? - каза поставяйки лека целувка по смучката, която беше направил и се отдели от мен поглеждайки ме, чакай отговора ми.
- Моля те - казах аз придърпвайки го към себе си.
Вече не можех да издържам, исках да го усетя в себе си. След като чу това ме взе, понасяйки ме към стаята си, всички бяха загледани във филма и не ни обърнаха внимание. Щом влязохме в стаята, ритна леко вратата, притискайки ме в нея и я заключи, след което ме хвърли на леглото, разтваряйки краката ми и заставайки над мен. Махна тениската ми и започна да целува ключиците ми слизайки надолу, започна да засмуква едното ми зърно, а другото го постави между пръстите му, започвайки да си играе. Започнах да стена, като най - голямата уличница от доставеното ми удоволствие. Опитах да го избутам, но той хвана ръцете ми в едната си негова и удари силно бедрото ми.
- Знаеш ли, какво става с лошите момчета, като теб? - каза, повдигайки едната си вежда.
- Покажи ми татенце - казах повдигайки се леко като захапах долната му устна, а той изстена приглушено. Леко отхлаби захвата си и аз ни преобърнах, заставайки над него...
YOU ARE READING
Truth or dare ( k.th + j.jk )
FanfictionИ всичко започна от една игра - истина или предизвикателство Където шест момчета отиват на откриването на бара на Юнги и от там започна всичко. ••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••• Боли, когато виж...